Olen harkitsemassa CR-V - 07-13 mallia. On paljon käytettynä myynnissä kohtuulliseen hintaan 150tkm - 350 tkm ajettuja Suomessa ja ulkomailla.
Kysyisin miten luotettavia tuolla ajomäärällä ovat automaatit? Oletteko joutuneet tekemään remonttia millä km määrillä ja mitä kustantaa?
Miten kauan yleensä kytkimet kestävät ja miten paljon kustantaa kytkinremontti?
Onko automaatilla ja manuaalilla iso ero kulutuksessa bensakoneella / dieselkoneella?
Manuaali vai automaatti CR-V ?
3
4109
Vastaukset
- FFFFFFFFF
Niin ja autolla tulee n. 60 00km vuodessa.
- Neliveto-kiikarissa
Samoilla aatoksilla myös minä liikkeellä, Honda CR-V automaatti etsinnässä jolla ajettu 50 -150 000 km, vuosimalli 2005 -2008..
Asiallisia vastauksia odottelen CR-V n hyvistä ja huonoista puolista.. - delli
Hondan automaatit pelaa kyllä, jos on öljynvaihdot tehty kuten huoltokirjassa sanotaan. On momentinmuunnin automaatti, viis vaihteinen, siis nämä vanhemmat 3 koriset mistä tässä nyt kysellään. Automaatti kyllä kuluttaa enemmän ja isolla ajomäärällä muutenkin tuon kokoiseen autoon diesel on parempi ratkaisu. Automaatin kulutusero korostuu bensakoneissa ja saattaa olla jopa parin litran luokkaa sekalaisessa ajossa. DTEC CR-V automaatilla yks vaihtoehto. Huolehtii, että laatikon öljyt ja taakse peräöljyt on vaihdettu ajallaan. Turbo ja hiukkassuodatin oireilee jollain kohtaa, mutta turbon saa korjautettua ja hiukkassuodattimen poistettua tai voi jopa saada pestyä nykyään onnistuneesti. Bensakonetta suosittelisin manuaalina. Kytkinremontti 700-1000€. Dieseleihin ei tarvitse yleensä vaihtaa kaksoismassavauhtipyörää.
CR-V:n korimalli vaihtui 2007. Eli 2005 on vanhempaa koria. Bensiini moottorit vaihtuivat myös. lujia toki molemmat. Vanhemmassa korissa ei ole hiukkassuodatinta CTDi koneessa, mutta uudemmassa korissa on. Siinä ongelmia paljon uutena, mutta lienee käytetyissä jo joko vaihdettu tai poistettu. Tuo 3 korinen siis vm.2007 eteenpäin on parempi ajettava dieselinä kuin bensana. Dieselissä hydraulinen ohjaustehostin ja bensassa sähköinen.
Viattomia eivät ole CR-V:tkään. Xenon valojen korkeusantureita, takajarrusatuloita, takapyörän laakereita, sähkövikoja (ajovalonpesurit, peilit, takaluukun sähkölukot, relevikoja yms.) ilmastoinnin kompressorin magneettikytkimen vikoja, Kampiakselin hihnapyörä vikoja, takaluukun ruoste. Yleensä kuitenkin joidenkin satasien vikoja, ja joillain niitä on ja joillain ei. Yleensä ei merkkaa paikkaa vanhanakaan, että uskaltaa ajaa pihakivetyksen päälle. Luotettavuus kyllä euroautoja parempi, briteissä tehty 3-korinen.
CR-V:n paraspuoli on tilat ja niiden käytettävyys, mm. kiskoilla siirrettävät takapenkit ja selkänojan kaltevuussäätö. Turvaistuin käytössä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629879K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875612Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1625210PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744865- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3331963- 211655
- 901597
- 411153