hei natsa hep, sanooks mitään...

simppelisti.tääolitässä

..todistajan suojeluohjelma, lempinimeltään tasavallan tarkkisforresterlllma hrrlll öyrrrlll....
t.sulle, pitkiä matikoita all'helmaas, hei natsa kautta faijjas.
rauhallista illanjatkelmoa.
:)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hrj.uskonnoton

      Sen täytyy loppua. Tän viikon väkivalta on ollut aivan liian kovaa. Sen on pakko loppua.

      Ei tässä ole mitään järkeä kun fyysiset ja henkiset kivut sietämättömät.

      Kokoajan valuu ruudulle näitä tuomioita, nehän on ihan naurettavan pieniä vs. Mun elämä ja mokailu. Mulla edes ole sellaisia tekoja ei laste nussintaa eikä murhia niin tuomittu kovempaa mitä 14,14,15,15,16 ja 17 vuotiaiden raiskaajat yhteensä.

      Aivan naurettava mun tuomio mut ei kyse ole siitä vaan rahasta. Ei Suomella ole varaa olla oikeusvaltio. Te sen kirjoititta.

      Jos mun elinikä lyheni vielä tähän päälle -50v ja dementoidun alle 40v niin sehän on ihan järjetöntä. Vähän ku Siniset voittais ensi vaalit kun se nyt jo kiristää hallitusta että eroaa!

    • Hrj.vpn.copycat80

      No kiitos.

      Jos tämä loppuu.

    • Ettäsrlkasra

      Se on lävähtänyt aikoja sitten silmille.

    • Hrj.vpn.copycat678

      Törkeää jos epäoikeutta lisää. Valtion onko se tämä OIKEUSVALTIO josta Sipiläkin vuodenvaihteessa puhui?

      Missä se oikeusvaltio on kysyn vaan. Kysyn samalla omia papereita, oikeudenkaarta käsittelemään nämä vihdoin ja asianajajaa kun se kuuluu jokaiselle. Nämä Oulun lasten raiskaajatkin saa. Murhaajatkin saa. Mulla ei sellaisia tekoja ole.

      Tän täytyy loppua.

      Tehän itse sanoitta ei ole varaa olla oikeusvaltio!!!!

      Lavastuksista,petoksista ja valetestamenteista on riittänyt lukemattomasti asiaa.

      Tiedoksi mun ruoka maksoi tänään n.50c kaksi leipää.

      Oulun raiskarit ja yksi uhri. Ne syö tänään aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Kantiinikin auki varmaan jakun tupakkiakin palaa. Näistä tuomio liikkuu 2-3v välillä josta lusii puolet. Suonenjoen poliisi raiskasi 15v ja sai 1v15kk EHDOLLISTA!! Wtf, niinpä.

      No odotetaan sitä oikeusvaltiota.

      En äänestä kepua enkä sinisiä. Vaikka kuinka tuputtaisitta.
      Uskonnoton. En ole edes kirkollisverollinen.

      Poliittinen ja uskonnollinen vaino. Tietty no bisnes like this. €€€.

    • tervaajille

      Meinaako natsa sotilasarvoa, pituutta vai röökiä.

      • linnustajan.ansasta

        ei natsa mitään meinaa. olkoon rauhassa, hartauvessaan.
        Jeesus on voittanut tämän maailman.
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.


    • sivustavaan

      Et kehtaa suoraan laittaa

      Kenelle meinaatkaan

      • ei.piruvie.kehtaa

        et kehtaa suoraan laittaa, no en kehtaa. lyön pääni tuohon putkitelekkariin miten järkevimmin...
        rauhoitu apina selfiemmikses....
        moro.


    • Vastauksiinsulle

      Sanooks mitään:
      Tupakoija, sen takia moni asia menee mönkään.
      On enkeleiden suojeluksessa
      On käynyt lukion pitkän matikan, kun se nyt sua noin korpee ni olit sä lyhyellä?
      Tuhkamuna
      Komea kuin Ridge Forrester
      https://youtu.be/-Q4O5VPaRSc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe