Miten yhteisönne suhtautuu tämän päivän kouluihin, joissa samassa luokassa saattaa olla useampaan uskontoon kuuluva oppilas. Pelkäättekö lapsenne uskon puolesta?
Yhteisys toisiin uskontoihin
10
<50
Vastaukset
RKP:n mukaan hurrit pelkäävät suomenkielisiä esim kouluissa.
Jevohat varmasti pekäävät vääräuskoisia samassa mittakaavassa.- rohkeita
Väärä arvio. Kokemusta on kaikenlaisista oppilaista. Miksi pelätä? On vain yksi Jehova, Kaikkivaltias Jumala. Lapsemme eivät ole jumalia.
- sääliksikäy
rohkeita kirjoitti:
Väärä arvio. Kokemusta on kaikenlaisista oppilaista. Miksi pelätä? On vain yksi Jehova, Kaikkivaltias Jumala. Lapsemme eivät ole jumalia.
Jehovantodistaja-perheiden lapset joutuvat koulussa koville, kun monissa asioissa pitää erottua porukasta Vartiotorni-seuran sääntöjen takia.
- uimaharrastus
sääliksikäy 21.1.2019 22:37
"Jehovantodistaja-perheiden lapset joutuvat koulussa koville, kun monissa asioissa pitää erottua porukasta Vartiotorni-seuran sääntöjen takia."
-Ehkä niinkin.
Olen kuitenkin uimahallin saunassa kuullut koululaisten puhuvan myötätunnolla todistajaperheen lapsi -luokkatoveristaan, juuri kummallisia elämänrajoitteita todeten. Kyllä minua pelottaisi olla jeho.
Se on jäsenilleen tappavin uskonto kaikista uskonnoista.- Valitettavasti
rohkeita kirjoitti:
" Miksi pelätä? "
"Vääräuskoiset" ja erityisesti uskonnottomat horjuttavat jehovien uskoa oppeihinsa, joihin heidän on uskottava, mutta joita he eivät osaa mitenkään perustella. Niin, miksi pelkäätte harhan paljastumista? Sitä voisit miettiä itse tykönäsi ihan oikeasti.
"On vain yksi Jehova"
Vartiotornin yksi Jehova koostuu de facto kahdeksasta höperöstä ukosta. Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla. Valitettavasti kirjoitti:
" Miksi pelätä? "
"Vääräuskoiset" ja erityisesti uskonnottomat horjuttavat jehovien uskoa oppeihinsa, joihin heidän on uskottava, mutta joita he eivät osaa mitenkään perustella. Niin, miksi pelkäätte harhan paljastumista? Sitä voisit miettiä itse tykönäsi ihan oikeasti.
"On vain yksi Jehova"
Vartiotornin yksi Jehova koostuu de facto kahdeksasta höperöstä ukosta. Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla." Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla. "
Mielummin annan pari taaleria kykkymummolle torin kulmalla, kuin pönöttäville sekopäille upeine lehtineen.
- Armo2
RAKKAUS
- Armo1
RAKKAUS KAIKKIIN SUUNTIIN
- Armo
Rakkaus kaikkien suuntiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550