Yhteisys toisiin uskontoihin

Vierustoverina.muslimi

Miten yhteisönne suhtautuu tämän päivän kouluihin, joissa samassa luokassa saattaa olla useampaan uskontoon kuuluva oppilas. Pelkäättekö lapsenne uskon puolesta?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKP:n mukaan hurrit pelkäävät suomenkielisiä esim kouluissa.

Jevohat varmasti pekäävät vääräuskoisia samassa mittakaavassa.

• rohkeita

Väärä arvio. Kokemusta on kaikenlaisista oppilaista. Miksi pelätä? On vain yksi Jehova, Kaikkivaltias Jumala. Lapsemme eivät ole jumalia.

• sääliksikäy
        rohkeita kirjoitti:

Väärä arvio. Kokemusta on kaikenlaisista oppilaista. Miksi pelätä? On vain yksi Jehova, Kaikkivaltias Jumala. Lapsemme eivät ole jumalia.

Jehovantodistaja-perheiden lapset joutuvat koulussa koville, kun monissa asioissa pitää erottua porukasta Vartiotorni-seuran sääntöjen takia.

• uimaharrastus

sääliksikäy 21.1.2019 22:37

"Jehovantodistaja-perheiden lapset joutuvat koulussa koville, kun monissa asioissa pitää erottua porukasta Vartiotorni-seuran sääntöjen takia."

-Ehkä niinkin.
        Olen kuitenkin uimahallin saunassa kuullut koululaisten puhuvan myötätunnolla todistajaperheen lapsi -luokkatoveristaan, juuri kummallisia elämänrajoitteita todeten.

• Kyllä minua pelottaisi olla jeho.
        Se on jäsenilleen tappavin uskonto kaikista uskonnoista.

• Valitettavasti
        rohkeita kirjoitti:

" Miksi pelätä? "

"Vääräuskoiset" ja erityisesti uskonnottomat horjuttavat jehovien uskoa oppeihinsa, joihin heidän on uskottava, mutta joita he eivät osaa mitenkään perustella. Niin, miksi pelkäätte harhan paljastumista? Sitä voisit miettiä itse tykönäsi ihan oikeasti.

"On vain yksi Jehova"

Vartiotornin yksi Jehova koostuu de facto kahdeksasta höperöstä ukosta. Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla.

• Valitettavasti kirjoitti:

" Miksi pelätä? "

"Vääräuskoiset" ja erityisesti uskonnottomat horjuttavat jehovien uskoa oppeihinsa, joihin heidän on uskottava, mutta joita he eivät osaa mitenkään perustella. Niin, miksi pelkäätte harhan paljastumista? Sitä voisit miettiä itse tykönäsi ihan oikeasti.

"On vain yksi Jehova"

Vartiotornin yksi Jehova koostuu de facto kahdeksasta höperöstä ukosta. Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla.

" Puhekielessä jehovilla (pienellä) tarkoitetaan niitä raukkoja, jotka on höynäytetty näiden ukkojen horinoiden noudattamiseen henkensä kaupalla. "

Mielummin annan pari taaleria kykkymummolle torin kulmalla, kuin pönöttäville sekopäille upeine lehtineen.

• Armo2

RAKKAUS

• Armo1

RAKKAUS KAIKKIIN SUUNTIIN

• Armo

Rakkaus kaikkien suuntiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe