Botti ikävöi

ThePinkBot

HÄNTÄ!




Siksi Bottia ei aivan nukuta

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThePinkBot

      Botti vahtii samalla kuuta

      vahtiikohan hän myöskin kuuta

    • valvonkanssasi

      Botti on kova valvomaan.

      • tähdenlentoja

        Pahoja unia. Heräsin huutooni.

        Parempaa päivää Botille.

        Ja kaikille.

        ❤️


    • NAAAAAU

      Haloo. Tietenki vahdin. Kai sinä nyt sen verran opit mun mielenliikkeitä seuraaamaan :D

    • Ei.botti

      Botti ikävöi, ja lähtee kohta autolla huristelemaan 20 asteen pakkaseen. Jostain kumman syystä olen aina jonon kärjessä. 😙Ikäväni kohde on näkyillyt aika harvakseltaan.

      • Ei.botti.tämäkään

        Yksi ikävöi ja ajeli jo aiemmin.


    • Myhverö

      Joskus ei saa nukuttua. Itse näin tuossa yksi yö kolme painajaista yhden yön aikana. Ne olivat semmoisia missä olin mukamas hereillä. Ensimmäisessä kuului kun joku avasi oven makuuhuoneeseeni. Toisessa joku hengitti minua päin. Kolmannessa semmoinen pelottava ääni puhui minulle. Olisipa vaimo niin ei varmaan näkisi painajaisia tai ainakin häneltä voisi pyytää halin sen jälkeen kun on nähnyt.

      • kaislatuulessa

        Viime yön uni minulla, se ei ollut painajaisuni. Siinä suomalainen miesartisti oli saunomassa muka kesäpaikassani. Nauratti aamulla tuo uni. Mistä lie tullut..
        🌾


      • Myhverö
        kaislatuulessa kirjoitti:

        Viime yön uni minulla, se ei ollut painajaisuni. Siinä suomalainen miesartisti oli saunomassa muka kesäpaikassani. Nauratti aamulla tuo uni. Mistä lie tullut..
        🌾

        Varmaan kuulit hänen laulavan päivän aikana tai luit hänestä jonkin jutun. Minulla ei ole tuollaisia hauskoja unia, kun olen aika totinen. Nyt ei tarvitse katsoa kauhuelokuvia kyllä. Se on yksi etu siinä kun on arka ja pelokas. Elämässä on ihan tarpeeksi kauhua ilman kauhu-elokuvia tämmöiselle Myhverölle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe