Jatkaimmeko iloisesti keskenämme?

Kun eli jos, taitoa on niin jälkeä kyllä syntyy.

Nyt siirryn kyllä polstarsaareen uinumaan. Tuleeko kukaan viereeni? Tilaa ei kyllä paljon ole, mutta se ei ainakaan minua haittaa.

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ylös ulos ja lenkille! Hrrr.
      Minun mittarissani on -18 C, joten mietinpä uudelleen, on varmaan viisainta kuitenkin pysyä sisätiloissa.
      Kai sinullakin on kunnon välly, jonka alla voi talviunta vedellä.

• Vieläkö mahtuis Palstavaarin kainaloon yks sini.sirkku iloisena lämmittelemään ?
      Kiva kun on Makriina vielä toisella puolella, lämpimänä kyllä pysytään.

• Kyllä mahtuu niin viereen kuin kainaloon.

Meidän vanhojen täytyy ainakin yrittää

Huomeniin

• onneakailkille

Ihanaa, kertokaa tarkemmin miten piditte kimppakivaa !? Hyvä idea tuo kun yksinäisiä naisia on niin paljon.

❤️💙❤️

• ihanaa-huumoria

Todella olisi mukavaa kuulla, kuinka Makriina ja sini-sirkku viihtyivät siellä ruunemanin, anteeksi, Palstavaarin kainalossa?

Jotenkin alkaa muistuttamaan Kahvipirtin Pääsiäis lentoja sinne kyöpelinvuorelle, jossa onkin ihania muistoja toisilta, koska itse en ollut mukana.

Onhan se jo ikivanha sanonta Jouluisin, kun "vanhakin nyt nuortuu, kuin lapsi leikkimään ja koukku selkä suortuu"!? Mahtaako ruu..Palstavaarin selkä enää suoristua?

Tulkaa nyt pois sieltä vällyjen alta, koska pakkanen on lauhtunut.

• En millään olisi raaskinut nousta aamulla, niin oli hyvä nukkua Palstavaarin turvallisessa kainalossa!
      Hiljaa nousin muita herättämättä, kun piti Helsingin keikka tehdä. Olikin kovin loskaista kaduilla ja liikenne hidasta.

Hietalahdessa totesin ravintola Salven muuttaneen, ja jos en olisi unohtanut aamulääkkeitäni yökylässä ollessani, olisin käynyt syömässä Suomen parhaat paistetut silakat. Joku toinen kerta sitten, kotiin oli kiiruhdettava.

Kiitos Palstavaari monista halauksista ja ihanasta yöstä!

• Silakoista mainitsit ja on ikäväkseni todettava, että nuo pakastesilakat oli muka hyviä? No, ei ollut., vaikka niitä lopuksi maito/voi seoksella yritin elvyttää, mutta kuivia "kapakaloja" olivat.

Itse en ole Salvessa syönnyt mitään, mutta oluella olen käynnyt. On aivan totta, että tuoreesta silakasta saa parhaat pihvit, kuten kaikesta kalasta vastapyydettynä, jota aina sain lapsuuskodissani.

• Kristiina23! Hiukan odotin, että sinäkin olisit poikennut. Toiste sitten!

• Kiva kun vanhat ja nuoret tutut vaivautuvat edes vilkaisemaan mitä kirjoitamme.

Minä se en pääse eroon vanhoista tavoistani keksiä jotain, sanoisinko sanan vierestä.

.Pientä uskallusta teiltä kaikilta, niin saamme jotain iloista kerrottavaa keskuuteemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe