Jatkaimmeko iloisesti keskenämme?

Kun eli jos, taitoa on niin jälkeä kyllä syntyy.

Nyt siirryn kyllä polstarsaareen uinumaan. Tuleeko kukaan viereeni? Tilaa ei kyllä paljon ole, mutta se ei ainakaan minua haittaa.

9

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ylös ulos ja lenkille! Hrrr.
      Minun mittarissani on -18 C, joten mietinpä uudelleen, on varmaan viisainta kuitenkin pysyä sisätiloissa.
      Kai sinullakin on kunnon välly, jonka alla voi talviunta vedellä.

• Vieläkö mahtuis Palstavaarin kainaloon yks sini.sirkku iloisena lämmittelemään ?
      Kiva kun on Makriina vielä toisella puolella, lämpimänä kyllä pysytään.

• Kyllä mahtuu niin viereen kuin kainaloon.

Meidän vanhojen täytyy ainakin yrittää

Huomeniin

• onneakailkille

Ihanaa, kertokaa tarkemmin miten piditte kimppakivaa !? Hyvä idea tuo kun yksinäisiä naisia on niin paljon.

❤️💙❤️

• ihanaa-huumoria

Todella olisi mukavaa kuulla, kuinka Makriina ja sini-sirkku viihtyivät siellä ruunemanin, anteeksi, Palstavaarin kainalossa?

Jotenkin alkaa muistuttamaan Kahvipirtin Pääsiäis lentoja sinne kyöpelinvuorelle, jossa onkin ihania muistoja toisilta, koska itse en ollut mukana.

Onhan se jo ikivanha sanonta Jouluisin, kun "vanhakin nyt nuortuu, kuin lapsi leikkimään ja koukku selkä suortuu"!? Mahtaako ruu..Palstavaarin selkä enää suoristua?

Tulkaa nyt pois sieltä vällyjen alta, koska pakkanen on lauhtunut.

• En millään olisi raaskinut nousta aamulla, niin oli hyvä nukkua Palstavaarin turvallisessa kainalossa!
      Hiljaa nousin muita herättämättä, kun piti Helsingin keikka tehdä. Olikin kovin loskaista kaduilla ja liikenne hidasta.

Hietalahdessa totesin ravintola Salven muuttaneen, ja jos en olisi unohtanut aamulääkkeitäni yökylässä ollessani, olisin käynyt syömässä Suomen parhaat paistetut silakat. Joku toinen kerta sitten, kotiin oli kiiruhdettava.

Kiitos Palstavaari monista halauksista ja ihanasta yöstä!

• Silakoista mainitsit ja on ikäväkseni todettava, että nuo pakastesilakat oli muka hyviä? No, ei ollut., vaikka niitä lopuksi maito/voi seoksella yritin elvyttää, mutta kuivia "kapakaloja" olivat.

Itse en ole Salvessa syönnyt mitään, mutta oluella olen käynnyt. On aivan totta, että tuoreesta silakasta saa parhaat pihvit, kuten kaikesta kalasta vastapyydettynä, jota aina sain lapsuuskodissani.

• Kristiina23! Hiukan odotin, että sinäkin olisit poikennut. Toiste sitten!

• Kiva kun vanhat ja nuoret tutut vaivautuvat edes vilkaisemaan mitä kirjoitamme.

Minä se en pääse eroon vanhoista tavoistani keksiä jotain, sanoisinko sanan vierestä.

.Pientä uskallusta teiltä kaikilta, niin saamme jotain iloista kerrottavaa keskuuteemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8206
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6302
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6213
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3255
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2812
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe