Olen pannut merkille millaista on keskustelu

eikäsitäei

näillä lestapalstoilla!
Se on sellaista kuin jumittunut asemasota, jossa osapuolet ovat kaivautuneet linnoituksiinsa, josta silloin tällöin aukeaa bunkkerin luukku ja sieltä paiskataan kasapanos kohti oletettua vihollista ja niitähän lestoila on siis joka puolella, eli he ovat siilipuolustuksessa kaiken aikaa.

Mitään normaalia, kysytään vastataan, mietitään ajatellaan, sellaista ei ole koskaan, vaan jokaisesta viestistä paistaa kauaksi se, että kaikki omat ajatukset on betonoitu, eli mitään mietittävää ei ole eikä kysyjiä pidetä minkään arvoisina, niille paiskotaan käsikranaatteja ja muuta sotaroinaa noin kuin olan yli ylimielisesti. kranuihin on tussattu eri nimiä, : saastaiselle, ja sataa muuta nimeä vastaavaa paiskaajan mentaalia mukaillen.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tielläkenvaeltaa

Olen saanut lukea täältä, että kyllä on täällä kirjoittelemassa myös sellaisia uskovia, jotka tuovat syyttelemättä ja toisia alentamatta esiin omia uskonkokemuksiaan ja kulkuaan Tiellä.
      Miten minä voin kirjoittaa totuuden siitä, mitä on oikea usko ja mistä tuntee oikean uskovan, ja kellä on edessä taivas, kellä helvetti?
      Tulkintoja oikeasta uskomisesta, oikeasta paikasta kuulla Sanaa jne. on vaikka kuinka paljon. Jumala itse tietää, kenen nimi on kirjoitettu Elämän kirjaan. Minä tiedän, että uskoni on hyvin haavoittuvainen, kompastelen helposti, uskonvarmuus on välillä hyvin heikko.
      Mutta kun olen päässyt osalliseksi Jumalan lapseudesta, Jeesuksen kanssaperillisyydestä, syntisenä mutta armoitettuna uskon tietä kulkevana, niin ei silloin ole syytä kerskailla ja tuomita toisia. Yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden - se vanhrskauttaa, sen siementä halajan kylvää lähimmäiselle, siihen ei tarvita muuta, uskomiseen.

• EtteiTotuusUnohdu

Raamatussa on kyllä ihan yksinkertaisesti kerrottu ketkä pelastuvat ja ketkä eivät pelastu.

He jotka SYDÄMESSÄÄN uskovat Jeesukseen Kristukseen Herranaan ja Vapahtajanaan ja syntivelkansa sovittajana ja uskonsa suullaan myös tunnustavat, he pelastuvat.

He joilla ei tätä uskoa eikä tunnustusta ole, joutuvat kadotukseen.

• idiotisminriemusaatto

Pienikin keskusteluun viittaava on täältä loppunut jo muutama vuosi sitten. Keskustelua kaipaavat eivät jaksa käyttää aikaansa nimimerkkien suojassa räksyttävien fanaatikkojen kanssa. Asiallisesti tai ajankäytöllisesti se on yhtä mielekästä kuin yrittää löytää sovinto vaikkapa Isiksen kanssa :)

Ajatteleva ihminen tuntee syvää voimattomuutta äärettömän tyhjäpäisyyden edessä. Ei voi muuta kuin päästä irti, rukoilla Jumalan johdatusta ja kaikkea hyvää.

• onsesellaistavaan

Käsittääkseni lausit tuon juurikin sieltä nimimerkin suojasta, miten se nyt niin pääsi käymään !!?

keskeltä tyäpäivää kaiken lisäksi.

• ParannustaTulossa

Nythän suomi24.fi palstalle on tulossa rekisteröityminen. Ehkä se jonkinverran rauhoittaa keskusteluja.

• ParannustaTulossa

Jo yli 10 vuotta aktiivipalstalaisena olen aina vastaillut viestin sisältöön, ja kirjoittanut sisältöä. Siksi pidän äärimmäisen pahana spekuloimista nimimerkeillä. Jos jatkossa voi kirjoittaa vain rekisteröidyllä nimimerkillä, niin silloinkin viestien asiasisältö on se, mistä pitäisi kirjoitella.

• näinsemeneepiste

Ja kun se tulee, keskustelut loppuu siihen paikkaan.

näinä aikoina kukaan joka vähänkin tajkuaa jotain yksityisyydestään ei ala nimellään kirjoittaa mitään syvempää, korkeintaan no ehkä voi kertoa paljonko oli pakkasta tai lämmintä tai kuinka mont atiaist akävi pihalla eilen.

• 29903223
        näinsemeneepiste kirjoitti:

näinä aikoina kukaan joka vähänkin tajkuaa jotain yksityisyydestään ei ala nimellään kirjoittaa mitään syvempää, korkeintaan no ehkä voi kertoa paljonko oli pakkasta tai lämmintä tai kuinka mont atiaist akävi pihalla eilen.

"korkeintaan no ehkä voi kertoa paljonko oli pakkasta tai lämmintä tai kuinka mont atiaist akävi pihalla eilen."

Se ei huononna keskustelun nykyistä tasoa yhtään...

• 22333444
        29903223 kirjoitti:

"korkeintaan no ehkä voi kertoa paljonko oli pakkasta tai lämmintä tai kuinka mont atiaist akävi pihalla eilen."

Se ei huononna keskustelun nykyistä tasoa yhtään...

vaan päinvastoin

• EiOmallaNimellä
        näinsemeneepiste kirjoitti:

Minun nimeni ja asuinpaikkani on kirjoitettu kymmeniä kertoja laittomasti tänne, milloin kenenkin viesteihin. Eikä ilkivallantekijä laita omaa nimeään kirjoittamiinsa viesteihin. Mistähän tällainen toiminta johtuu? Ja kuka on tällaisen ilkivallan takana oleva henkilö? Aivan varmasti tuttu.

Kysymyshän on vain siitä, että kirjoittajan henkilöys on toimituksen tiedossa. Nimimerkin voi tietenkin valita itse, sikäli kun ymmärsin. Olen itse ollut rekisteröity käyttäjä jo vuosien ajan.

• EiOmallaNimellä kirjoitti:

Minun nimeni ja asuinpaikkani on kirjoitettu kymmeniä kertoja laittomasti tänne, milloin kenenkin viesteihin. Eikä ilkivallantekijä laita omaa nimeään kirjoittamiinsa viesteihin. Mistähän tällainen toiminta johtuu? Ja kuka on tällaisen ilkivallan takana oleva henkilö? Aivan varmasti tuttu.

Kysymyshän on vain siitä, että kirjoittajan henkilöys on toimituksen tiedossa. Nimimerkin voi tietenkin valita itse, sikäli kun ymmärsin. Olen itse ollut rekisteröity käyttäjä jo vuosien ajan.

Samaa olen tavannut, täällä kohdallani.
        -

• turhiatemppuja

Eikö sen jo sano heikkokion ymmärrys että kun mailmassa ei kohta juuri ole muut a kuin vääryyden tekemistä ja väärinkäyttöä, niin kuka on niin hassu että laittaa päänsä ihan itse giljotiiniin.

vain siksi että joku kfoorumi voisi muka paremmin jolalin mittarilla hah, ei koskaan sellinen toteudu ja mitä sitten jos toteutuu, mikä on paremmin sitten olevinaan, jääkö mainoksille enempi tilaa, no ainakin on vähemmän niille lukijoita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9574
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3040
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2821
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      60
      2621
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      200
      2042
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      104
      1944
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1883
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1440
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1276
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe