MMF, vanha muisto

Pfeiffer

Olen pitkään miettinyt tänne kirjoittamista. Täällä on ollut hyviä, kiihoittavia tarinoita jotka ovat saaneet aikaan hyvää säpinää nimenomaan korvien välissä. Olemme nykyään kuusikymppinen pariskunta. Molemmilla toinen avioliitto menossa. Tapasimme ollessamme kolmevitosia ja ensimmäisestä yöstä huomasimme, että olemme Siamilaisia kaksosia – liitetty yhteen sukupuolielimistä. On naitu pystyyn vaakaan ja vinottain – joka tavalla. Kerron teille arvon lukijat yhden fantasiamme josta tuli vielä totta. Ensin muutama sana tekijöistä.

Vaimoni on edelleen upea Nainen, isolla N kirjaimella ja kunnioitan ja kiitän Luojaa hänestä. Tietää arvonsa joka tilanteessa. Keskimittainen, 55 kiloinen, normaalin kauniin vartalon omaava Nainen, joka haluaa pukeutua aina kauniisti ja viettelevästi. Enimmäkseen business tyyliin johtuen ammateistamme. Seksin kannalta miesnäkökulmasta on upea takapuoli, keratakaikkisen ihanat pakarat sekä pitkät paksut hiukset. Yhdynnän jälkeinen kävely kylppäriiin kun saan ihailla pakaroiden nousua kävelyn tahtiin saa minut aina kuumaksi. Suuseksi on kuumaa ja hän rakastaa antaa sitä minulle. En koskaan kyllästy kun saan tulla hänen suuhunsa. Uskomatonta.

Joskus nuorempana fantasioimme sängyssä rakastelun yhteydessä kolmannesta mukana. Eniten meitä kiihottaa toinen mies – heteropohjalta – enkä myöskään ole aisankannattaja vaan aktiivinen toimija. Fantasiat saivat meidät lentämään usein taivaisiin. Fantasioissa oli etelän kuumaa aurinkoa hotellinomistajan liittyessä seksiin, lentokonetuttavuus työmatkalta jne. Vaimoani kiihotti paljon ajatus maksullisuudesta. Lähteä hotellihuoneeseen vieraan miehen mukana ja saada sekistä korvaus. Hän ei ole koskaan ymmärtänyt miksi lähteä yhden kerran juttuun ottamatta rahaa.

Olimme eräässä hotellissa seminaarissa avec illassa. Päivä oli ollut aika tyypillinen business päivä peruslässytyksien ja kalvojen parissa. Mielenkiintoa päivään toi ympäristön tarkkailu. Paikalla oli hyvännäköisiä naisia jakkupuvuissa ja korkokengissä. Päiväni kului laskiessa todenäköisyyksiä monellako on dimm-upit, pitääkö joku enemmän takaapäin vai päälläolosta, kuka heistä haluaa esitellä ensin itseään alastoma edessäni jne. Kyselin myös vaimolta onko pantavan näköisiä miehiä paikalla? Ajatuksena oli löytää kenties yksilöity kohde taas fantasiapanohetkeemme. Sain hymyä vastaukseksi sekä ystävällistä taputusta reidelle.

Ilalla oli aika tungos avec tilaisuuden baarissa. Olimme erään seisontapöydän ympärillä, keskustelimme ihan järkeviä muutamien kollegoiden kanssa. Tuossa hetkessä vaimoani tuli hakemaan tanssimaan yksi mies johon en kiinnittänyt sen kummempaa huomiota. Vaimoni ei oikein edes noteerannut keskustelujen aikana pyyntöä ja näytti ettei hän lähde tanssimaan. Sanoin, että mene vaan, hauskaa iltaa tänne on tultu viettämään yhdessä. Itse olin niin kiinnittynyt ammatilliseen keskusteluun etten tosiaan sen kummemmin asiaa noteerannut. Aika kului keskusteluissa, en huomannut kauanko vaimo oli poissa. Hän palasi takaisin, mies kumarsi kohteliaasti ja poistui. Vamoni sytytti savukkeen ja oli jotenkin hämmentynyt johon kiinnitin huomion. Ilta jatkui keskustellessa ja siirryimme sitten istumaan yhteen pöytään.

Et ikinä arvaa, mitä se mies sanoi mulle? Vaimoni aloitti keskustelun kun jäimme kahden. Säikähdin ja kysyin hämmentyneenä, että mitä? - Se halusi naida mun kanssa, hän sanoi hämmästyneen loukkantuneena. - sanoi sen ihan suoraan, hän jatkoi puhaltaen savua ja ottaen pitkän kulauksen Chablita. Hetken raksutti päässäni, vapauduin kun mitään pahaa ei ollut sattunut ja vastasin että, sehän on iloinen asia! Lupasitko mennä? Onhan tästä puhuttu, rahasta vai ilosta? Kyselin nauraen. Vaimon kasvot muistuttivat ensin räjähtävää ilmapalloa kunnes hän alkoi vapautuneesti nauraa pitkän kunnon hörötyksen. Nauru ja ilo on ollut suhteemme kulmakiviä aina. No ainakin hän tuoksui hyvälle ja jutteli muuten mukavia, paino sanalla muuten ja hymyillen. Huomasin silloin myös hänen kiinnostuksen toiseen osapuoleen. Oliko voimakas erektio lähietäisyydellä? Hullu!! hän vastasi. No oliko? Jatkoin nauraen. Nooh – tuntui seisovan. Tungos oli niin kova, pakosta olin niin. Aivan varmasti, eikä yhtään näköjään kiinnostanut, vastasin nauren.
Jatkoimme asiasta keskustelua leikkisästi ja aloimme kuumentua.
Kysyin vaimolta, että haluaako hän ottaa oikeasti rahaa vai lähteä kullin ilosta koska nyt olisi mahdollisuus toteuttaa fantasia. Päätettiin katsoa, että onko hän illan aikana edes enää kiinnostunut ja annoimme ajan kulua. Välillä olin liian pitkillä vessakäynneillä hyvissä tarkkailuasemissa, mutta mitään ei tapahtnut. Harmi, ajattelin.

Näin tuon miehen seisomapöydän luona lasi kädessä ja katsellen vaimoani joka oli keskustelussa joidenkin henkilöiden kanssa. Menin vaimoni luokse ja ehdotin, että mennään kylmästi hänen pöydän ääreen ja koitetaan saada keskustelua aikaiseksi ja katsotaan mihin tilanne johtaa. Fair Play.
Kuin salaa kävimme baarissa ja kuinka ollakkaan juuri tuon pöydän ääreltä vapautui juuri til

2

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pfeiffer

Vitsi,

Tänne ei sopinut kuin osa. En ala säätämmän.

• nakuristipelle

Harmi että näin hieno juttu jäi kesken, varsinkin kun siinä virisi taas eloon omat fantasiani. Minunkin vaimollani on upeat maailmanluokan pakarat, tuuhea tukka ja tiheän kiharainen runsas karvoitus. Nämä fantasiat liittyvät minulla saksalaisiin nakurantoihin, joihin olemme vaimon kanssa tutustuneet niin Itämeren rannalla kuin eteläisessä Saksassa, ja tykästyneet. Niissä miehet on yhtä alasti, vaimo sanoo, ja vaikkei nainen kuulemma katsele, niin virittyy yhteisestä alastomuudesta ja miesten paljaista kikkeleistä, niin kuin vaimo asian viattoman viehkeästi ilmaisee. Toisin kuin tavallisella rannalla, jossa jokainen tuntuu linnottautuvan omalle tiukalle reviirilleen, ainakin saksalaiselle nakurannalla ollaan avoimia ja sosiaalisia. Vesirajassa voidaan alkaa jutella, toisten pyyhkeille voidaan tulla kysymään mistä kaukaa ollaan ja jäädä seurustelemaan. Myös kevyttä flirttiä näkee ja kokee, rakastavaisten hyväilyjä ja erektioita joita ei hävetä. Siellä on monta kertaa tullut mieleen tällaiset MMF-jutut, joita sitten illalla hotellilla voi vaimon kanssa sanattomasti purkaa. Ehkä ne ovat olleet vaimonkin mielessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8672
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3301
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2644
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2201
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2169
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1927
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1733
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      67
      1698
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18