Miksi ne ei pakkasta kestä? Heti ku tuli 30 astetta, niin toinen suojakumi poikki ja toinen kohta poikki..Onko muilla samallaista ongelmaa suojakumien kanssa?
Nissan almeran 98 vetonivelen ukommat suojakumit n15?
6
78
Vastaukset
- Tiipöö
Puukkosahalla auki ja täytetään sepelillä, sitte lämää täysiä ja hajalle
- Ibjj
Eivät taida olla alkuperäisosia sinun suojakumisi, vaan kiinankuraa.
Koska provoilusi on aika lähellä oikeata elämää, niin vihjeenkin voin antaa: kovassa pakkasessa kannattaa olla kääntämättä etupyöriä ääriasentoon, ennenkuin ajo on kumeja hieman notkistanut. Tuossa pakkasessa kumit ovat kovia koppuroita ja repeävät helposti ääriasennossa.
Sama homma kävi mulla Honda Accordissa, vaikka oli uusi. - Leitz
Mulla on ollut kolme allua jokaisella olen ajanut 180000-220000km enkä yhteenkään ole joutunut vaihtamaan suojakumia. Nyrkkisääntö on että kun parkkeeraat auton niin renkaat pitää olla suorassa.Silloin suojakumit eivät ole jännityksessä.
- BMWpower
Ei saa suritella ohjaus vinossa, kortonki rasittuu!
- siider
Nissanin merkkikohtaset suojakumit liian lyhkäsiä!Laitoin yleismalliset, jotka pidemmät niin nyt on kestänyt.
- Pakkasrasva.Sisään
Pitäisi laittaa suojakumin sisälle Arctic-laatuista pakkasvaseliinia.
Nyt kesävassu on kuin betonia kovalla pakkasella ja rikkoo kumin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819