Tätä olen kuullut meidän rapussa olevan. Jo toinen asunto jossa remontoidaan. Miten lie, tulleeko suihkussa käymisestä ja yleisestä vedellä lotraamisesta hometta vai enemmänkin huoneilman kosteudesta kun ei tuuletusta. Siitähän se saattaa tulla, ei home itsestään ilmesty.
Kosteusvauriostako hometta kerrostalossa
6
494
Vastaukset
- varma_havainto
Tänne tulee kuulemma turhia aloituksia yövuorolaisilta kuin itsestään.
- sertifioitua.seuraa
Miten vanha talo? Koska putkiremontti tehty? Mikä kerros ( kattoremontti )? Koska ikkunat fixattu?
"Suihkussa käymisestä" rakennevika. Onko talossa opiskelijabilettäjiä?
Jos remontti menossa, niin kannattaisi nyt äkkiä nyhjästä duunareita hihasta kiinni ennenkuin häipyvät ja kysellä mistä löytynyt syytä. Joku näistä saattaa ymmärtää suomeakin ja tuskin tieto salaista. - Homettaluomessa
On minunkin asunnosta etsitty hometta, ei löytynyt. Naapuriasunto oli pitkään kuivatuksessa, että home saatiin pois. Kyllä homeeseen tarvitaan altistava, kuten jatkuva kostea huoneilma, huono tuuletus. Ei home ilmesty ellei ole homeelle altistavaa tekijää.
- Olisikosnäin
Usein hometta esiintyy vanhemmissa kerrostaloissa. En kuitenkaan ole kuullut että 50-60 lukujen taloissa olisi ollut koskaan hometta. Hometta olen kuullut esiintyvän 25 vuotta vanhoissa Vuokrataloissa. Olisiko niin että ennen vanhaan osattiin rakentaa paremmin. Ei ollut eikä muodostunut kosteusvaurioita, joista olisi kehittynyt hometta.
- normi_essonvaari
Taitaa olla hometta korvissa.
Ja sokea usko, jonka on kieltämättä eduksi, kun selität pihlajanmarjoja happamiksi.
- Kukakummamissä
Usein olen kuullut, että uudemmat kerrostalot ovat enemmän hometaloja, kuin vanhemmat. Vai voitko väittää tietäväsi asian olevan toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818