SFP hade 4,3 % i gallupen

normaltresultat

HS - gallup för januari.

37

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummenupp

      Henriksson gjorde ingenting.

      • "Henriksson gjorde ingenting. "

        RKP/Henrikson liennee samassa tilanteessa kuin SDP/Rinne.
        Ei kannata tehdä juuri mitään, ettei vaan tulisi tehtyä virhettä ja vaalimenestys heikkenisi.


    • Miksei.samalla.43.prossa

      Hysären nyt aina on kallellaan sfp:hen. Ja sorvaa vaikka väkisin spf-mieluisan galluptuloksen - vain svekokratiassa ((:

      • tummenupp

        Det är fint att HS riktigt fuskar för SFP:s skull.


      • Miksei.samalla.143.pross
        tummenupp kirjoitti:

        Det är fint att HS riktigt fuskar för SFP:s skull.

        Ihan sama, vassoq.

        Kunhan ei tule lakisääteistä hysäripropaganda-aviisin tvångprenumeerinkiä - niitä Tvång on jo tarpeeks täs maassa.


    • KIJYHR

      Ääniraja eduskuntaan 5%, niin tämä pienpuolue Sfp jää lopullisesti pois määräilemästä eduskunnassa.

      Samalla voi mennä muitakin puolueita, mutta menköön!

      Suomessa on jo muunkielisiä enemmän kuin ruotsinkielisiä, joten ainakin pakko- ja virkamiesruotsi on syytä poistaa jo ihan siitä syystä, ettei syrjitä ketään muita vähemmistökielisiä.

      • hörönaurut_

        "ettei syrjitä ketään muita vähemmistökielisiä."

        Ai, kansalliskielillä syrjitään nyt vähemmistökielisiä ?? Voi hyvät hyssykät näitä teidän pakkoruotsijankuttajien juttuja, välillä saa nauraa !!


      • SvenAslakinpoikaBärtil
        hörönaurut_ kirjoitti:

        "ettei syrjitä ketään muita vähemmistökielisiä."

        Ai, kansalliskielillä syrjitään nyt vähemmistökielisiä ?? Voi hyvät hyssykät näitä teidän pakkoruotsijankuttajien juttuja, välillä saa nauraa !!

        "Ai, kansalliskielillä syrjitään nyt vähemmistökielisiä ?? "

        Kyllä.
        Sillä syrjitään niin suomen kielisiä, kuin kaaikkia muitakin.


      • Uussuomalaisuus

        Suomessa ei saa enää olla suomalainen, koska silloin syrjii joka tauksessa.


      • aikamoista

        Joku ei ymmärrä et Suomessa suomenkieliset päättävät asioista. Hassuja tyyppejä.


    • Lukiolaislikka

      Hesarin luotettavuus on murentunut. Vaaleissa nähdään, onko puoluegallupissa yritetty vedättää RKP:n hyväksi. Moni on toki lopettanut HS:n tilaamisen ja jopa lukemisen. HBL:n lukijat ovat toki vieläkin pahemmassa uutiskuplassa.

      • Adjö.Ollos.Hyvästi

        Totta on, alas ovat vajonneet mamutuksessaan ja pakkoruotsituksessaan, mutta markkinat tuo uutta parempaa ja rehellisempää tilalle.

        Ei kyllä hyvällä tahdollakaan osaa jäädä kaipaamaan hysäreitä saati höbliä.


      • ideaa

        Ääripersut vois pysyä omalla palstallaan, jos sellainen löytyy jostain.


      • Aaedi

        Sen kompis ei oo viel håkannu peukuttaa ... (((:


    • serut

      SFP går med i nästa regeringen troligtvis, Blå får ta steget bakom ser ut, och Halla-ahos Sann.finld. vill ingen ha på riktig, för dom har ingen ordentligt agenda i sin politik och ordför. har dessutom fått tingsrättdomen mot sig.

      • Lukiolaislikka

        RKP pääsee hallitukseen, jos SDP on pääministeripuolue ja vihervasemmisto saa hyvän vaalituloksen. Mikäli porvarit jatkavat Kokoomuksen johdolla ja mukaan tulevat Kepu ja Persut ei RKP:llä ole asiaa hallitukseen. KD voi saada yhden ministerin.

        RKP on jo käytännössä menettänyt Wallinin paikan Turussa. Uudellamaalla menee Haglundin äänipotista osa Hjalliksen porukalle, joten Rehn-Kivi 3000 äänellä ja Nylander 3500 äänellä jäävät ulos eduskunnasta. Eva Biaudet tuskin saa uusittua paikkaansa. Sorry ei tilaa hallituksessa.


      • otr
        Lukiolaislikka kirjoitti:

        RKP pääsee hallitukseen, jos SDP on pääministeripuolue ja vihervasemmisto saa hyvän vaalituloksen. Mikäli porvarit jatkavat Kokoomuksen johdolla ja mukaan tulevat Kepu ja Persut ei RKP:llä ole asiaa hallitukseen. KD voi saada yhden ministerin.

        RKP on jo käytännössä menettänyt Wallinin paikan Turussa. Uudellamaalla menee Haglundin äänipotista osa Hjalliksen porukalle, joten Rehn-Kivi 3000 äänellä ja Nylander 3500 äänellä jäävät ulos eduskunnasta. Eva Biaudet tuskin saa uusittua paikkaansa. Sorry ei tilaa hallituksessa.

        Siniset & persut; poiskuihtuminen tiedossa.


      • Lukiolaislikka kirjoitti:

        RKP pääsee hallitukseen, jos SDP on pääministeripuolue ja vihervasemmisto saa hyvän vaalituloksen. Mikäli porvarit jatkavat Kokoomuksen johdolla ja mukaan tulevat Kepu ja Persut ei RKP:llä ole asiaa hallitukseen. KD voi saada yhden ministerin.

        RKP on jo käytännössä menettänyt Wallinin paikan Turussa. Uudellamaalla menee Haglundin äänipotista osa Hjalliksen porukalle, joten Rehn-Kivi 3000 äänellä ja Nylander 3500 äänellä jäävät ulos eduskunnasta. Eva Biaudet tuskin saa uusittua paikkaansa. Sorry ei tilaa hallituksessa.

        -Eva Biaudet tuskin saa uusittua paikkaansa. Sorry ei tilaa hallituksessa.

        Evahan jo uhrasi sukulaisensa tällekin kaudelle päästäkseen.
        Vallan himå on hulluuttakin sairaampaa.


      • Angstdammenn

        Joskus tuntuu että moni ruotsinkielinen "salaa" vaihtaa suomenkielisten leiriin vain saadakseen olla oma itsensä, sillä usein unohdetaan miten raaka RKP voi olla "omiaan" kohtaan, jos nämä esittävät "vääriä" mielipiteitä.


      • Bosavo

        Todennäköisyys kasvaa sillä puolella, että RKP saavuttaa vaaleissa kunnon jytkyn ja menee Persujen ohi. Nyt on huomattu, että RKP on Suomen luotettavin puolue. RKP ei sählää kuten muut puolueet. Erityisesti Persut menettävät kannatustaan hirveän sekoilunsa takia. Ruotsin SD on alkanut vältellä Perussuomalaisia maineensa menettämisen pelossa. Kokemukset Persuista ovat SD: lläkin ihan hirveät.


      • Pravdaistveritas

        (((: Persut/persuna herättää intohimoja !


      • lautamies-
        Pravdaistveritas kirjoitti:

        (((: Persut/persuna herättää intohimoja !

        Persut istuu usein raastuvassa!


      • Näkyvä

        Persut tunteilevat RKP:n palstalla.


      • Bosavo kirjoitti:

        Todennäköisyys kasvaa sillä puolella, että RKP saavuttaa vaaleissa kunnon jytkyn ja menee Persujen ohi. Nyt on huomattu, että RKP on Suomen luotettavin puolue. RKP ei sählää kuten muut puolueet. Erityisesti Persut menettävät kannatustaan hirveän sekoilunsa takia. Ruotsin SD on alkanut vältellä Perussuomalaisia maineensa menettämisen pelossa. Kokemukset Persuista ovat SD: lläkin ihan hirveät.

        Valitettavasti SDP ei pääse surimmaksi puolueksi, koska ovat maahanmuutossa aivan eri linjoilla, kun Pohjoismaiset sisarpuolueet. Tanskassa on mysö vaalit tänä vuonna ja siellä demareilla on Persuja tiukempi maahanmuuttolinja. Suomeen tulee porvarihallitus. RKP:n vasemmistolaiseksi livahtanut politiikka ei kelpaa porvareille ja he ottavatkin KD:n hallitukseen.


      • jatkuva.huomionhakuisuus
        Näkyvä kirjoitti:

        Persut tunteilevat RKP:n palstalla.

        Persut hakevat tukea RKP:n palstalta jatkuvasti. Muiden puolueiden edustajat tuskin postaavat täällä jatkuvasti.


    • aprilmån

      Centern går bak pga. Sipiläs ingengörspolitik, det hjälper inte att arbetslöshet har faktiskt lite bättrast. Samlingparti också i svårt läge, färglös ordförande Orpo kan inte försäkra folk. Grönas Haavisto har alla sett, det fungerar inte mera, fast partiet gåt lite upp. SFP är kanska säkra marken igen.

    • Lukiolaislikka

      RKP saa seuraavaan eduskuntaan 4 paikkaa. Mikäli oikein hyvä säkä käy niin 5

    • Anneli.Anmääli

      Ihan yksi lysti, vaikka rkp:n kannatus olisi 1%, niin ministerin paikan saa puolueen puheenjohtaja.

      • OlkaaVaruillanne

        Ja totta kai puolustusministeriksi, jotta poliittisesti voi ohjailla Gripenien maanpetoshankkeen Suomen ikiaikaiseksi riesaksi, ja varmaan vaatii pakkoruotsitusta kaikille suomenkielisille varuskunnille.

        Eivät totisesti ansaitse luottamustamme, mutta valtiovalta hyysää niitä.


    • Varje natt, efter midnatt, sitter en typ och skriver skit om SFP på SFP spalten. Om inte det är frågan om tvångstankar och misslyckad öppen vård, så vad är det?

    • luren

      Kukahan tällaisia ohjelmia on tilannut televisioon:

      Ruotsin lihavimmat koirat
      Uusi sarja alkaa, 1/6. Sarjassa seurataan, kuinka neljä koiraa kilpailee painonpudotuksen merkeissä. Ensimmäisessä jaksossa ylipainoiset koirat pääsevät eläinlääkärin tarkastukseen, tapaavat normaalipainoisia koiria ja saavat kesän tavoitepainot.

      • Verohukka

        Eduskunta! Yleisradio toimii eduskunnan alaisuudessa.


    • RKP on iso Kristiinankaupungissa, joten puolue on vastuussa siitä, että Esperi Care sai vanhukset hoidettaviksi. Puolueen johdosta Carl Haglund joutui lähtemään maan alle tekemiänsä virheiden takia, joita ei ole tuotu julkisuuteen. Samassa hallituksessa oli muuan Alex Stubb, jolle kävi samoin.
      A-M Henriksson oli hallituksen oikeusministeri. Aiotko luottaa häneen?

    • Anneli.Anmääli

      Rkp har hela fyra prosent understöd i YLE - galluppen, och persuna bara 12

      • Kohderyhmäläinen

        RKP on Suomen paras puolue. Kohderyhmästa lähes 90% äänestää RKP: tä. Kristillisten kohderyhmä on 70% suomalaisista eli heillä menee huonosti. Lähes yhtä huonosti menee Perussuomalaillla. Kohderyhmä on kaikki suomalaiset mutta kannatus ylittää juuri ja juuri 10%.


    • Anonyymi

      Först i juni händer det.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe