Se, mitä teit

hyvääjatkoakuitenkin

Mulla lopahti kaikki kiinnostus sua kohtaan. Pelleilit asioilla, joista et tiedä tarpeeksi. Helppo jättää hyvästit. En jatka aiheesta enempää,

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehehehehr

      Olet naurettava koska se syytät minua omista kolttosistasi. "En mä oo samalainen kun muut!" Oot oikeastaan kiteytymä just niistä toksisita piirteistä mitä en siedä epärehellisissä ihmisissä. Mutta hyvää jatkoa

      • Wishywashy

        Itse en voi kans sietää epärehellisiä ihmisiä.


      • apapap

        En ole tehnyt mitään kolttosia, enkä ole epärehellinen. Hänen viehätyksensä oli moraalissa.

        Toi on totta, että epärehellinen ihminen syyttää toista omista piirteistään....


      • Ihmeellistäonnettielämä

        Että se sattuikin koskemaan juuri sinua ja sinä olit kärppänä paikalla käymään vastahyökkäykseen ja eliminoimaan " itseesi " kohdistuneen väittämän. Ihmeellistä että asia kosketti sinua pienimmässäkään määrin ellet kerran ole mitenkään samanlainen kuin mistä aloittaja viestissään kertoi! Mistä hyökkäyksesi mahtaakaan kertoa.


      • Mikähelevetin

        Räkyttävä rakki sinä siellä oikein olet, joka ainoan vähänkin negatiiviseen viittaavan viestin riennät kiiturin vauhdilla nokittamaan itsellesi ja annat vihasi virrata. Ja siinä samassa aloittaja on naurettava koska syyttää MINUA eli sinua omista kolttosistaan !! Ja tätä on jatkunut sentään kauan eikä loppua näytä näköpiirissä olevan. Eikö olisi aika hakea jonkinsortin apua vihannsa hallintaan tai ylipäätään päänupin hoitoon. Alkaa mennä överiksi touhu.


      • Edelleenkään

        En ole syytellyt mistään.


    • apapap

      Hänelle vielä. Valitsin luottaa sinuun, jos tajusit. Niin minä olen sinut ajatellut. Älä sukella johonkin, mitä et ole. Älä anna kenenkään muuttaa sitä, mitä olet!

      • pelkkäroska

        Näin asian olevan hänelle vain hauskuus kaiken ohella. Jos ymmärsin oikein, olin vain pelinappula ja laastari hänen ongelmilleen. Kuka minusta välittäisi, ei kukaan.


      • Ratkaisevat
        pelkkäroska kirjoitti:

        Näin asian olevan hänelle vain hauskuus kaiken ohella. Jos ymmärsin oikein, olin vain pelinappula ja laastari hänen ongelmilleen. Kuka minusta välittäisi, ei kukaan.

        Sitten ne merkitsevät kysymykset.

        1. Oliko suhteenne ?

        A) parisuhde
        B) nettisuhde
        C) vilkuilu ja hymyily suhde
        D) kaverisuhde
        E) mielikuvitussuhde

        2. Milloin kyseessä oleva suhde oli?

        A) 1990-1999
        B) 2000-2005
        C) 2006-2009
        D) 2010-2012
        E) 2013-2014
        F) 2015
        G) 2016
        H) 2017
        I) 2018
        J) 2019
        K) aikaisemmin kuin 1990


        3. Mitä suhteen piti sisällään?

        A) katseita
        B) katseita ja hymyjä
        C) katseita, hymyjä, haleja
        D) katseita, hymyjä, haleja ja suudelmia
        E) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä
        F) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä ja hellyyttä
        G) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä, hellyyttä ja yhdessä oloa säännöllisesti
        H) katseita hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä, hellyyttä, yhdessä oloa säännöllisesti sekä tunteista ja yhteisestä tulevaisuudesta puhumista


      • Hukkaan

        Täällä noi menee vähän hukkaan, kun ei se sun kaivattus tiedä, onko tän ketjun viestit hänen kaivatultaan.


      • pelkkäroska
        Ratkaisevat kirjoitti:

        Sitten ne merkitsevät kysymykset.

        1. Oliko suhteenne ?

        A) parisuhde
        B) nettisuhde
        C) vilkuilu ja hymyily suhde
        D) kaverisuhde
        E) mielikuvitussuhde

        2. Milloin kyseessä oleva suhde oli?

        A) 1990-1999
        B) 2000-2005
        C) 2006-2009
        D) 2010-2012
        E) 2013-2014
        F) 2015
        G) 2016
        H) 2017
        I) 2018
        J) 2019
        K) aikaisemmin kuin 1990


        3. Mitä suhteen piti sisällään?

        A) katseita
        B) katseita ja hymyjä
        C) katseita, hymyjä, haleja
        D) katseita, hymyjä, haleja ja suudelmia
        E) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä
        F) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä ja hellyyttä
        G) katseita, hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä, hellyyttä ja yhdessä oloa säännöllisesti
        H) katseita hymyjä, haleja, suudelmia, seksiä, hellyyttä, yhdessä oloa säännöllisesti sekä tunteista ja yhteisestä tulevaisuudesta puhumista

        1) E
        2) J
        3) E


    • vaikka_vois_täsmätä

      Mä en todellakaan kirjoittanut sitä kettuilua sulle. Pidin niin päivänselvänä, etten kirjoittanut siihen ketjuun mitään.

      • Päänsisällä

        JA olet se nuinaisjäänne vittua tiedät jolla ei suhdetta ole ollut eikä ole tulossa


      • eivittusentäänteitä

        mä en, sä et, sulle ja sinäkään idiootti et tiedä yhtään kenenlle siinäkään väännät shittiäsi. menkää vitussa päälääkäriin.


      • ettäs_vittu_tiedät
        eivittusentäänteitä kirjoitti:

        mä en, sä et, sulle ja sinäkään idiootti et tiedä yhtään kenenlle siinäkään väännät shittiäsi. menkää vitussa päälääkäriin.

        Vittus tiedät eli ettäs tiedät on täällä naukunut ilman penista pillussa jo useita vuosia.

        Tarkoittaa sitä että sen vittuun ei ole tulossa penistä näiltä huudeilta FOREVER!

        ETTÄS TIEDÄT SINÄ VITTUS TIEDÄT!!!!!!!


        se mulkku olisi käynyt sinun vitussas jo monesti jos olisi sinne tulossa joskus


      • Sairaita
        ettäs_vittu_tiedät kirjoitti:

        Vittus tiedät eli ettäs tiedät on täällä naukunut ilman penista pillussa jo useita vuosia.

        Tarkoittaa sitä että sen vittuun ei ole tulossa penistä näiltä huudeilta FOREVER!

        ETTÄS TIEDÄT SINÄ VITTUS TIEDÄT!!!!!!!


        se mulkku olisi käynyt sinun vitussas jo monesti jos olisi sinne tulossa joskus

        Hahhah


    • Jossunainen

      Muru syö nyt vaikka mustikkatassuja ja rauhottuu, jos ei niin ei, ennenkin on eletty.

      • apapap

        Ihan rauhallinen olen. Tässä muuta tekemistä, kuin nämä. Hauskoja väännöksiä tullut.


    • TämäEiOleMinunKotini

      Kappas vaan, aloitus voisi olla minulle(kuvitellaan näin) Vaan voin sanoa että tunne on vähän samanlainen, kiinnostuksen loppumista myöten. Se että on aikoinaan tajunnut olevansa suomi24 trollin pelinappula ei ole mitään verrattuna siihen että meinaa langeta toiseen mokomaan. On se vaan hyvä että säilytin pienen epäluuloisuuden tätä uutta miestä kohtaan... En oikeastaan ole edes vihainen vaikka varmaan pitäisi, ja vaikka mies tietää minusta asian jota käyttämällä helposti saa tuhottua sen vähän mitä minulla on elämässäni, mutta se on asia joka jää hänelle päätettäväksi. Haluaisin uskoa että hän ei kuitenkaan ole niin kostonhimoista laatua kuin edellinen suomi24:n kasvatti joka epäröimättä ja jopa mielellään löisi minut maahan sitä tietoa aseena käyttäen.

      Kaikesta huolimatta olen pahoillani siitä miten kaikki päättyi, enkä ole ylpeä ratkaisustani, mutta en usko että hänellä kestää kauan hyväksyä asia ja mennä elämässä eteenpäin koska meidän tarina ei koskaan edes olisi voinut saada jatko-osaa.

      Jos siis luet tätä "koiraeläin" niin tiedä se että olit pitkästä aikaa parasta mitä tielleni on osunut, vaikka siitä ei varmaan puoletkaan ollut oikeaa sinua. Vastaukseni on epäreilu kuin mikä, myönnän sen mutta silti Shtay Shtrong honey, tällä sivustolla toivotus on enemmän kuin tarpeen!

    • lgglgglg

      Ilmeisesti lääkäristä kyse. He usein pelleilevät asioilla joista eivät tiedä tarpeeksi.

      Myydään beetasalpaajia se on hyvä bisnes.

    • KoditonNykysin

      (kuvitellaan vaan) Tuskin minulle.

      Samoja ajatuksia kuitenkin lopussa. Olisin kuitenkin sitä mieltä että oikea minä on vain se mitä sait.
      Olit myös parasta mitä olen kokenut, pitkään aikaan. Onneksi se ei toiminut koska jatkosat oli sinun puolelta jo lähtökohtaisesti peruttu. Itse toivoin niitä ja sen mitä todella tunsin sinua kohtaan, et saa ikinä tietää. Itse toivoin että juttu olisi edennyt ihan sinne "maaliin" saakka :) Onneksi en rikkonut itseäni enempää. Toivotan kaikkea hyvää sinulle :) Se tässä kai tuntui omituisimmalta että SINÄ tunnuit siltä kuin olisit "KOTINI" :D

      • Mitentähänontultu

        Että te ihmiset nyyhkitte netissä näitä typerääkin typerämpiä nyyhkyhyvästejänne sinne sun tänne mutta teistä ei ole tekemään tätä siellä / sen kanssa kuka se toinen puoli on. Milloin ihmiset on vajonneet näin alas että asiat hoidetaan netissä vasemmalla kädellä yhtään tietämättä kenen kanssa. Ja vielä oli toive että maaliin asti olisi menty, tuliko vaan koskaan asiasta mainittua, siis sille kyseiselle henkilölle. Niin, ei tietysti. Ja tuollaista ihmistä mikä paljastuu viimeisestä lauseesta, te kehtaatte kohdalle noin. Olette ihmissuvun pohjasakkaa.


      • Häpeällistä

        Kuten itsekin totesit, tuskin sinulle mutta kylmän rauhallisesti vaan siinä jätit hänelle hyvästit.
        On teillä kusta päässä.


      • kukaonkotisi

        Olisit saapunut kotiin, mutta kompastuit kynnykseen ulko-ovella, miksi niin?


      • lglggklg
        Mitentähänontultu kirjoitti:

        Että te ihmiset nyyhkitte netissä näitä typerääkin typerämpiä nyyhkyhyvästejänne sinne sun tänne mutta teistä ei ole tekemään tätä siellä / sen kanssa kuka se toinen puoli on. Milloin ihmiset on vajonneet näin alas että asiat hoidetaan netissä vasemmalla kädellä yhtään tietämättä kenen kanssa. Ja vielä oli toive että maaliin asti olisi menty, tuliko vaan koskaan asiasta mainittua, siis sille kyseiselle henkilölle. Niin, ei tietysti. Ja tuollaista ihmistä mikä paljastuu viimeisestä lauseesta, te kehtaatte kohdalle noin. Olette ihmissuvun pohjasakkaa.

        Yhteiskunnan päättäjät opettajat , lääkärit, johtajat ovat tuhonneet joidenkin elämän eikä ole enää muuta tietä. Vaikka sen kaivatun saisikin se ei siltikään muuttaisi enää elämää ratkaisevasti parempaan suuntaan. Helvetti joka on ohjelmoitu on ikuinen.


      • TämäEiOleMinunKotini

        Asiallinen ja virallinen sävy joutaa nyt romukoppaan koska tunnistin sut KoditonNykysin.
        Suhteet ja tunteet palsta tappaa mielenterveyden, nääthän sen kun katot ympärillesi, myrkkytrollit hallitsee täällä ja yrittää pilata kaiken hyvän mitä palstalle tuodaan. Ihan hirveetä kuraa mistä kirjaimellisesti saa päänsärkyä. Suosittelen vakavasti että häippäset täältä taaksesi kattomatta niin pian kuin mahdollista!

        Tunnisteeksi vielä: kokonainen chili oli virhe vuonna 2012


      • TämäEiOleMinunKotini

        Ja jos et tunteitasi teeskennellyt niin kyllä mulla on aika hyvä käsitys niiden voimakkuudesta. Kaikkea hyvää sinullekin, ja edelleen sanon että älä hylkää ajatusta "raitapaitaisesta kissapedosta", koska eihän sitä tiedä ;)


    • ugholenpuhunutnyt

      Täällä taas ties mitä asioita, hohhoijaa. Asiat hoidetaan irl. Suhteita päättyy ja suhteita syntyy tai on syntymättä, kaikkien pitäis hyväksyä nääjutut. Vääryyksistä pitää kuitenkin joutua vastuuseen ja kantaa vastuu niistä.

    • Kunniakansalainen

      Haista lumppu vittu mua et saa.

      • ÖhömÖhöm

        Kunniakansalainen on hieman eri juttu kuin kaltaisesi öykkäri ja käytöstapoja omaamaton mies.


    • Kultaakunniaa

      Milainen on kunniakansalainen mielestäsi?

    • Häpytönletukka

      Voi nainen kun tietäisit kenen kanssa nyt haastat.

    • Eläimiä

      Millä asioilla?

    • Kaikkikertomatta

      Ei kannata luulla ja olettaa. Ihmisten pahin synti :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe