Laitosteatterit lopetettava, koska ne on mätäpaiseita.
Nyt laitosteattereissa lojuu vanhoja pieruja jotka odottavat milloin heidän eläkepäivänsä alkaa.
Taiteellinen taso kärsii myös muilla näyttelijöillä, kun he joutuvat paikkaamaan toisten vajaata työpanosta, eikä katsojatkaan jaksa katsoa vuosikymmenestä toiseen samoja ylipainoisia löntystelijöitä näyttämöllä.
Vuosittain tulisi tarkastella heidän työsopimustaan, onko kaverista enää näyttelijäksi ja onko yhteiskunnalla varaa elättää täydellä palkalla "venkulaa" joka vain odottaa vuosia eläkkeen alkamista.
Jos työntekijä ei ole työkuntoinen, tulee hänet laittaa sairaslomalle, eikä pitää väkisin kaveria töissä jos ei työ kiinnosta.
Politikot vois laittaa tarkasteluun laitosteattereiden valtion tuen uudelleen.
Laitosteatterit lopetettava
3
154
Vastaukset
- Kommentoija
Kuinkas paljon arvoisa keskustelun aloittaja on viime aikoina käynyt katsomassa noiden "mätäpaisevenkulateatterien" esityksiä? Villi veikkaukseni on, että kovin laajaa otantaa ei ole.
- faktaa
Kommentoijalle:
Olen käynyt vuosikymmenien aikana todella monessa teatterissa ja nähnyt liian paljon ns. "hautakivipaikkoja"
Olen kuullut samaa myös freelancer ammattilaisilta, jotka kiertävät ympäri maata eri teattereissa antamassa oman työpanoksensa näytelmien tekoon ja todenneet saman, mutta jos he paljastaisivat tämän asian niin heiltä loppuisivat työtilaisuudet laitosteattereissa.
Tällä saralla on useampi "mätäomena pilaamassa hedelmäkoria". - Kommentoija
Tuo sitten on sinun (ja näiden maitsemiesi anonyymien freelancereiden) mielipide, jonka tueksi et tosin tuo ainuttakaan esimerkkiä perusteluineen. Oma kokemukseni on täysin erilainen. Tämä tosin ei millään muotoa tarkoita sitä, ettei myös pienemmissä ei-laitosteattereissa ja muissa näyttelijäseurueissa tehtäisi hyvää draamaa. Arvattavasti toki myös heikompia esityksiä mahtuu mukaan joka talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886