Laitosteatterit lopetettava

faktaa

Laitosteatterit lopetettava, koska ne on mätäpaiseita.
Nyt laitosteattereissa lojuu vanhoja pieruja jotka odottavat milloin heidän eläkepäivänsä alkaa.
Taiteellinen taso kärsii myös muilla näyttelijöillä, kun he joutuvat paikkaamaan toisten vajaata työpanosta, eikä katsojatkaan jaksa katsoa vuosikymmenestä toiseen samoja ylipainoisia löntystelijöitä näyttämöllä.
Vuosittain tulisi tarkastella heidän työsopimustaan, onko kaverista enää näyttelijäksi ja onko yhteiskunnalla varaa elättää täydellä palkalla "venkulaa" joka vain odottaa vuosia eläkkeen alkamista.
Jos työntekijä ei ole työkuntoinen, tulee hänet laittaa sairaslomalle, eikä pitää väkisin kaveria töissä jos ei työ kiinnosta.
Politikot vois laittaa tarkasteluun laitosteattereiden valtion tuen uudelleen.

3

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoija

Kuinkas paljon arvoisa keskustelun aloittaja on viime aikoina käynyt katsomassa noiden "mätäpaisevenkulateatterien" esityksiä? Villi veikkaukseni on, että kovin laajaa otantaa ei ole.

• faktaa

Kommentoijalle:
      Olen käynyt vuosikymmenien aikana todella monessa teatterissa ja nähnyt liian paljon ns. "hautakivipaikkoja"
      Olen kuullut samaa myös freelancer ammattilaisilta, jotka kiertävät ympäri maata eri teattereissa antamassa oman työpanoksensa näytelmien tekoon ja todenneet saman, mutta jos he paljastaisivat tämän asian niin heiltä loppuisivat työtilaisuudet laitosteattereissa.
      Tällä saralla on useampi "mätäomena pilaamassa hedelmäkoria".

• Kommentoija

Tuo sitten on sinun (ja näiden maitsemiesi anonyymien freelancereiden) mielipide, jonka tueksi et tosin tuo ainuttakaan esimerkkiä perusteluineen. Oma kokemukseni on täysin erilainen. Tämä tosin ei millään muotoa tarkoita sitä, ettei myös pienemmissä ei-laitosteattereissa ja muissa näyttelijäseurueissa tehtäisi hyvää draamaa. Arvattavasti toki myös heikompia esityksiä mahtuu mukaan joka talossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4865
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      423
      1539
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1014
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      968
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    Aihe