Laitosteatterit lopetettava, koska ne on mätäpaiseita.
Nyt laitosteattereissa lojuu vanhoja pieruja jotka odottavat milloin heidän eläkepäivänsä alkaa.
Taiteellinen taso kärsii myös muilla näyttelijöillä, kun he joutuvat paikkaamaan toisten vajaata työpanosta, eikä katsojatkaan jaksa katsoa vuosikymmenestä toiseen samoja ylipainoisia löntystelijöitä näyttämöllä.
Vuosittain tulisi tarkastella heidän työsopimustaan, onko kaverista enää näyttelijäksi ja onko yhteiskunnalla varaa elättää täydellä palkalla "venkulaa" joka vain odottaa vuosia eläkkeen alkamista.
Jos työntekijä ei ole työkuntoinen, tulee hänet laittaa sairaslomalle, eikä pitää väkisin kaveria töissä jos ei työ kiinnosta.
Politikot vois laittaa tarkasteluun laitosteattereiden valtion tuen uudelleen.
Laitosteatterit lopetettava
3
166
Vastaukset
- Kommentoija
Kuinkas paljon arvoisa keskustelun aloittaja on viime aikoina käynyt katsomassa noiden "mätäpaisevenkulateatterien" esityksiä? Villi veikkaukseni on, että kovin laajaa otantaa ei ole.
- faktaa
Kommentoijalle:
Olen käynyt vuosikymmenien aikana todella monessa teatterissa ja nähnyt liian paljon ns. "hautakivipaikkoja"
Olen kuullut samaa myös freelancer ammattilaisilta, jotka kiertävät ympäri maata eri teattereissa antamassa oman työpanoksensa näytelmien tekoon ja todenneet saman, mutta jos he paljastaisivat tämän asian niin heiltä loppuisivat työtilaisuudet laitosteattereissa.
Tällä saralla on useampi "mätäomena pilaamassa hedelmäkoria". - Kommentoija
Tuo sitten on sinun (ja näiden maitsemiesi anonyymien freelancereiden) mielipide, jonka tueksi et tosin tuo ainuttakaan esimerkkiä perusteluineen. Oma kokemukseni on täysin erilainen. Tämä tosin ei millään muotoa tarkoita sitä, ettei myös pienemmissä ei-laitosteattereissa ja muissa näyttelijäseurueissa tehtäisi hyvää draamaa. Arvattavasti toki myös heikompia esityksiä mahtuu mukaan joka talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675