Laitosteatterit lopetettava

faktaa

Laitosteatterit lopetettava, koska ne on mätäpaiseita.
Nyt laitosteattereissa lojuu vanhoja pieruja jotka odottavat milloin heidän eläkepäivänsä alkaa.
Taiteellinen taso kärsii myös muilla näyttelijöillä, kun he joutuvat paikkaamaan toisten vajaata työpanosta, eikä katsojatkaan jaksa katsoa vuosikymmenestä toiseen samoja ylipainoisia löntystelijöitä näyttämöllä.
Vuosittain tulisi tarkastella heidän työsopimustaan, onko kaverista enää näyttelijäksi ja onko yhteiskunnalla varaa elättää täydellä palkalla "venkulaa" joka vain odottaa vuosia eläkkeen alkamista.
Jos työntekijä ei ole työkuntoinen, tulee hänet laittaa sairaslomalle, eikä pitää väkisin kaveria töissä jos ei työ kiinnosta.
Politikot vois laittaa tarkasteluun laitosteattereiden valtion tuen uudelleen.

3

203

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoija

Kuinkas paljon arvoisa keskustelun aloittaja on viime aikoina käynyt katsomassa noiden "mätäpaisevenkulateatterien" esityksiä? Villi veikkaukseni on, että kovin laajaa otantaa ei ole.

• faktaa

Kommentoijalle:
      Olen käynyt vuosikymmenien aikana todella monessa teatterissa ja nähnyt liian paljon ns. "hautakivipaikkoja"
      Olen kuullut samaa myös freelancer ammattilaisilta, jotka kiertävät ympäri maata eri teattereissa antamassa oman työpanoksensa näytelmien tekoon ja todenneet saman, mutta jos he paljastaisivat tämän asian niin heiltä loppuisivat työtilaisuudet laitosteattereissa.
      Tällä saralla on useampi "mätäomena pilaamassa hedelmäkoria".

• Kommentoija

Tuo sitten on sinun (ja näiden maitsemiesi anonyymien freelancereiden) mielipide, jonka tueksi et tosin tuo ainuttakaan esimerkkiä perusteluineen. Oma kokemukseni on täysin erilainen. Tämä tosin ei millään muotoa tarkoita sitä, ettei myös pienemmissä ei-laitosteattereissa ja muissa näyttelijäseurueissa tehtäisi hyvää draamaa. Arvattavasti toki myös heikompia esityksiä mahtuu mukaan joka talossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe