Jokos täältä löytyy kokemusta BEWiSynbra Groupin kasviperäisistä muovieristeistä? Suomenkieliset sivut löytyy firmalta, joten kait niitä on tilattavissa: http://bewi.com/fi/tuote-osasto/rakentaminen/
Tuon materiaalin kun ottaisivat EPS-muottien valmistajat käyttöönsä, niin nytkähtäisi passiivirakentamisen ekologisuus ison harppauksen eteenpäin.
Kasviperäinen muovieriste
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.28410602- 2154698
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny92259- 1261796
- 1581769
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921158Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411126Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34964- 139865
- 79847