Heittosopulit, vai Heikkosopulit?

Olen huomannut nyt HSOP:n kamppiksen alettua ettei minua päästetä pelaamaan ennen noin klo 22, vaikka olen ensimmäisten joukossa jonossa. Olen kuitenkin ollut paikalla heti ensimmäisistä matseista saakka. Vaikka jotkin johtajat lupasivatkin ottaa tasa-arvoisesti pelaajia lineuppiin niin olen kuitenkin huomannut joidenkin pelaajien priorisointia. Komentaja Palenski totesi aloittavansa vasta toisen viikon aikana prioomisen. Asia olisi ymmärrettävää, jos olisi ilmoitettu prioritisoinnin alkavan heti alusta lähtien, mutta näin ei tehty. Ei ole kivaa tulla valehdelluksi.
Epäilen pelien vetäjien turhautuneen ensimmäisten kahden päivän aikana pelaajien suorituksiin, jonka jälkeen vetäjät ottavat vain parhaita vaunuja tiimiin kuten 907 ja 260. Monet varmasti tietävät 907 on palkintovaunu kamppanijoista ja niiden hankinnassa iso rooli on klaanimatsiin pääseminen. Ilman näitä vaunuja on sinulla paljon huonompi mahdollisuus päästä pelaamaan. Esille on myös tullut tiettyjen pelaajien prioominen statsien perusteella.
Mielestäni sillä ei ole vaikutusta kuinka olet vasta viimeaikoina kehittynyt nykyiseen taitotasoosi. Klaanissa sillä on oman huomaamiseni mukaan ollu vaikutusta. Jos overallit ovat huonommat kuin jollakin toisella pelaajalla on päässyt varmemmin pelaamaan. Overallit eivät kerro kuinka olet pelannut viime kolmen kuukauden aikana vaan viime 7 vuoden. On epärealistista olettaa kaikkien olevan hyvä pelaaja 9 vuotiaana. Olen siitä saakka hakenut parempia pelitaitoja ja pelisilmää muttei overall statsit muutu niin nopeasti. Toki kokemus on jäänyt vähäiselle, mutta se ei saata olla huono juttu. Ennakkoluuloja on paljon vähemmän ja uusien mappien tultua (1.0) on pelipaikatkin muuttuneet. On pelaajia joiden overall statsit ovat suuremmat mutta viime kuukausien aikana saattaa juuri kehittyneellä olla suurempi taitotaso.
Asiasta tulisi keskustella ja sopia yhteiset pelisäännöt.
Rakkaudella Puhelinpalvelu

18

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runsaspellaaja

      Ok.

    • Jo_nyt_on_saatana

      Nyt on saatu turhautuminen uusiin sfääreihin, kun on pitänyt oikein ulkopuoliselle foorumille lähteä avautumaan.
      Setämies antaa nyt jonnelle muutaman vinkin:
      a) Ole ajoissa linessä. Vetäjät nostaa pääsääntöisesti jonosta ensimmäiset sisään joilla on pyydetyt tankit. Poislukien harvat priomatsit, joihin pyritään ottamaan parhaat tarjolla olevat.
      b) Hanki priovaunut ennen kamppista. 907, 260, 277, WZ5A, 100LT, B-C, GC, Conq, Type5, E4 jne. Jos ei ole mappiin sopivaa vaunua, niin turha itkeä ettei pääse pelaamaan. 907 on noista ainoa jota ei randomia raapimalla saa, mutta niitä on keskimäärin se 4-6kpl per matsi, joten tilaa on varmasti muillekin vaunuille.
      c) Jos näyttää siltä, että jää famet vähiin / et pääse osallistumaan osaan kamppista / olet jonottanut koko illan, etkä ole päässyt lineen, niin mainitse asiasta. Ei se auta, että menee vikisemään johonkin pilipalifoorumille. Suuta auki ja ääntä ulos.
      d) Vaihda klaaniin, jossa olet selkeästi keskivertoa parampi pelaaja. Tomaatit tykkäävät, kun xvm näyttää uusia hienoja värejä tuttujen punaisen ja keltaisen lisäksi ja nostavat sinut helpommin lineen. Peliaikaa riittää, mutta lopputulos on todennäköisesti yhtä vähän famea.

      Toivon kovasti, ettei sinua nyt aleta tämän takia nostamaan jonon ohi lineen väärällä vaunulla, ettei näitä kuningasideoita ala pursuilemaan tämän enempää.

      • Yääääh

        Siis ootko tosissas?
        Huutista penikalle, joka tulee jonnekin Suomi24:een avautumaan kun ei pääse pelaamaan tankki_peliä :((((
        Sunkaltasilla yksilöillä ei sais olla mitään aihetta suomiklaaneihin, paskot vaan niiden maineen.
        p.s. opettele pelaamaan jos sua ei valita lineen


    • Jo_nyt_on_perkele

      Klaaninjohtajana en kyl katselis sekuntiakaan että mennään ulkpuolisille foorumeille huutelemaan jotain mielipuolista tilitystä.

    • kurwa

      Kuulostaa aivan l2p issuelta

    • Retardi

      Nyt on kyllä voi muuta sanoa että lisää löylyä vaan kiukaalle ja kalja käteen.

    • Hikinen_heittäjä

      Tämä on hieman epäselvää mutta näyttää olevan huumorilla kirjoitettu

    • Aarni2

      Mulla ei oo famee

    • kake6969

      Mullakaan ole perkula famia, ja turkulaiset haisee somaleille. onneksi täällä saapi kirjoittaa nimettömästi, ei tule heti vittuilua sopuleilta.

    • Reinopetteri

      Klaanin johto sitten peluutti itkijälle palkintovaunun, käsittämätöntä. Heikko johtajisto on suomiklaanien ongelma, päätökset tuntuu tähtäävän oman klaanin tappamiseen ja pelaajien menettämiseen. Platuunapuheista päätellen ainakin kaks pelaajaa lähti komentajan huonojen päätösten takia.

      • Pete_930

        on se mukavaa nähdä ku aikuiset miehet itkee tietokonepelistä. Mihinköhän Suomi menossa


      • Lihasmies

        Aivan! Lasten hommia pelailut. Tosimiähet harrastaa miähekkäitä lajeja niinkus seipään heitto ja pituus loikka. Surkeeta pullamössö touhua, tokko edes hiihtävät työmatkojaan.


      • Totinentosi

        Itse hiihdän joka paikkaan oli talvi tai kesä. Heikot tietokone pelaajat ei pysty edes nostamaan sataa kiloa heh heh. Jos venäjä hyökkäis hiihtäsin karkuun ydinpommeja ja koko suomen armeija kuolis kun ei osaa hiihtää.


      • MarkkuSalminen

        Mä teen pinkan keskiaikaan 31,4 sekuntia. Saa ryssä tulla nii katotaan mikä on mikä! Ei enää oo kunnon koulutusta, kun mä olin armeijassa niin ampus alikessut kovilla jos vemppas ja hernekeitos oli ihmislihaa et kunnon sissit oppi syömään sitä kun kuitenkin tarvii linjojen takana pistää kaveri lihoiks!


    • Jare222

      "With a tank full of salt, we spend lemming days."

      Mitä toi tarkottaa?

      • Finglish4eva

        Veikkaisin, että se on jonkun ensimmäistä vuotta englantia opiskelevan kirjoittama runon alku. Se, miksi joku moisen rikkinäisen epälauseen laittaisi klaaninsa kuvaukseksi, on täysi mysteeri.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe