Hei,
Kullan myymisestä keskustellaan jonkin verran, tutkittuamme vaihtoehtoja aloitimme yhteistyön Nettikullan kanssa.
Välillä elämässä kun tulee niitä hetkiä, että pieni lisä pankkitilille ei haittaisi. Yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona kanattaa pitää mielessä omien kultaesineidensä myyminen.
Miksi Netitkulta on meidän valinta? He tekevät kaupankäynnin melkoisen helpoksi. Heiltä saa ilmaiseksi paketin kotiin, jolla niin halutessaan voi kultansa postittaa heille. Lisäksi paketti on vakuutettu, eli omat kullat ovat turvassa. Kannattaa ainakin lukaista heidän sivunsa läpi!
Tässä linkki heidän sivuilleen:
https://ntrk13.com/tr/l/5641/7166
T. S24:n kampanjoita pyörittelevä Albert
PS.
Mitä mieltä olette näistä kampanjoista? :)
Kullan myynti, varmasti paras hinta kullalle

5
111
Vastaukset
- älkääny
haisee vilpiltä, ei läpinäkyvää
Kuitti ja koppi! Valitsen läpinäkyvämpiä vaihtoehtoja jatkossa.
- juuden
Jos surkea hinta jalometalleista kiinnostaa ja haluat antaa timantit jne. ilmaiseksi pois, niin sitten voin suositella.
Mistä saa parempaa hintaa kullasta?
Keskusteluiden perusteella (siis foorumilla) tuo tuntuu olevan melkoisen korkea hinta.
- oikea.hinta.täältä
Jotain tällaista arvelinkin: "24 Karaatin kampanjahinta koskee ainoastaan UBS:n leimattuja sijoituskultalaattoja jotka saapuvat aitoustodistuksen kanssa ja on rajoitettu max 25g / asiakas"
Ei noihin laattoihin mitään aitoustodistuksia tule mukana, eikä sellaisia edes tarvita. Itse laatta leimoineen on se todistus.
Itse käyttänyt Tavexia niin ostaessa, kuin myydessäkin https://tavex.fi/hinnasto/
Läpinäkyvää ja rehelliseltä vaikuttavaa toimintaa useimpiin muihin kultakauppoihin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181946
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561814- 821443
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091397- 211389
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981015Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349874