öljypoltin

paljonkohan öljypolttimen asennus stokerin tilalle maksaas... siis poltin, säiliö, ja tarvittavat asennukset...

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EVPasentaja

Piailematta sanoisin että 3500€ järjestelmä maksaa noin 3500€ ja siitä kalliimmat hiukan enemmän.
      Omakotitaloon riittävä Oilon PRO 10 maksaa noi 1200€ lisäksi putkisto ja niin edelleen paikasta rippuen
      Kysyit stokerin tilalle? Ei voi tietää olosuhteita ilmoituksesi perusteella. Öljysäiliöitä on myös puutarhaan asennettavia, usein kuitenkin se asennetaan jonnekin valmiiseen tilaan joka on palotarkastajan hyväksymä?
      Joten helposti korotan tarjoustani, 2tuhannella jotta saisin sen myös toteutettua asiallisesti?

• omakotitalo kuormana ja oliskohan 20kw teholuokkaa tuo kattila. pitää käydä katsomassa tyyppikilvestä jahka kotiutuu. tässä nyt semmonen idea että tulevaisuudessa talon pitäisi pärjätä ilman talonmiestä muutaman päivän yhteen menoon viikossa, ja tuo 0.5 kuution säiliöllä oleva stokeri ei piisaa ja rahapussi ei taas tykkää jos sähkövastukset laittaa päälle... vai onko muita ratkaisuja mielessä?

• EVPasentaja

https://www.jukira.fi/product_catalog.php?c=150
      Tuossa on linkki toimittajalle joka ketoo myös tavaroiden hinnan. Öljypolttimen lähtöhinta on n.700 ja urakkatarjous tehdään siten että asennus maksaa suunnilleen toisen mokoman eli 1400 asennettuna, tietenkin ratkaisevaa on millainen se kattila on? lisäksi yksiputki - ilmauslaite ja putkisto
      Öljysäiliöitä ei siellä näytä olevan. Niitä on niin monen mallisia ja kokoisia mutta 2000 euroa on hyvä enakkoarvio

• Katsotaan uudelleen. Mene ENSIKSI kunnan palotarkastajalle kysymään millaisen öljysäiliötilan hän suosittelee. Sitten ota pätevään asentajaan yhteyttä ja hanki tarkastusleimalla oleva käytetty öljysäiliö netistä, (á 200€ suoja-altaalla) samoin tomintakuntoinen öljypoltin, (samoin 200€) varmista että asentajasi on yhteistyössä kanssasi. Teet itse palotarkastajan vatimuksenmukaisen tilan öljysäiliölle.
      Loppu onkin sitten putksisto ja asennuskustannuksia joitakin 100€/päivä?
      Lopuksi ilmoitus asennuksesta palotarkastajalle ja säilö täyteen, pienin kotiinkuljetettu erä 1000 litraa = 1300€

Kyllä se välttämättä menee useampaan tuhanteen € joten jonkilaisen erän suoraa sähköäkin sillä ostaa.
      Itselläni on 50 v kokemus öljylämmittämisetä ja hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe