VIHAN AIKA

24765

Tätä palstaa lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että eletään vainon aikoja. Siitä kertoivat profeetat noin vuosi sitten Hoorebin vuorella.

23

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskapassu

      Jos sekrotoidaan tämä vihan aika, niin Kempeleestähän löytyy vihaa vajaakirkon ikälopun pastorin toimesta.

    • EiPyhääHenkeä

      Voisitko ystävällisesti perustella kantaasi?

      Hoitokokousaikojen "hoitajat" ovat vuosikymmenten saatossa olleet hirvittävimmät uskovaisten vainoajat mitä tiedän. Sudet nousivat raatelemaan yhteisön sisältä. Hoitajat eivät vieläkään ole kyenneet korjaamaan tekojaan. Uskon myös niin, että kun täällä kirjoitetaan hoitokokousajoista, niin "hoitohörhöt" tulkitsevat, että heitä vainotaan, vaikka todellisuudessa heitä suoraan yritetään neuvoa ja annetaan mahdollisuus korjata tekonsa. Kun Pyhä Henki ei ole kotiopettajana ei tuntoakaan tekemisistä ole.

    • hellerajaa

      Voi voi. Tuo sama mantra oli jo aikoinaan minun nuoruudessani.
      Vaviskaa, loppu on lähellä koska aika on muuttunut pakanalliseksi. Ja sieltä on tultu jo pitkä tie.
      Samaa höpötystä vuosikymmenestä toiseen. Ja kun miettiin kuinka tuore uskonto tuo lahko edes on, niin saa sitä huudella tosissaan seuraavan 100 vuotta kunnes lahko kuollut omaan mahdottomuuteensa. Ja onneksi niin.

      • Näillämennään

        Kaikki herätysliikkeet katoavat. Näin on tapahtunut aiemmin ja tapahtuu tulevaisuudessa. Jumalan valtakunta ei katoa aikojen lopussakaan.


      • Näillämennään kirjoitti:

        Kaikki herätysliikkeet katoavat. Näin on tapahtunut aiemmin ja tapahtuu tulevaisuudessa. Jumalan valtakunta ei katoa aikojen lopussakaan.

        Ei katoa, se tulee hieman yli Tuhannen vuoden päästä, ja sitä johtaa Jumala.
        Katotaan, löydättekö kohtia?


      • Kesitas kirjoitti:

        Ei katoa, se tulee hieman yli Tuhannen vuoden päästä, ja sitä johtaa Jumala.
        Katotaan, löydättekö kohtia?

        Jos tuo epätodennäköinen aika joskus koittaisi oikean jumalan ilmiintyessä, olisi se paha paikka teille epäjumalanpalvojille, jotka näihin ihmisen luomiin jumaliin uskotte.

        Sitä häpeän määrää en edes pysty kuvittelemaan.


      • he-ma kirjoitti:

        Jos tuo epätodennäköinen aika joskus koittaisi oikean jumalan ilmiintyessä, olisi se paha paikka teille epäjumalanpalvojille, jotka näihin ihmisen luomiin jumaliin uskotte.

        Sitä häpeän määrää en edes pysty kuvittelemaan.

        Olisiko hyvä tutustua ensin, missä järjestyksessä eskatologia tapahtuu, ennen Jumalan Valtakunnan ilmestymistä Taivaasta.
        Kaikki alkaa siitä, kun Israel tekee liiton, ja sopimuksen valtioliiton kanssa, Dan 23,24 ja sitä sopimusta ei ole vielä tehty.
        Se antaa tälle koalitiolle, johon kuuluu 7 valtiota (osa Jeesuksen ajan) mahdollisuuden olla Jerusalemissa, ja sitä johtaa antikristus.
        Aika pian alkaa olla epäsopua, jolloin alkaa Matt. 24 mukainen Vaivan aika.
        Silloin kaikki uudestisyntyneet, Jeesuksen seuraajat Temmataan yläilmoihin Jeesuksen toimesta, elävät ja kuolleet, ylösnousemaruumiissa. Jeesus tulee vastaan vain pilviin.
        Pyhät viettävät ylhäällä 2x3,5 vuotta, ja alhaalla aika on myös kaksijakoinen. Eka aika on aika rauhallista, mutta vaikeus on siinä, että Pyhät, n 1/3 on temmattu ylös, ja yhteiskunta ontuu ja tästä Ak syyttää kristittyjä ja astuu Temppeliin, sekin Matt 24, saastuttaen sen, (eikä Temppeliäkään vielä ole), jolla pakanat tallaavat sen ja Ak vaatii jokaiseen oman merkkinsä, ja jollei sitä anneta, ihminen tapetaan. Onnena se, että Hän tunnustaa Jeesuksen Messiaaksi, ei Häntä. Siinä on myös Kerholla kova paikka, tunnustaa Jeesus Kaikkivaltiaaksi ihmisten edessä.
        No, juttu jatkuu. Jeesus tulee alas, sotajoukkoineen ja voittaa sodan pahaa ja ak;ta vastaan, ja noin parin viikon sisällä Saatana sidotaan maan alaiseen kuiluun, ja Pyhät ihmiset aloittavat valmistautumisen iankaikkiseen elämään 1000v. valtakunnassa, jossa ei tunnisteta toisia eikä naida. Ilm 20.
        Sen jälkeen tulee mahtavin; Ilm 21;
        1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        Jumala tulee pois taivaasta, siellä valmistamaansa Uuteen Jerusalemiin, ja saa pojaltaan vallan takaisin.
        Muu maailma on tulella poltettu, ja siellä eletään juutalaisten ja Pyhien johdolla.
        Se valtio ei lopu koskaan.


      • Kesitas kirjoitti:

        Olisiko hyvä tutustua ensin, missä järjestyksessä eskatologia tapahtuu, ennen Jumalan Valtakunnan ilmestymistä Taivaasta.
        Kaikki alkaa siitä, kun Israel tekee liiton, ja sopimuksen valtioliiton kanssa, Dan 23,24 ja sitä sopimusta ei ole vielä tehty.
        Se antaa tälle koalitiolle, johon kuuluu 7 valtiota (osa Jeesuksen ajan) mahdollisuuden olla Jerusalemissa, ja sitä johtaa antikristus.
        Aika pian alkaa olla epäsopua, jolloin alkaa Matt. 24 mukainen Vaivan aika.
        Silloin kaikki uudestisyntyneet, Jeesuksen seuraajat Temmataan yläilmoihin Jeesuksen toimesta, elävät ja kuolleet, ylösnousemaruumiissa. Jeesus tulee vastaan vain pilviin.
        Pyhät viettävät ylhäällä 2x3,5 vuotta, ja alhaalla aika on myös kaksijakoinen. Eka aika on aika rauhallista, mutta vaikeus on siinä, että Pyhät, n 1/3 on temmattu ylös, ja yhteiskunta ontuu ja tästä Ak syyttää kristittyjä ja astuu Temppeliin, sekin Matt 24, saastuttaen sen, (eikä Temppeliäkään vielä ole), jolla pakanat tallaavat sen ja Ak vaatii jokaiseen oman merkkinsä, ja jollei sitä anneta, ihminen tapetaan. Onnena se, että Hän tunnustaa Jeesuksen Messiaaksi, ei Häntä. Siinä on myös Kerholla kova paikka, tunnustaa Jeesus Kaikkivaltiaaksi ihmisten edessä.
        No, juttu jatkuu. Jeesus tulee alas, sotajoukkoineen ja voittaa sodan pahaa ja ak;ta vastaan, ja noin parin viikon sisällä Saatana sidotaan maan alaiseen kuiluun, ja Pyhät ihmiset aloittavat valmistautumisen iankaikkiseen elämään 1000v. valtakunnassa, jossa ei tunnisteta toisia eikä naida. Ilm 20.
        Sen jälkeen tulee mahtavin; Ilm 21;
        1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        Jumala tulee pois taivaasta, siellä valmistamaansa Uuteen Jerusalemiin, ja saa pojaltaan vallan takaisin.
        Muu maailma on tulella poltettu, ja siellä eletään juutalaisten ja Pyhien johdolla.
        Se valtio ei lopu koskaan.

        Taas paljon tyhjiä sanoja puolustamaan epäjumalaa, joka olemattomuuttaan ei itseään pysty puolustamaan.

        Noloa, mutta onneksesi oikean jumalan puuttuessa et joudu edes vastuuseen epäjumalanpalvonnasta.


      • Tane_vel
        he-ma kirjoitti:

        Taas paljon tyhjiä sanoja puolustamaan epäjumalaa, joka olemattomuuttaan ei itseään pysty puolustamaan.

        Noloa, mutta onneksesi oikean jumalan puuttuessa et joudu edes vastuuseen epäjumalanpalvonnasta.

        Niin. kaikille ei aukea piirtämälläkään. Pane paremmaksi.


    • Missä se on Raamattuun kirjoitettu.
      Hoorebilla ei ennustettu, silelä annettiin Laki.

    • NasseSeta

      Nasse Seta on hyvin hyvin vihainen.

    • LLLSipilä

      Jeesus oli lestadiolainen. Ja Jumala. Ja Luther.
      Ja Jeesuksen opetuslapset. Lapin Mariakin oli lestadiolaien.
      Lestadiolaisia on vain puhuteltu eri nimillä kulloisenakin maailmanaikana.

      • VL-rules

        Niin oli koko Jengi, saatanaa myöten.


      • Niilofäni

        Oliko Niilokin lestadiolainen?


    • MäätänMatti

      "Siitä kertoivat profeetat noin vuosi sitten Hoorebin vuorella."

      Vai vuosi sitten kertoivat profeetat... Minkälaisia profeettojahan vuosi sitten oli liikkeellä?

      • Kuka profetoi Hoorebilla, vuosi sitten? Saatanako?
        Ei minkäänlaisia profeettoja, niistä oli viimeinen n 80 jKr.


      • profeetta.opettaa

        Voi sanoa, että tänä päivänä keskellämme on profeetta, mutta häntä ei tunnisteta eikä hänen kauttaan tulevaan sanomaan uskota. Kyse on Jumalan kansasta, joka maailmanlaajuisesti kertoo Valtakunnan hyvää uutista ja varoittaa tulevasta Jumalan sodan päivästä Häntä vastustavia vastaan. Aikanaan Hesekiel asetettiin tällaisen profeetan asemaan, mutta hänestä oltiin kiinnostuneita kuulemaan vain kuin satujenkertojana. Mutta he tulisivat tietämään, että heidän keskuudessaan oli ollut profeetta.
        Hes.2:4,5; Hes.33:32,33
        Näin on nytkin.
        Tapahtumien kulusta lyhyesti.
        Kuka on nyt keskuudessamme oleva profeetta ja mikä on hänen sanomansa?
        Katse kääntyy Jeesukseen, mitä hän kertoi, mkä on hänen osansa tapahtumien kulussa?
        PSALMI 110
        "1 Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.
        2 Herra ojentaa sinun valtasi valtikan Siionista; hallitse vihollistesi keskellä.
        3 Altis on sinun kansasi sinun sotaanlähtösi päivänä: pyhässä asussa sinun nuori väkesi nousee eteesi, niinkuin kaste aamuruskon helmasta.
        4 Herra on vannonut eikä sitä kadu: Sinä olet pappi iankaikkisesti, Melkisedekin järjestyksen mukaan.
        5 Herra on sinun oikealla puolellasi, hän musertaa kuninkaat vihansa päivänä.
        6 Hän tuomitsee pakanat: ruumiita viruu kaikkialla; hän murskaa päitä laajalti maan päällä.
        7 Hän juo purosta tien varrelta; sentähden hän kohottaa päänsä."
        Jeesus oli Daavidin Herra. Jumala sanoi Jeesukselle taivaassa, kun koitti aika hänen istuutua maailman hallitsijan valtaistuimelle:"Hallitse vihollistesi keskellä."
        Jeesus saapui, eli hänen näkymätön kuninkaallinen läsnäolonsa (parousia) alkoi. Mutta vielä tässä vaiheessa hän olisi vihollistensa keskellä, ja alkoi tämän maailman lopun aika. Ne tuskalliset asiat, jotka Jeesus ennusti maan päälle, osoittaisivat, että hänen parousiansa oli alkanut.
        Entä profeetta?
        Matteus 24:
        "45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
        46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
        47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi."

        Profeetta antaisi ajallansa hengellistä ruokaa ja koko Valtakunnan maan päälliset edut annettaisiin sen hoidettavaksi.
        Mikä olisi tärkein etu? Matt.24:14 "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."
        Jumala rakastaa kaikkia, eikä haluaisi kenenkään tuhoutuvan.
        Hän haluaisi, että kaikki tulisivat tuntemaan Hänet ja totuuden.
        Ja profeetta tekee kaikkensa, että jokainen ihminen tulisi Hyvän Paimenen luo.


      • Näin on. Evankeliumia Jeesuksesta saarnataan jo yli 200 maassa.


    • OysHoitsu

      Onko srk aloittanut taas massiiviset hoitokokousvainot ?

      Vanhat julmuri jermut haluavat ennen kuukahtamistaan vielä kerran muistella vanhoja hyviä aikoja ??

    • tuomiotulee

      Jumala käyttää pahoja ihmisiä vihansa täyttämiseen ja heitä saapui eurooppaan tuhansia vuonna 2015. He ovat tuomio euroopalle kaikesta sen iljettävästä pahuudesta.

      Jes. 13:5

      He tulevat kaukaisesta maasta, taivaan ääristä, Herra ja hänen vihansa aseet, hävittämään kaiken maan.

      • EiKiitosJeesus

        Pistä YouTubessa siitä video jakoon. Pakkohan siitä on olla kuvaa kun kaikilla on nykyjään kamera handussa.
        PS. Hauskasti kaikenlaiset UFO-havainnot on lähes loppuneet kun kamerat yleistyy.


      • Tämäkin vielä.
        Hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe