Vittuilkaa nyt oikein pyynnöstä .
Minulle ainakin ja vaikka toisillennekin , ei sen väliä.
Kuka pistää pahimman ?
13
121
Vastaukset 13
- Annavinkki
Tuo oli epätoivoisin pyyntö ikinä.. Ja sittenkään en keksi mitään vittuilua aihetta??
- kallonkutistaja
Hyvää iltaa arvon Herra Laistolk! Kiitos aloitus viestistäsi, oikein mukava tavata Teitä täällä suomi24/ Jyväskylä foorumilla! Olen aina ihaillut Teidän tyyliä kirjoittaa ja kiva huomata että Teillä on erittäin hyvä kirjallinen ulosanti. Suorastaan runollinen ja sivistynyt tyyli jollaista hyvin harvoin täällä näkee. Toivotan Teille oikein mukavaa talven jatkoa ja rattoisaa hetkiä täällä foorumilla, toivottavasti saatte miellyttäviä vastauksia ja tästä viestiketjussa kehkeytyy sivistynyt mutta samalla leppoisa keskustelu ja toivon että keskustellaan myös maailman politiikasta hyvässä yhteishengessä kaikki mielipiteet huomioiden. Toivottavasti tapaamme taas pian.
- Ootamme
Sitä ei tule tapahtumaan jotta tällä sivulla osataan fiksusti mistään kirjoittaa.
Jossain vaiheessa se menee vottuiluksi ja nimittelyksi. Joten jäämme innolla odottamaan kuka kantaa vittuilu kortensa kekoon.
- Laistolk
Epi blåssösåå löylykauha 15 v.
Pistä jotain kun sulla on niin terävä kynä.- Laistolk
Tuossa oli jo vähän epikurosmaista monkeytyyliä.
- Vanahatuttuhanse
Onko se oikeesti Nysä-Antti tuon Laistolk-nimimerkin takana? Mitä sulle kuuluu nykyään, siitä on vuosia ku oon kuullut susta viimeksi..
- Laistolk
Ei mitään antteja sun muita. Laiskana oon esiintyny ja tolkkua nimi oli niin kauan kun joku halavatun mopopoika tms. keksi rosvota nekin ihan vaan häirikkökäyttöön.
Vaan paskaaks siitä. Toivottavasti sai tyydytystä..
Kohta tietysti joku keksii vääristellä tälläkin nimimerkillä .
Eipä ole elämää vakavampaa sekään.
Öitä ! - Vanahatuttuhanse
No niin. Mites sulla muuten menee, oletko työelämässä? Öitäpä vaan!
- Laistolk
Morjens vanha tuttu ! Hyvin menee kun pakolliset työt on takanapäin..
- Taksiasiamies
Olen viisas.
- kalsarikakeli
Onks kukaan nähny mun kalsareita?
- euroshopettaja
Aa okei. No se on hyvä että pidät huolta äitistäs. Nuin sitä pitää! Saat palkaksi yhden lempijuomasi, eli euroshopper-enerkiajuomatölkin..
Eipä ota tuulta purjeisiin pyydettäessä. Sairas huutelu kaipaa näemmä vähintään ihmistapon aiheekseen..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961777Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2651206Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66913Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.181896Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah242779- 61778
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64758- 43751
- 48739
- 93732
- 144667
- 42666
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74651Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50623Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on69616Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal196600- 31578
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24576Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26538Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30527