Kuka pistää pahimman ?

Laistolk

Vittuilkaa nyt oikein pyynnöstä .
Minulle ainakin ja vaikka toisillennekin , ei sen väliä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annavinkki

      Tuo oli epätoivoisin pyyntö ikinä.. Ja sittenkään en keksi mitään vittuilua aihetta??

    • kallonkutistaja

      Hyvää iltaa arvon Herra Laistolk! Kiitos aloitus viestistäsi, oikein mukava tavata Teitä täällä suomi24/ Jyväskylä foorumilla! Olen aina ihaillut Teidän tyyliä kirjoittaa ja kiva huomata että Teillä on erittäin hyvä kirjallinen ulosanti. Suorastaan runollinen ja sivistynyt tyyli jollaista hyvin harvoin täällä näkee. Toivotan Teille oikein mukavaa talven jatkoa ja rattoisaa hetkiä täällä foorumilla, toivottavasti saatte miellyttäviä vastauksia ja tästä viestiketjussa kehkeytyy sivistynyt mutta samalla leppoisa keskustelu ja toivon että keskustellaan myös maailman politiikasta hyvässä yhteishengessä kaikki mielipiteet huomioiden. Toivottavasti tapaamme taas pian.

      • Ootamme

        Sitä ei tule tapahtumaan jotta tällä sivulla osataan fiksusti mistään kirjoittaa.
        Jossain vaiheessa se menee vottuiluksi ja nimittelyksi. Joten jäämme innolla odottamaan kuka kantaa vittuilu kortensa kekoon.


    • Laistolk

      Epi blåssösåå löylykauha 15 v.
      Pistä jotain kun sulla on niin terävä kynä.

      • Laistolk

        Tuossa oli jo vähän epikurosmaista monkeytyyliä.


    • Vanahatuttuhanse

      Onko se oikeesti Nysä-Antti tuon Laistolk-nimimerkin takana? Mitä sulle kuuluu nykyään, siitä on vuosia ku oon kuullut susta viimeksi..

      • Laistolk

        Ei mitään antteja sun muita. Laiskana oon esiintyny ja tolkkua nimi oli niin kauan kun joku halavatun mopopoika tms. keksi rosvota nekin ihan vaan häirikkökäyttöön.
        Vaan paskaaks siitä. Toivottavasti sai tyydytystä..
        Kohta tietysti joku keksii vääristellä tälläkin nimimerkillä .
        Eipä ole elämää vakavampaa sekään.
        Öitä !


      • Vanahatuttuhanse

        No niin. Mites sulla muuten menee, oletko työelämässä? Öitäpä vaan!


      • Laistolk

        Morjens vanha tuttu ! Hyvin menee kun pakolliset työt on takanapäin..


    • Taksiasiamies

      Olen viisas.

    • kalsarikakeli

      Onks kukaan nähny mun kalsareita?

      • euroshopettaja

        Aa okei. No se on hyvä että pidät huolta äitistäs. Nuin sitä pitää! Saat palkaksi yhden lempijuomasi, eli euroshopper-enerkiajuomatölkin..


    • Eipä ota tuulta purjeisiin pyydettäessä. Sairas huutelu kaipaa näemmä vähintään ihmistapon aiheekseen..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe