Vittuilkaa nyt oikein pyynnöstä .
Minulle ainakin ja vaikka toisillennekin , ei sen väliä.
Kuka pistää pahimman ?
13
55
Vastaukset
- Annavinkki
Tuo oli epätoivoisin pyyntö ikinä.. Ja sittenkään en keksi mitään vittuilua aihetta??
- kallonkutistaja
Hyvää iltaa arvon Herra Laistolk! Kiitos aloitus viestistäsi, oikein mukava tavata Teitä täällä suomi24/ Jyväskylä foorumilla! Olen aina ihaillut Teidän tyyliä kirjoittaa ja kiva huomata että Teillä on erittäin hyvä kirjallinen ulosanti. Suorastaan runollinen ja sivistynyt tyyli jollaista hyvin harvoin täällä näkee. Toivotan Teille oikein mukavaa talven jatkoa ja rattoisaa hetkiä täällä foorumilla, toivottavasti saatte miellyttäviä vastauksia ja tästä viestiketjussa kehkeytyy sivistynyt mutta samalla leppoisa keskustelu ja toivon että keskustellaan myös maailman politiikasta hyvässä yhteishengessä kaikki mielipiteet huomioiden. Toivottavasti tapaamme taas pian.
- Ootamme
Sitä ei tule tapahtumaan jotta tällä sivulla osataan fiksusti mistään kirjoittaa.
Jossain vaiheessa se menee vottuiluksi ja nimittelyksi. Joten jäämme innolla odottamaan kuka kantaa vittuilu kortensa kekoon.
- Laistolk
Epi blåssösåå löylykauha 15 v.
Pistä jotain kun sulla on niin terävä kynä.- Laistolk
Tuossa oli jo vähän epikurosmaista monkeytyyliä.
- Vanahatuttuhanse
Onko se oikeesti Nysä-Antti tuon Laistolk-nimimerkin takana? Mitä sulle kuuluu nykyään, siitä on vuosia ku oon kuullut susta viimeksi..
- Laistolk
Ei mitään antteja sun muita. Laiskana oon esiintyny ja tolkkua nimi oli niin kauan kun joku halavatun mopopoika tms. keksi rosvota nekin ihan vaan häirikkökäyttöön.
Vaan paskaaks siitä. Toivottavasti sai tyydytystä..
Kohta tietysti joku keksii vääristellä tälläkin nimimerkillä .
Eipä ole elämää vakavampaa sekään.
Öitä ! - Vanahatuttuhanse
No niin. Mites sulla muuten menee, oletko työelämässä? Öitäpä vaan!
- Laistolk
Morjens vanha tuttu ! Hyvin menee kun pakolliset työt on takanapäin..
- Taksiasiamies
Olen viisas.
- kalsarikakeli
Onks kukaan nähny mun kalsareita?
- euroshopettaja
Aa okei. No se on hyvä että pidät huolta äitistäs. Nuin sitä pitää! Saat palkaksi yhden lempijuomasi, eli euroshopper-enerkiajuomatölkin..
Eipä ota tuulta purjeisiin pyydettäessä. Sairas huutelu kaipaa näemmä vähintään ihmistapon aiheekseen..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002