Ei kiinnosta muut. Mistä muuten tiedän että se olet just sä? Tunnenko sen vatsan pohjassa, jos et suostu kertomaan sitä.
Vastaukset 11
tottakait
- Näinsevarmastimenee
Kyllä sen tuntee kun se alkaa.
- onko_numerosi_sama_yhä
En muista enään numeroa...muuten olisin viestinyt.
- sikojen.lahti
kaikki kaksimielinen sut valkaisi, minä en mahda mitään, tässä näytelmässä minkä yhteiskunta vahti...
joskus olimme kahden, nyt riitaa, ri poikaa potraa, hei ho tarkki roo, tarkasti.
hyvästi.
rauhallista illanjatkoo. - Kolmekpl
Perhosia? .. oletat kai värit, jos et tiedä ..
- jeremiahstreng
- Ehdotonrakkaus
Tuli just opetus että kun tunnet vatsanpohjassa lämpöä niin olet yhteydessä lähteesen et kyseiseen kaiffariin suoraan. Lähde ilmaisee vatsanpohjalla rakastavansa sinua kun sinä rakastat jotakin.
- SuihkuSellainen
Tais olla ihan kunnon satsi 😂 pesehän hyvin niin ei jää muhimaan 🤪
- edwardi
Lähettäisin, mutta kaverit sanoi ettei kannata täysin tuntemattomalle lähetellä mitään viestejä, kun ei ole mitään viestittely osoitetta annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618