Ei kiinnosta muut. Mistä muuten tiedän että se olet just sä? Tunnenko sen vatsan pohjassa, jos et suostu kertomaan sitä.
Lähetä jo mulle viestiä mies.
11
118
Vastaukset
tottakait
- Näinsevarmastimenee
Kyllä sen tuntee kun se alkaa.
- onko_numerosi_sama_yhä
En muista enään numeroa...muuten olisin viestinyt.
- sikojen.lahti
kaikki kaksimielinen sut valkaisi, minä en mahda mitään, tässä näytelmässä minkä yhteiskunta vahti...
joskus olimme kahden, nyt riitaa, ri poikaa potraa, hei ho tarkki roo, tarkasti.
hyvästi.
rauhallista illanjatkoo. - Kolmekpl
Perhosia? .. oletat kai värit, jos et tiedä ..
- jeremiahstreng
- Ehdotonrakkaus
Tuli just opetus että kun tunnet vatsanpohjassa lämpöä niin olet yhteydessä lähteesen et kyseiseen kaiffariin suoraan. Lähde ilmaisee vatsanpohjalla rakastavansa sinua kun sinä rakastat jotakin.
- SuihkuSellainen
Tais olla ihan kunnon satsi 😂 pesehän hyvin niin ei jää muhimaan 🤪
- edwardi
Lähettäisin, mutta kaverit sanoi ettei kannata täysin tuntemattomalle lähetellä mitään viestejä, kun ei ole mitään viestittely osoitetta annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594