Varkauden pizzeriat

Pariskuntanakäymmesyömää

Jokaisella on oma maku. Mikä sinun mieleen. Minusta iskender on paras.

26

215

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makoisaa

Kyllä Pizza Posti tekee hyvät pizzat ja kebabit,sekä salaatit.Kiitos.

• Anonyymi

Kotiin kuljetus on monella ja nettitilaus.

• Anonyymi

itse tehty pizza on paras

• Anonyymi

Nytkö hokasit. Vuosia jo ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse tehty pizza on paras

Sie syöt sitten omatekoata, jokainen syö mitä syö.

• Anonyymi

Oho onkp. Onko piza pnline vai sovelkuksia.

• Anonyymi

Napolia nuo kehuu, liekkö miten hyvä kun en ole maistanut.

• Anonyymi

Napoli on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Napoli on paras.

Pittääpä kokeilla, niilläkin taitaa toimitus olla.

• Anonyymi

Montako aloitusta tästäkin aiheesta tehty jo . Itse tilaan vuorotellen milloin mistäkin!

• Anonyymi

No sen juu huomaa. Ite en välitä kyseisestä oliosta yhtään.

• Anonyymi

Ensin kopteri toivoo asiallista keskustelua ilman v sanoja ja sitten hetken päästä hän itse v tuilee ja on hyvin karkea. Pizzan tilaus on normaali asia ja makuasia. Eikä se niin kallista,etteikö varaa silloin tällöin kellä tahansa ole tilata. Itse tykkään kana feta pizzasta. Tilaan todella siis vuorotellen eri paikoista. Yleensä gunsmoke tai pizzaposti. Välillä napoli. Hyviä ovat. Joskus vaan on töiden jälkeen mukavaa,kun ruoka tuodaan ovelle.

• Anonyymi

Kyllä on aikuiselta mieheltä hirveää tekstiä. Aikuistu hyvä mies. Teinitkään noin hirveitä ole. Ja paistaa läpi katkeruus,kun et osaa elää normaalia elämää etkä ole saanut aikaiseksi mitään. Seuraava valitus,kun et saa sitä lahjakassia jouluna ja plaa plaa plaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on aikuiselta mieheltä hirveää tekstiä. Aikuistu hyvä mies. Teinitkään noin hirveitä ole. Ja paistaa läpi katkeruus,kun et osaa elää normaalia elämää etkä ole saanut aikaiseksi mitään. Seuraava valitus,kun et saa sitä lahjakassia jouluna ja plaa plaa plaa.

Kuule en tarvitse teiltä mitään. Revin jo 234€Suomi Ruotsi kiekkoliput ja Joulukuussa revin 628€Finlandia Talo liput. Ei kiinnosta vittuakaan teidän valejutut tahi ivailut. Työntäkää lahjakassinne minne tahansa ja kuorot tahi juhlanne sama juttu. Kierrän kaukaa tollaset ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen juu huomaa. Ite en välitä kyseisestä oliosta yhtään.

Miksi sitten täällä änkytät.

• Anonyymi

Rockwithyou kuoro. Sitä käyvät täysissä saleissa katsomassa Koomus ja Demaripäättäjien äänestäjät ja ystävät Mahtava koneisto takana samoin toimii mm ammattiliitot ja puolueet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule en tarvitse teiltä mitään. Revin jo 234€Suomi Ruotsi kiekkoliput ja Joulukuussa revin 628€Finlandia Talo liput. Ei kiinnosta vittuakaan teidän valejutut tahi ivailut. Työntäkää lahjakassinne minne tahansa ja kuorot tahi juhlanne sama juttu. Kierrän kaukaa tollaset ihmiset.

Miks sinä sellasta ja lopeta juominen. Ei meitä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan vuosia kierretty sinut kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö rahansa voi viisaammin käyttää,vaikka rahaa olisi kuin roskaa? Tietysti,jos tuo on joku katkeruuden purku metodi niin ok. Ja jokaisella on rahansa,jotka saa käyttää parhaaksi katsomalla tavalla. Itse en tuhlais lippuihin,ellen tosiaan menisi otteluun tai tapahtumaan. Viimeksi meni suihkutilan seiniin melkeen tonni. Vaimo ei halunnut enää suihkukoppia vaan seinät. Samalla vaihdettiin hieman kaakeleita. Paljon on mennyt taloon rahaa,mutta oma on oma. Tavallisia ihmisiä ollaan,ei leuhkita. Vanhaa omakotitaloa laiteltu,kun omaksi saatiin edullisesti ja mittaukset näytti,ettei ole sisäilmaongelmaa tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidämme juhlat ja konserit,vaikka kuinka sinua suututtaisi. Miksi sinua edes suututtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rockwithyou kuoro. Sitä käyvät täysissä saleissa katsomassa Koomus ja Demaripäättäjien äänestäjät ja ystävät Mahtava koneisto takana samoin toimii mm ammattiliitot ja puolueet.

Käyn,vaikken ole demari enkä muutakaan mitä väität. Ehkä olen poikkeus.

• Anonyymi

Onko tuo tyyppi vaarallinen. Miettinyy,kun selvis kuka se on ja joskus oon nähny kävelemässä sen. Kai se harmiton suunsoittaja vaan. Mutta nykyään on kaikenlaista niin olisi hyvä tietää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaalin vanhan, yksinäisen "miehen" elämä on haastavaa. Katkeruus yhteiskuntaa kohtaan on vuosien mittaan kasvanut suureksi. Voivoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaalin vanhan, yksinäisen "miehen" elämä on haastavaa. Katkeruus yhteiskuntaa kohtaan on vuosien mittaan kasvanut suureksi. Voivoi.

Juu maine leviää. Niin leviää teidänkin levittämänä. Kyllä muualla Suomessa jo tiedetään millaisia uunoja Varkaudessa asuu. Sisäänpäinlämpiävä city.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu maine leviää. Niin leviää teidänkin levittämänä. Kyllä muualla Suomessa jo tiedetään millaisia uunoja Varkaudessa asuu. Sisäänpäinlämpiävä city.

Niihä tää on, onneksi voin muuttaa muualle kun siltä tuntuu, toisin on kopterin kaa.

• Anonyymi

aika huono on iskender

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90