Jokaisella on oma maku. Mikä sinun mieleen. Minusta iskender on paras.
Varkauden pizzeriat
26
215
Vastaukset
- makoisaa
Kyllä Pizza Posti tekee hyvät pizzat ja kebabit,sekä salaatit.Kiitos.
- Anonyymi
Kotiin kuljetus on monella ja nettitilaus.
- Anonyymi
itse tehty pizza on paras
- Anonyymi
Nytkö hokasit. Vuosia jo ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse tehty pizza on paras
Sie syöt sitten omatekoata, jokainen syö mitä syö.
- Anonyymi
Oho onkp. Onko piza pnline vai sovelkuksia.
- Anonyymi
Napolia nuo kehuu, liekkö miten hyvä kun en ole maistanut.
- Anonyymi
Napoli on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napoli on paras.
Pittääpä kokeilla, niilläkin taitaa toimitus olla.
- Anonyymi
Montako aloitusta tästäkin aiheesta tehty jo . Itse tilaan vuorotellen milloin mistäkin!
- Anonyymi
No sen juu huomaa. Ite en välitä kyseisestä oliosta yhtään.
- Anonyymi
Ensin kopteri toivoo asiallista keskustelua ilman v sanoja ja sitten hetken päästä hän itse v tuilee ja on hyvin karkea. Pizzan tilaus on normaali asia ja makuasia. Eikä se niin kallista,etteikö varaa silloin tällöin kellä tahansa ole tilata. Itse tykkään kana feta pizzasta. Tilaan todella siis vuorotellen eri paikoista. Yleensä gunsmoke tai pizzaposti. Välillä napoli. Hyviä ovat. Joskus vaan on töiden jälkeen mukavaa,kun ruoka tuodaan ovelle.
- Anonyymi
Kyllä on aikuiselta mieheltä hirveää tekstiä. Aikuistu hyvä mies. Teinitkään noin hirveitä ole. Ja paistaa läpi katkeruus,kun et osaa elää normaalia elämää etkä ole saanut aikaiseksi mitään. Seuraava valitus,kun et saa sitä lahjakassia jouluna ja plaa plaa plaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on aikuiselta mieheltä hirveää tekstiä. Aikuistu hyvä mies. Teinitkään noin hirveitä ole. Ja paistaa läpi katkeruus,kun et osaa elää normaalia elämää etkä ole saanut aikaiseksi mitään. Seuraava valitus,kun et saa sitä lahjakassia jouluna ja plaa plaa plaa.
Kuule en tarvitse teiltä mitään. Revin jo 234€Suomi Ruotsi kiekkoliput ja Joulukuussa revin 628€Finlandia Talo liput. Ei kiinnosta vittuakaan teidän valejutut tahi ivailut. Työntäkää lahjakassinne minne tahansa ja kuorot tahi juhlanne sama juttu. Kierrän kaukaa tollaset ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen juu huomaa. Ite en välitä kyseisestä oliosta yhtään.
Miksi sitten täällä änkytät.
- Anonyymi
Rockwithyou kuoro. Sitä käyvät täysissä saleissa katsomassa Koomus ja Demaripäättäjien äänestäjät ja ystävät Mahtava koneisto takana samoin toimii mm ammattiliitot ja puolueet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule en tarvitse teiltä mitään. Revin jo 234€Suomi Ruotsi kiekkoliput ja Joulukuussa revin 628€Finlandia Talo liput. Ei kiinnosta vittuakaan teidän valejutut tahi ivailut. Työntäkää lahjakassinne minne tahansa ja kuorot tahi juhlanne sama juttu. Kierrän kaukaa tollaset ihmiset.
Miks sinä sellasta ja lopeta juominen. Ei meitä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan vuosia kierretty sinut kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rahansa voi viisaammin käyttää,vaikka rahaa olisi kuin roskaa? Tietysti,jos tuo on joku katkeruuden purku metodi niin ok. Ja jokaisella on rahansa,jotka saa käyttää parhaaksi katsomalla tavalla. Itse en tuhlais lippuihin,ellen tosiaan menisi otteluun tai tapahtumaan. Viimeksi meni suihkutilan seiniin melkeen tonni. Vaimo ei halunnut enää suihkukoppia vaan seinät. Samalla vaihdettiin hieman kaakeleita. Paljon on mennyt taloon rahaa,mutta oma on oma. Tavallisia ihmisiä ollaan,ei leuhkita. Vanhaa omakotitaloa laiteltu,kun omaksi saatiin edullisesti ja mittaukset näytti,ettei ole sisäilmaongelmaa tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidämme juhlat ja konserit,vaikka kuinka sinua suututtaisi. Miksi sinua edes suututtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rockwithyou kuoro. Sitä käyvät täysissä saleissa katsomassa Koomus ja Demaripäättäjien äänestäjät ja ystävät Mahtava koneisto takana samoin toimii mm ammattiliitot ja puolueet.
Käyn,vaikken ole demari enkä muutakaan mitä väität. Ehkä olen poikkeus.
- Anonyymi
Onko tuo tyyppi vaarallinen. Miettinyy,kun selvis kuka se on ja joskus oon nähny kävelemässä sen. Kai se harmiton suunsoittaja vaan. Mutta nykyään on kaikenlaista niin olisi hyvä tietää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalin vanhan, yksinäisen "miehen" elämä on haastavaa. Katkeruus yhteiskuntaa kohtaan on vuosien mittaan kasvanut suureksi. Voivoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalin vanhan, yksinäisen "miehen" elämä on haastavaa. Katkeruus yhteiskuntaa kohtaan on vuosien mittaan kasvanut suureksi. Voivoi.
Juu maine leviää. Niin leviää teidänkin levittämänä. Kyllä muualla Suomessa jo tiedetään millaisia uunoja Varkaudessa asuu. Sisäänpäinlämpiävä city.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu maine leviää. Niin leviää teidänkin levittämänä. Kyllä muualla Suomessa jo tiedetään millaisia uunoja Varkaudessa asuu. Sisäänpäinlämpiävä city.
Niihä tää on, onneksi voin muuttaa muualle kun siltä tuntuu, toisin on kopterin kaa.
- Anonyymi
aika huono on iskender
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758