Veikkauksia milloin Skodat alkavat heräilemään talvihorroksestaan? Itse arvelisin maaliskuun loppua, kun aurinko alkaa jo tehokkaasti lämmittämään. Ainakin tummat Skodat saattavat vetristyä jo silloin. Vaaleammilla voi mennä huhtikuun puoliväliin, jos talvi jatkuu tavallista pidempään.
Eipä näy Skodia liikenteessä enää pakkasten tultua
8
50
Vastaukset
Ei lähde käyntiin tai sitten liian kylmiä ajaa.
- Lisälämmittimet.hajos
SEAT Tarraco 1.5 TSI EVO Style alkaen 38 244,93 € sisältäen toimituskulun 600 €. Hinta CO2-päästöllä 169 g/km ja yhdistetty EU-kulutus 7,5 l/100 km. SEAT Tarraco 1.5 TSI EVO Xcellence alkaen 42 083,25 €
Hehehee.vw.n kusetuksien aika ohi..7.5 litraa satasella.
Plus pakollisen lisälämmittimen aiheuttama kulutus noin 1.5l
Nyt tuota onnetonta 1.5 tsi moottoria tuputetaan jokaiseen vag konsernin autoon saastuttavien dieseleiden lisäksi..noh minkäs teet kun parempaakaan ei ole - skoooooo
Voi voi nätä kateellisten purkauksia.
- Larvanto
Älä ruoki trollia.
- Korakki.ja.karokki
Paljonkohan noäiden skeidan tiiliskivien kulutus olisi uudella mittaus tavalla.
Saattas mennä yli 10 litraa satasella ja öljyt päälle. - ksgs55
Korakki.ja.karokki kirjoitti:
Paljonkohan noäiden skeidan tiiliskivien kulutus olisi uudella mittaus tavalla.
Saattas mennä yli 10 litraa satasella ja öljyt päälle.Kertoisitko mitenkä mittautapa vaikuttaa kulutuksee?
- Bonkattu
Minä näin melko uuden farmari-Skodan tänään liikenteessä, mutta se oli hinuufirman auton lavalla. Kulki kyllä ihan hyvin sen minikuorkin kyydissä.
- skodaman.women
saman ilmiön olen huomannut, eivät lähde käyntiin eikä skodan lämmityslaite riitä tämmöisiin 15 asteen tulipalopakkasiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439