Asioin joka arkipäivä Jyväskylän Konesahassa ja saan aina loistavaa palvelua ja hyviä tarjouksia. Huoltohinnat ovat naurettavan edullisia ja usein yrittäjä tarjoaa vielä lounaan kaupan päälle.
Jouluksi lähettävät herkkukoreja ja pääsiäisenä yleensä kokonainen lammas.
En voisi kuvitellakaan asioivani muissa alan yrityksissä.
Konesaha ehdotonta aatelia
39
3513
Vastaukset
- lambiasenollapittää
Itse asioin kerran konesahan paskahuussissa ja kyllä oli niin vastenmielinen lemu että toiste en mene..
- Kaalilaatikkoa
Sine oli varmaankin laskettu myyjän kaupan kunniaksi ostajalle tarjoama lounaspaketti
- tytyväinenasiakas
Olen samaa mieltä konesahasta, erittäin asiallinen palvelu.
- ekithekeki
Hahaha! Konesahan ekit tuli ite kommentoimaan juttua, NOLOUDEN HUIPPU ON SAAVUTETTU!!!
- totuus.on.tämä
ekithekeki kirjoitti:
Hahaha! Konesahan ekit tuli ite kommentoimaan juttua, NOLOUDEN HUIPPU ON SAAVUTETTU!!!
Ei kaikki ole niin tyhmiä kuin sinä, epäilen että ei ole tarvetta henkilökunnan täälä sontaluukulla kommentoida typeriin juttuihin.
- Alankärkeä
Koesahan moottorisahat käyvät vielä polttoaineen loputtuakin hengen voimalla pari päivää! Valtava etu firman asiakkaille urakoinnissa. Yrityksen huoltamilla laitteilla on siunaus joka estää kaikenlaiset onnettomuudetkin.
- öövjzssog
Kateellisten juttuja! Menkää ostamaan halpiskauppaketjuilta 59 euron moottorisaha ja valtavan tehokas 42 euron ruohonleikkuri!
- Kylläonlaatupaikka
Konesahasta on aina saanut ruhtinaalliset kaupanpäälliset. Kerrankin sain Välimeren risteilyn täyshoidolla. En voisi kuvitella käyväni muussa kaupassa.
- Tosi.lapsellista
Joopa joo, mene kertomaan noita satuja vauva.fi foorumille, ihme hiihtäjiä, kyllä on miehen malli teissä särkynyt aika pahasti, viitsitte kaikkea shittiä täällä vääntää!
- Envaihdafirmaa
Viimeksikin ostettuani 130 lumilinkoa sain kaupanpäälle kalenterin ja avec-liput Tukholman Kuninkaalliseen Oopperaan.
- AndresBöle
Hohoooo..mikä kun ostin lumikengät eräästä tunnetusta kaupasta niin sain viikonlopuksi käyttöön nuoren neidin!
- AndresBöle
Ei ollut lammas vaan ihan aito neiti, sovimme kesällä seuraavan tapaamisen leirin merkeissä, aikoi tuoda siskonsakin koeponnistetavaksi!
- eiymmärrä
Aloittajan kirjoitus pistää vähän miettimään --- Asioin joka arkipäivä---näillä pienillä aivoilla en keksi mitään miksi joka päivä pitäisi asioida jossain erikoisliikkeessä.Pitääkö huollattaa välineitä joka päivä vai unohtuuko jotain että yksi tavara per päivä pitää hakea.Vai saako sieltä etelän matkan joka päivä??
- Tosi.on
Minä otan tosissani aina nämä kaikki aloitukset, kuka nyt huvikseen ja huumorilla noita aloituksia tekisi?
- Lumilentää
Jouluna toimittivat kotiini moottorisahan muotoisen täytekakun ja antoivat lumilingon koekäytettäväksi ilmaiseksi talven ajaksi. Reilu firma totta tosiaan.
- JoneSa
Mulle tuli taas jouluksi lumilingon muotoinen täytekakku ja moottorisaha koekäytettäväksi vuodeksi. Lisäksi sahaan pienkonebensaa 15 litraa.
Asioikaa Konesahassa niin yllätytte.
- HullujenHimo
Ketä nyt yks konesahaliike noin paljon kiinnostaisi, jotta monta ketjua pitää siitä avata ja vuositolkulla jauhaa ihan puuta heinää!
- anonyymi_7Xb
Täällä nämä kaappihomppelit jaksaa vinkua samasta aiheesta!
- poppakorni
Elkää nyt missään nimessä lopettako! Kävin just siwasta hakemassa kaks pussia lisää paukkujyviä.. Pistän popcornit tulille ja alan seuraamaan tätä teidän keskustelua..
- Kaikkealöytyy
Yritys myy myös silppureita joilla voi jauhaa puuta ja heinän jauhamiseenhan löytyy lukuisia eri merkkisiä koneita. Kestävät kyllä vuositolkulla kovaakin käyttöä. Tutustu tarjontaan!
- Mikäsilppuri
Vaan sinä kilometri tehtailija ja tyhjän toimittaja jauhat sillä leipälävelläs puuta heinää
- PröötPröööt
Mikäsilppuri kirjoitti:
Vaan sinä kilometri tehtailija ja tyhjän toimittaja jauhat sillä leipälävelläs puuta heinää
Ei suinkaan, minulla on koko ajan suu kiinni! Husqvarna- silppuri on paras. Menee puut ja heinätkin että heilahtaa. Kokeile sitten kun täytät 15 vuotta!
- Pilveepilvee
Minä teen vihreästä kullasta silppua ja kääräisen tujakan jointin
- Oliunohtuakehu
Pilveepilvee kirjoitti:
Minä teen vihreästä kullasta silppua ja kääräisen tujakan jointin
Piti vielä kertomani että sitten lähden kaupunginvaltuuston kokoukseen käyttämään valtaani.
- Vain-paras-palv.-kelpaa
Onko Konesaha suljettu, kun viimeisin kommentti on kolmen viikon takaa? Oltaisiin täältä Kainuun erämaista tulossa bussilasteittain isäntiä ostamaan sahoja ja raivausahoja.
Jyväskylään on jo varattu rekkaauto kuljettamaan ostokset kotiin. Konesaha luvannut tarjota kahvit jo 3000€/asiakas tehdyistä ostoksista. - Sahatsoi
Ei ole kiinni. On vain järjestellyt myyntijuhlia Teille tuolla Paviljongissa. Saivat Maukka Perusjätkän vielä tolpilleen ja esiintymään. Airbussin kuljetusjumbo toi juuri aamulla Tikkakoskelle 8000 uutta sahaa suoraan tehtaalta. Samassa kyydissä tuli pari lavallista Muumi- mukeja jaettavaksi rouville.
Joku Uuraisten keisari olisi halunnut tulla myymään käytettyjä sahoja, mutta ei sinne haluta mitään Ruonansuun halpakopioita sotkemaan herrasmiesten kauppoja. - HarriNe
Paviljonki varattu yksityiskäyttöön 12.-15.3. 2019. Jyväskylässä ensimmäisenä maailmassa järjestetään Husqvarna-maailmankiertueen aloitustapahtuma. Jyväskylän Konesaha toimii isäntänä juhlille. Ruotsin kuningasperhe tulee avaamaan tilaisuuden ja itse kuningas pitää avajaispuheen. Samalla Husqvarna-konserni palkitsee tilaisuuden isännän.
Viihdepuolesta vastaa ABBA-soitinyhtye kahtena ensimmäisenä päivänä. Viimeisenä päivänä on suuret markkinat ja yleisöllä on mahdollisuus ostaa vaikka maailman kallein teräketju moottorisahaan. Kunniakkaasti aikaisempi ennätys on myös tehty Jyväskylässä. - Rahaaontakaansen
Maailman kallein teräketju! Kuulostaa tosi houkuttavalle. Tunnetusti laadukasta ketjua kun ei halvalla saa. Toisaalta ainahan köyhistä laatutavara on kallista siksi köyhät asioivat esim. Tokmannilla tai HongKongissa ja uskovaiset Kärkkäisellä, juopot Alkossa, varakkaat ja laatua haluavat asioivat ammattiliikkeissä.
- Anonyymi
paskapuhetta samat ketjut on puolet halvempia esim kärkkäisellä
- deWalkersson
Käytän sahassani ainoastaan kullattuja teräketjuja. Niitä saa Konesahasta. Ei ne halpoja ole, mutta ei se haittaa. Sahaan ainoastaan jalopuumateriaalia saunapuiksi.
- Anonyymi
40.v asiakkaana hienoa palvelua.
- Anonyymi
paskoja ja kalliita työvaatteita, bacho raivaussahan terä 20e kpl!!! motonet ja puuilo myy saman terän 12e
- Anonyymi
Ei se ole sossu pummeille tarkoitettu
- Anonyymi
vtr workwearista tai mondolta vaatteet töihin, mielikuvilla ja logoilla ei kuuhun mennä,
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää ihanko totta
sen sinäkin tajuaisit jos sahatöitä olisit joskus tehnyt
- Anonyymi
Minä käyn Hassisen Koneessa.
- Anonyymi
Myynti, asennus ja käyttöönotto ok, mutta korjaus ei toimi!
- Anonyymi
Juu, Hassisen Koneessa on aina jotain vialla.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458