narsistinen persoonallisuushäiriö/narsistiset piirteet? Oon törmännyt jo muutamaan samantyyliseen tapaukseen. Töksäyttelee mitä sattuu päin naamaa, arvostelee ja haukkuu muita selän takana, päin naamaa mielistelee. Vaatii ja odottaa muilta asioita ja palveluksia. Loukkaantuu herkästi ja vetää herneet nenään, näkee kritiikkiä siinä missä sitä ei ole. Sanoo muille pahasti, ja kun toinen reagoi ja sanoo takaisin tai huomauttaa sen käytöksestä, loukkaantuu verisesti ja heittäytyy marttyyriksi, pistää välit poikki/pitää mykkäkoulua. Yhdestä tällaisesta myrkyllisestä kaverista oon päässyt eroon, mutta tätä samantyylistä työkaveria joutuu kestää, oli tosi törkeä eikä ymmärrä omaa osuutta konfliktiin, pitää mykkäkoulua ja itseään uhrina. Raivostuttavaa.
Onko neitsyelle tyypillistäkin
3
1161
Vastaukset
- Käsittämätöntä
On ylimielinen ja kateellinen muille, ei kestä jos joku menestyy jossain paremmin tai näyttää paremmalta, palauttaa heti maan pinnalle ja vähättelee, tai vähintäänkin haukkuu selän takana, näkee itse ylimielisiä ihmisiä ympärillään. Itse kuitenkin ihan vaatimaton, ei ole edennyt elämässä, ei kummoista uraa eikä perhettä, kun kukaan ei kelvannut täydelliselle neitsyelle.
- Anonyymi
Jatkan että olen aikaisemminkin tapaillut neitsyt miestä ( n 4v) eikä hän ollut tollanen MUXXXU.tosi symppis ja ajatteleva.hoitoalalla nykyään ja ihan ihminen ja perhettä.
mutta tämä jota tapailin 2016 alk. ihan kamala kaksinaamainen.ei (KAI? )jälkikasvua hänellä.mutta osannee salata senkin ja lopulta haukkui ulkonäköni ,vaatteeni, lukitsi ulos kun raivostui.huusi ja raivosi.kiihtyi nollasta sataan yxkax
(Impulssikontrolli täys mätä) Haukkui huoraksi ihmisten edessä yms..(en ole koskaan ollut pettäjätyyppiä)vieden melkein mielenterveyteni.voi kun työkaverinsakin tietäisivät millainen hirviö on. Nyt oli pakko sitten varata itselleni psykologin aika koska tämä ihminen todella manipuloiva enkä meinaa irti päästä.kohtalotoverit kyllä tietävät mitä on narsistisesta ihmisestä eroon rimpuilu - Anonyymi
Eli tämä tapaus s .1967 tuttua juttua(tuo edell.kirjoitukseni hävisi oudosti) tämä ex neitsykkä : huolehtii ukonäöstään paino ei saa mennä yli 80 kg.harmaita jo ohimoilla ja saalistaa netissä 25 v naisia.esittää itse nuorempaa. Ns gashlightning käyttää.kääntää minun puheeni aivan totuuden vastaiseksi ja aina vika minussa ei koskaan hänessä, ei pyytänyt koskaan anteeksi.hän on mielestäni ns häpeäaltis covert np.olen opiskellut mielenlaatuaan jo v 2016 alk ja ei tunnu ihan järkevän ihmisen touhuilta temppunsa.kamala pettäjä ja valehtelija ja sexaddikti jota yrittää peitellä.tunnusti kyllä kun kärvensin.myös omansukupuolensa edustajilta sex kelpaa. Muuntelee asiat ja puheet mieleisekseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812