narsistinen persoonallisuushäiriö/narsistiset piirteet? Oon törmännyt jo muutamaan samantyyliseen tapaukseen. Töksäyttelee mitä sattuu päin naamaa, arvostelee ja haukkuu muita selän takana, päin naamaa mielistelee. Vaatii ja odottaa muilta asioita ja palveluksia. Loukkaantuu herkästi ja vetää herneet nenään, näkee kritiikkiä siinä missä sitä ei ole. Sanoo muille pahasti, ja kun toinen reagoi ja sanoo takaisin tai huomauttaa sen käytöksestä, loukkaantuu verisesti ja heittäytyy marttyyriksi, pistää välit poikki/pitää mykkäkoulua. Yhdestä tällaisesta myrkyllisestä kaverista oon päässyt eroon, mutta tätä samantyylistä työkaveria joutuu kestää, oli tosi törkeä eikä ymmärrä omaa osuutta konfliktiin, pitää mykkäkoulua ja itseään uhrina. Raivostuttavaa.
Onko neitsyelle tyypillistäkin
3
1204
Vastaukset
- Käsittämätöntä
On ylimielinen ja kateellinen muille, ei kestä jos joku menestyy jossain paremmin tai näyttää paremmalta, palauttaa heti maan pinnalle ja vähättelee, tai vähintäänkin haukkuu selän takana, näkee itse ylimielisiä ihmisiä ympärillään. Itse kuitenkin ihan vaatimaton, ei ole edennyt elämässä, ei kummoista uraa eikä perhettä, kun kukaan ei kelvannut täydelliselle neitsyelle.
- Anonyymi
Jatkan että olen aikaisemminkin tapaillut neitsyt miestä ( n 4v) eikä hän ollut tollanen MUXXXU.tosi symppis ja ajatteleva.hoitoalalla nykyään ja ihan ihminen ja perhettä.
mutta tämä jota tapailin 2016 alk. ihan kamala kaksinaamainen.ei (KAI? )jälkikasvua hänellä.mutta osannee salata senkin ja lopulta haukkui ulkonäköni ,vaatteeni, lukitsi ulos kun raivostui.huusi ja raivosi.kiihtyi nollasta sataan yxkax
(Impulssikontrolli täys mätä) Haukkui huoraksi ihmisten edessä yms..(en ole koskaan ollut pettäjätyyppiä)vieden melkein mielenterveyteni.voi kun työkaverinsakin tietäisivät millainen hirviö on. Nyt oli pakko sitten varata itselleni psykologin aika koska tämä ihminen todella manipuloiva enkä meinaa irti päästä.kohtalotoverit kyllä tietävät mitä on narsistisesta ihmisestä eroon rimpuilu - Anonyymi
Eli tämä tapaus s .1967 tuttua juttua(tuo edell.kirjoitukseni hävisi oudosti) tämä ex neitsykkä : huolehtii ukonäöstään paino ei saa mennä yli 80 kg.harmaita jo ohimoilla ja saalistaa netissä 25 v naisia.esittää itse nuorempaa. Ns gashlightning käyttää.kääntää minun puheeni aivan totuuden vastaiseksi ja aina vika minussa ei koskaan hänessä, ei pyytänyt koskaan anteeksi.hän on mielestäni ns häpeäaltis covert np.olen opiskellut mielenlaatuaan jo v 2016 alk ja ei tunnu ihan järkevän ihmisen touhuilta temppunsa.kamala pettäjä ja valehtelija ja sexaddikti jota yrittää peitellä.tunnusti kyllä kun kärvensin.myös omansukupuolensa edustajilta sex kelpaa. Muuntelee asiat ja puheet mieleisekseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691