Tervehdys!
Krijoitanpa ensimmäistä kertaa nyt sitten foorumeille nyt ongelmastani.
Olen 39 vuotias mies ylipainoa on joka on keskittynyt keskivartalon alueelle on noin 170 kg verran ja pituutta on hieman alle 2m eli 199cm. Tauastalla on hoidettu diabetes 2 arvot hyvät sekä on lääkehoidossa.
Yöllä (klo 3-5) virtsa karkaa huomaattta.
Eli en herää siihen virtsakarkailuun, vaan vahingon tapahduttua tulee normaali virtsahätä/virtsaamiseen liittyvä tarve ja pakko mennä käymään vessassa. Pöntöön tulee aivan normaali määrä virtsaa. Sama saattaa tapahtua joskus kaksikin kertaa yössä.
Virtsarakko on tähystetty ja se oli urologin mielestä normaali kaikinpuolin.
Virtsan karkailu loppuikin , kun hankin tselleni uuden sängyn... mutta nyt ongelma on tullut takaisin. Nukun kuitenkin oikealla kyljelläni suurimman osan ajasta (eli mahan vieressä).
Voisikohan tämä johtua paljon nautiuista kola juomista edellispäivä? Huono aineen vaihdunta?
Aamuisin kaurapuuroa ja normaalikokoiset annokset lounaalla/ päivällisellä.
Onko kohtalon tovereita? tai neuvoja?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Yöllinen virtsankarkailu keski-ikäisellä miehellä yöllä?
Turhautunut38
0
348
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817