Kepulaisuus Merijärvellä

Paavollepisteet

Jos kevään eduskuntavaaleissa on kepun kannatus Merijärvellä vielä entistä luokkaa niin ihmettelen.Kuntavaalit 86,3%

Sipilän johtama hallitus on iskenyt täysillä heikkoihin ja vähäosaisiin.
Maaseudun kyykyttäminen kiihtyy.
Hesan alueelle rakennetaan infraa hurjilla summilla.
Alkion opit heitettiin romukoppaan.Väyrynen sysättiin sivuun epärehellisen keinoin.
Kysymys Kuinka moni merijärveläinen on äänestänyt Paavoa pressan vaaleissa?

ARVAUKSENI ON 90%

Paavo pelasti kepun ainakin 2 kertaa vaalitappiolta.

Tähtiliike ansaitsee Merijärveläisten ääbet.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavollepisteet

      Sori kirjoitusvirhe
      SIIS ÄÄNET

    • ottopojat

      Jospa ne olis auenneet Merijärvistenkin silmät Sipilän ottopojille.

      • voiraato

        Papin pojalle aukesivat oli oikein telekkarissa.


    • huskulla

      lessuilla kepulaisilla ei silmät aukia ikinä,ovat aivopestyjä jo pieninä kotioloissa,pysy lujana uskossa,

    • KeskustaVanhus

      Kepun ainoa pelastus on, ottaa lakki käteen ja polvistua Paavo Väyrysen etteen ja pyytää anteeksi ja pyytää palaamaan kepun johtoon..

      • Tähtiliike

        Juuri näin!
        Merijärviset äänestäköön Tähtiliikettä!!
        Niin siitä hyvä tulloo!


    • aribaskamäki

      Kyllä markku järjestää...

    • epäilijä

      näin pieneksi kyläksi on kerenny syntiä kovasti tekeen.taitaa muilla kyläpahasilla jäämään vähiin. mitä
      mjäriset on vuosikymmenien saatossa saaneet aikaan.en halua taivaaseen tälläisen porukan kanssa.
      siis vastustan sinne menoa kaikin keinoin.se kylä on kaiken pahan tukena. mitä tässä maassa tapahtuu.mikään valistus näitten kallon sisälle ei mahdu.vaikka kaikki tukiaiset palvelut ja eläkkeet
      otettaisiin pois.siis kepun tekemänä.sokeita on nämä hoilottajat sittenkin.voishan se pian olla totta.
      mitä kun kepulit voittaa vaalit.niillähän kun on näitä apupuolueita.ja kansa antaa taas vetää höplästä
      itseään.

    • Tähtiliike

      Ei ollut Sipilän esitys hääppönen Kalevan ja Ylen tentis.Kun ei muuta voinut alkoi halveksua Väyrysen kommentteja!
      Nyt Merijärveläiset Tähtiliikkeelle äänet!!
      Takaisin Alkio ja Kekkonen kunniaan!

    • Paitsi_että

      Kuten huomaatte, ensimmäinenkään kirjoittaja ei ole Merijärveltä.

    • Sipilä-erinomainen

      Sipilä sai suomen Maailman Onnellisimmaksi Maaksi ,siksi keskusta saa ääneni!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe