Hei, onko muita joilla laskettu aika ovella ja mielessä pyörii lähes yksinomaan vain lähestyvä synnytys?
Itselläni nyt 37 5 ja sain painoarvion että vauva on jo 3,6 kg. Tuon kuultuani toivoisin synnytyksen alkavan viikon sisällä ettei vauva ehtisi kasvaa kovin paljon suuremmaksi enää..
Silti synnytys jännittää ja pelottaa.. Olen ajatellut että heti kun olo alkaa käydä kovin tukalaksi ottaisin epiduraalin, se on auttanut ennenkin minulla hyvin, ja koittaisin olla vain rennosti.. Ennen olen toivonut/yrittänyt luomusynnytystä mutten olekaan voinut sietää kipuja kun synnytykset on olleet vielä aika pitkiä, ja joutunut kuitenkin ottamaan sietämättömässä olossa epiduraalin.. Niin ajattelin jos ottaisin nyt epiduraalin ennen kuin olosta tulee sietämätön..
Ison vauvan synnytys tietysti jännittää/pelottaa myös.. Olen kuullut että voi jäädä olkapäistä jumiin ja aiheuttaa vammoja äidille ja vauvalle.. Tai joskus joudutaan tekemään sektio..sekin pelottaa enkä sitä toivoisi..
Olisi kiva saada vertaistukea ja vaihtaa ajatuksia muiden kanssa jotka jännittävät samaan aikaan h-hetken lähestymistä..
Synnytystä odotellessa
Saturdayhey
1
139
Vastaukset
- Saturdayhey
Mulla oli supistuksia raskauden keskivälissä ja sain silloin sairaslomaa. On pitänyt ottaa rauhallisesti ettei syntyis ennen aikojaan.. Nyt sitten kun on koittanut liikkua ym.että alkais jotain tapahtumaan niin ei.. Tää on just tätä 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4273010Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata792310Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1931527- 771502
- 271477
- 1091455
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201358Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411321- 801307