Hei, onko muita joilla laskettu aika ovella ja mielessä pyörii lähes yksinomaan vain lähestyvä synnytys?
Itselläni nyt 37 5 ja sain painoarvion että vauva on jo 3,6 kg. Tuon kuultuani toivoisin synnytyksen alkavan viikon sisällä ettei vauva ehtisi kasvaa kovin paljon suuremmaksi enää..
Silti synnytys jännittää ja pelottaa.. Olen ajatellut että heti kun olo alkaa käydä kovin tukalaksi ottaisin epiduraalin, se on auttanut ennenkin minulla hyvin, ja koittaisin olla vain rennosti.. Ennen olen toivonut/yrittänyt luomusynnytystä mutten olekaan voinut sietää kipuja kun synnytykset on olleet vielä aika pitkiä, ja joutunut kuitenkin ottamaan sietämättömässä olossa epiduraalin.. Niin ajattelin jos ottaisin nyt epiduraalin ennen kuin olosta tulee sietämätön..
Ison vauvan synnytys tietysti jännittää/pelottaa myös.. Olen kuullut että voi jäädä olkapäistä jumiin ja aiheuttaa vammoja äidille ja vauvalle.. Tai joskus joudutaan tekemään sektio..sekin pelottaa enkä sitä toivoisi..
Olisi kiva saada vertaistukea ja vaihtaa ajatuksia muiden kanssa jotka jännittävät samaan aikaan h-hetken lähestymistä..
Synnytystä odotellessa
Saturdayhey
1
165
Vastaukset
- Saturdayhey
Mulla oli supistuksia raskauden keskivälissä ja sain silloin sairaslomaa. On pitänyt ottaa rauhallisesti ettei syntyis ennen aikojaan.. Nyt sitten kun on koittanut liikkua ym.että alkais jotain tapahtumaan niin ei.. Tää on just tätä 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547