Mitä J-mies

Kysynvaan

ruinaat täällä? Sinähän se olet joka viesteihin ei vastaa! Oma vikasi.
Koeta nyt vaan kestää seuraamukset

64

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hastalavista

Vika on mun ja nyt lähden kulkemaan omia polkujani

• EltäJlle

Oispa kiva, jos erään J-miehen polku johtais mun luokse:)

• enkeksikeinoa
        EltäJlle kirjoitti:

Oispa kiva, jos erään J-miehen polku johtais mun luokse:)

Miten se vain tässä vaiheessa enää onnistuisi?

• EltäJlle
        enkeksikeinoa kirjoitti:

Eipä niitä esteitä ole ennenkään ollut:)

• tuostanoinvaan
        EltäJlle kirjoitti:

Meinaatko että uudestaan viestiä laittaisin?

• menneetonmenneitä
        enkeksikeinoa kirjoitti:

Jos ihan vaan myöntäisit olevasi kiinnostunut niin eiköhän se siitä ala luistaa.

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Aion tuoda ne postisi kotiovellesi saakka, niin aloitetaan sitten vaikka siitä:)

• YksiJ
        EltäJlle kirjoitti:

Aion tuoda ne postisi kotiovellesi saakka, niin aloitetaan sitten vaikka siitä:)

Mitäs minun postejani siellä luonasi muka on? Ei minun osoitteeni ole koskaan ollut siellä.

• EltäJlle
        YksiJ kirjoitti:

Mitäs minun postejani siellä luonasi muka on? Ei minun osoitteeni ole koskaan ollut siellä.

Sä olet sitten väärä J.

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Olet sä kotosalla tulevana viikonloppuna, vai keittääkö se äitisi kahvit mulle ja juttelen hänen kanssaan?

• mustana

olen kotosalla ja keitän hyvät sumpit sinulle :)

• EltäJlle
        mustana kirjoitti:

olen kotosalla ja keitän hyvät sumpit sinulle :)

Ei mustana, vaan maidon kera. Äidilläsi on varmasti aina tarjolla maitoa ja pullaa, on niin perinteinen mamma sun jutuistasi päätellen. Postisi tuon mukanani. Se on ikävää, että sinuun on niin vaikea saada yhteyttä, etkä vastaa viesteihin asioiden selvittämiseksi, siksi tätä kautta, ei muuten.

• laihaakahvia

ota puhelin käteen ja näpyttele vaikka viestiä, fonectasta löydät numeron. Mitä postia sinulla on minulle?

• EltäJlle
        laihaakahvia kirjoitti:

ota puhelin käteen ja näpyttele vaikka viestiä, fonectasta löydät numeron. Mitä postia sinulla on minulle?

Olen lähestynyt puhelimitse ja yrittänyt selvittää asiaa, aivan turhaan tätä kautta utelet enempää ja leikit, ei ole sinulle.

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Olen lähestynyt puhelimitse ja yrittänyt selvittää asiaa, aivan turhaan tätä kautta utelet enempää ja leikit, ei ole sinulle.

Ja tämä oli naiselta miehelle ihan selvyyden vuoksi, koska tällä palstalla vaikuttaa olevan joku pasha trolli sotkemassa edelleen.

• Loppuujahkailu

Mikä etunimien toiset kirjaimet

• EltäJlle
        Loppuujahkailu kirjoitti:

Mikä etunimien toiset kirjaimet

Miehelle Itä-Suomeen, hyvää yötä!

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Miehelle Itä-Suomeen, hyvää yötä!

Vaikka se varmaan tuntuu susta kiusalliselta, mutta reiluinta on jutella asioista kasvokkain, ilman sitä yhtä hämmentäjää meidän välissä, nuku hyvin.

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Vaikka se varmaan tuntuu susta kiusalliselta, mutta reiluinta on jutella asioista kasvokkain, ilman sitä yhtä hämmentäjää meidän välissä, nuku hyvin.

Ota J itse yhteyttä, jos tahdot asian muulla tavalla hoitaa. Se on vain yksi ajatus, että tulen käymään kotipaikallasi, tänä viikonloppuna on siihen vihdoin aikaa, hauskaa iltapäivää töihisi!

• odotansua

Tule rakas.

• EltäJlle
        odotansua kirjoitti:

Tule rakas.

J mies on töissä nyt, ellei ole kipeä:) Tekstarilla tavoitat minut, kuten aina ennenkin.

• tiedetäänse

Eli nalta Ja rille.

• EltäJlle
        tiedetäänse kirjoitti:

Eli nalta Ja rille.

Ei ole kellekään Jarille tämä, vaan J...elle itäiseen Suomeen ja vielä idemmäksi viikonloppuna, minäkin ajattelin vaihtaa välillä farkut verkkarihousuun:)

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Ei ole kellekään Jarille tämä, vaan J...elle itäiseen Suomeen ja vielä idemmäksi viikonloppuna, minäkin ajattelin vaihtaa välillä farkut verkkarihousuun:)

Hyvää yötä sulle J...e:)

• EltäJlle
        tiedetäänse kirjoitti:

Eli nalta Ja rille.

Eikä miltään Elinalta myöskään, vaan E..alta. Hienoja talvisia maisemia oli tänään matkan varrella, hyvät kelkkakelit varmasti:)

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Eikä miltään Elinalta myöskään, vaan E..alta. Hienoja talvisia maisemia oli tänään matkan varrella, hyvät kelkkakelit varmasti:)

Mukavat viikonalut:)

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Mukavat viikonalut:)

Millos rohkenisit tulla kahvikupposelle, hyvät yöt nyt:)

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Millos rohkenisit tulla kahvikupposelle, hyvät yöt nyt:)

Jospa jossain vaiheessa uskaltaisit kohdata mut ja kertoa miten sulla menee, välitän susta edelleen hyviä öitä:)

• EltäJlle
        EltäJlle kirjoitti:

Jospa jossain vaiheessa uskaltaisit kohdata mut ja kertoa miten sulla menee, välitän susta edelleen hyviä öitä:)

Hyvää viikonloppua:) Olet mielessä lämpöisinä ajatuksina kaikesta huolimatta.

• TiedetäänSeKaikki
        tiedetäänse kirjoitti:

Eli nalta Ja rille.

N..r.lta - J...lle 😘

• tiedetäänse
        EltäJlle kirjoitti:

Hyvää yötä sulle J...e:)

Mitä tuota pihistelemään. Janne se on.

• lämminajatus
        EltäJlle kirjoitti:

Hyvää viikonloppua:) Olet mielessä lämpöisinä ajatuksina kaikesta huolimatta.

Kunpa olisinkin. Olisi todella kiva kuulla tuollainen juttu.

• EltäJlle
        lämminajatus kirjoitti:

Kunpa olisinkin. Olisi todella kiva kuulla tuollainen juttu.

Kyllä olet, koska ymmärrän sua, hyvää ystävänpäivää:)

• lämminajatus
        EltäJlle kirjoitti:

Kyllä olet, koska ymmärrän sua, hyvää ystävänpäivää:)

Kiva. Niin minäkin sinua. Hyvää ystävänpäivää!

• Kahvipalkka

Tuo posti kotiin niin saat kahvin ja pullaa.

• Päästäpiinasta

Eeltä jiille mitkä ovat näiden sukunimien eka kirjaimet ?

• eivarmaanosumutta

H ja W

• EltäJlle
        eivarmaanosumutta kirjoitti:

H ja W

Aika lähelle meni, mutta ei ihan oikein.

• Äläpyydäenäämitn

Ei vastaa ja puhelut menee vastaajaan. Ilmeisesti oli kova paikka kun en rahaa tai lahjaa taas antanut. Että aikuinen mies voi olla lapsellinen.

• luulisunmuuttuneen

Nytkö tajuat? Ostat vain onnea, etkä nähnyt sitä pyyteetöntä rakkautta.

• Äläpyydäenäämitn
        luulisunmuuttuneen kirjoitti:

Nytkö tajuat? Ostat vain onnea, etkä nähnyt sitä pyyteetöntä rakkautta.

En ostanut onnea, ei ole kyse mistään suhteesta, vain ystävyydestä mutta sekin oli vain näemmä hyväksikäyttöä...autoin aikuista työssäkäyvää tyyppiä selviämään kun ei osaa käyttää rahaa. Aina pa.
        Ihan sama. Näin hyvää tarkoittavat ihmiset palkitaan.
        Toivon että on löytänyt miljonäärin kupattavakseen.

• ettäsemmoista
        Äläpyydäenäämitn kirjoitti:

En ostanut onnea, ei ole kyse mistään suhteesta, vain ystävyydestä mutta sekin oli vain näemmä hyväksikäyttöä...autoin aikuista työssäkäyvää tyyppiä selviämään kun ei osaa käyttää rahaa. Aina pa.
        Ihan sama. Näin hyvää tarkoittavat ihmiset palkitaan.
        Toivon että on löytänyt miljonäärin kupattavakseen.

Se nyt vielä ikävämpää on, että aikuiselta mieheltä kupataan ne rahat alkkisnaisen toimesta, eikä ihminen itse osaa pistää stoppia omalle toiminnalleen ja lopettaa selkeää hyväksikäyttö suhdetta. Muutamaan vuoteen ihmisen elämä mennyt penkin alle ja tuonkaltaiset vaikeudet alkaneet, ettei ole rahaa enää normaaliin elämään ja viikonloput menee vain naisen kanssa ryypätessä.

• EräsJ

Minulla on muuten vaihtunut puhelinnumero ja vanha numero voi olla jo jollain muulla.

• joshalluut

puhelinnumeroni löytyy kylläkin fonectasta

• aamunpamaus

Millä nimellä? ;)

• mysteriouhj

sanotaan näin ettei samannimisiä ole tällä kylällä:D

• Yhyyhyyyhyy

Höpö höpö eiköhän ne ole ne sinkku akat jotka täällä varattujen j-miesten perään itkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• onkotervettä

Sä nyt taidat vain olla kateellinen ja mustasukkainen kaikesta J-mieheen liittyvästä tällä palstalla.

• Menepeilineteen
        onkotervettä kirjoitti:

Sä nyt taidat vain olla kateellinen ja mustasukkainen kaikesta J-mieheen liittyvästä tällä palstalla.

Niinkö luulet? Totuushan tuo on kun lukee noita viestejä täältä. Eikä se minun syy ole jos sua noin kovaa totuus kirpaisee!!! Niin että turha alkaa muita syyttämään.

• ihmetyttääkommenttisi
        Menepeilineteen kirjoitti:

Niinkö luulet? Totuushan tuo on kun lukee noita viestejä täältä. Eikä se minun syy ole jos sua noin kovaa totuus kirpaisee!!! Niin että turha alkaa muita syyttämään.

Eipä tuo sulta varmasti ole pois, jos tänne kirjoitellaan ja kaivataan, miksi se sinua haittaa?

• Menepeilineteen
        ihmetyttääkommenttisi kirjoitti:

Eipä tuo sulta varmasti ole pois, jos tänne kirjoitellaan ja kaivataan, miksi se sinua haittaa?

Ei se muuten haittaa. Mut jos aletaan keksimään omia väitteitä minusta niin silloin haittaa ja silloin myös kommentoin. Ilmoitin myös vaan oman kannan siitä et ei täällä pelkät j-miehet kirjoita on täällä myös j-miehen kaipaajatkin jotka täällä kirjoittaa!

• ihmetyttääkommenttisi
        Menepeilineteen kirjoitti:

Ei se muuten haittaa. Mut jos aletaan keksimään omia väitteitä minusta niin silloin haittaa ja silloin myös kommentoin. Ilmoitin myös vaan oman kannan siitä et ei täällä pelkät j-miehet kirjoita on täällä myös j-miehen kaipaajatkin jotka täällä kirjoittaa!

Eipä se ole sulta siltikään pois, tämä on julkinen palsta, jonne voi kirjoitella kuka tahansa ja kelle tahansa.

• Sivusta
        ihmetyttääkommenttisi kirjoitti:

Eipä se ole sulta siltikään pois, tämä on julkinen palsta, jonne voi kirjoitella kuka tahansa ja kelle tahansa.

Onko hän kieltänyt kirjoittelun? Eiköhän tossa vaan kommentoitu tilannetta.

• Ämmä.saavissa

On se kumma kun näkee erään tyypin, sitä on kuukausia häkeltynyt ja haaveileva.
      Muuten Jeesustako täällä kaivataan?😁
      Se selittäisi tämän palstan uskonnollispainotteiset keskustelut.? Taitaa olla väärä palsta noille jutuille.

• ettänäin

J on yleisempi miehen nimikirjaimena kuin muut.

• Hrj.uskonnot0n

En halua mitään MeToo rääkyjiä elämääni. Ei tule parisuhdetta.

Haluan OIKEUTTA.

Oikeudenkaaressa ja ihmisoikeustuomioistuimissa.

• oikeaaoikeutta

Niin no hovioikeudet, korkeimmatoikeudet ovat tietystikin täysin eri asioita kuin "oikea" oikeus.

• aikahenkilökohtaisia

Mutta jos on todellakin kysymys jostain henkilökohtaisesta kaunasta jonkun ihmisen kanssa, niin silloin päätös on mitätön, ja uusi käsittely koko päätöksestä sitten niillä perusteilla.

• tätädigitekniikkaatämä

Noin 200 kuukautta sitten voi odottaa sen päätöksen mitätöintiä, sitten...
        - Normimäärä, milloin postikin pitää hakea, tiedoksianto, postista, eli vähän reilut kaksi vuotta on jo ollut sitten MITÄTÖITY PÄÄTÖS VOIMASSAKIN :D:D:

• Ensimmäinen kommenttini tähän keskusteluketjuun:

Haluan vain kommentoida tähänkin ketjuun,
      että olen viimeksi ollut "Ikävä"- palstalla 25.12.2018,
      siksi minua ei ole näkynyt täällä.

En edelleenkään tee keskustelun avauksia eli en elelleenkään ole koskaan ap.
      Ja edelleen ystävän terveiseni lähtevät Texasin Pekalle.

• Ketään ei edelleenkään kiinnosta statuksesi.

• vienokekkonen

Mikä virun kommentti tuokin oli?

Bullshittiä

• Miksi täältä poistetaan asiallisia kommentteja:

Olen naimisissa 8. vuotta, ja saman miehen kanssa jo 19 vuotta eikä minulla ole
      ikinä ollut epämääräisiä iltamenoja saatikka
      yöpoissaoloja. En ole eläissäni käynyt tyttöjen illoissa
      tai pikkujouluissa.

Sanallista flirttiä olen aina harrastanut- FYYSISTÄ PETTÄMISTÄ
      EN KOSKAAN. Olen aina pärjännyt vieraiden miesten kanssa yläpääni avulla,
      koskaan ei ole tarvinnut alentua alapäätä tarjoamaan.

• tarjositko

Suikkarin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe