Ollaan tyytyväisiä. Venäläiset tienaa keskimäärin 400e kk. Eli kymmenen kertaa vähemmän kuin suomalainen. Siellä ruoka melkein yhtä kallista kuin meillä. Bensa 70 snt, mutta meillä se vastaisi, että olisi 7e litra. Meillä bensakin vain puolta kalliimpaa tai vähän allekin. Ostovoimaltaan suomalainen monta kertaa parempi kuin venäläinen. Venäjällä liha ja kana jopa kalliimpaa kuin Suomessa. Olutkin ei ole paljoa halvempaa ( venäjä 0,8e 0,5l, pick pay tarjous Rauma Pori 0,99e 0,5l)
Suomi paras ostovoimaltaan
venäjävastakallisonkin
1
81
Vastaukset
- vanhalavaan
Juu ja Viron Tallinnakin on jo ohittanut Suomen hintatasossa , ehkä muussakin elintasossa . Rupusakkia tässä ollaan ja vielä meinataan törsätä loputkin rahat , jotka kansalta saadaan kiristettyä Amerikkalaisiin sota lentokoneisiin 7-10 miljardia , turhuuteen . Sillä rahalla pistäisi koko Suomen maantieverkoston hyvään kuntoon moniksi vuosiksi eteenpäin ja työllistäisi Suomalaisia ihmisiä , eikä vain muutamia armeijan hinttareita kapiaisia sekä suurempia sotaherroja jotka eivät 70 vuoden aikana edes luovutettua Karjalaa ole onnistunut palauttamaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740