Raamatussa keerotaan, että lopun aikana pimeys on niin sakeaa, että siihen voi jopa nojata.
Pimeyteen voi nojata
12
59
Vastaukset
Missä siellä sellaista esiintyy? Paikka voisi auttaa.
- raamattu_
Tarkoittaisko tätä kohtaa:
2 Mooseksen kirja 10:21
Herra sanoi Moosekselle: »Ojenna kätesi taivasta kohti, niin Egyptiin tulee pimeys, niin sakea pimeys, että siihen voi käsin koskea.»
KR92 - raamatusta
Ei kait lopunajoita ollut kysymys.
Kuka tämmöistä pimeyttä haluaisi, Jumala sen voi antaa. raamattu_ kirjoitti:
Tarkoittaisko tätä kohtaa:
2 Mooseksen kirja 10:21
Herra sanoi Moosekselle: »Ojenna kätesi taivasta kohti, niin Egyptiin tulee pimeys, niin sakea pimeys, että siihen voi käsin koskea.»
KR92Konteksiti on pakanoille outo, kokemusta vaille oleva tapahtuma.
Siinä Jumala käsittelee Egytin kohtaloa, sen jälkeen, kun Israel lähti sieltä pois, tueksi koko kansalleen.
Lähes kaikki ihmiset siellä kuolivat Jumalan antamiin vitsauksiin, ja lopulta vesi uupui kokonaan.
Egyptiin tulee pimeys, niin sakea pimeys, että siihen voi käsin koskea.» ** Näin kävi ja maata alkoi jonkin anan kuluttua täyttää aavikon beduniinit Saudi Arabiasta, mutta siitä kaaoksesta ja pimeydestä ei Egypti sevinnyt.
Jos ajattelet nyt Egytiä ja vertaan kansaa alkuperäiseen Egytptiin, niin sen ymmärtää.
Mooseksen aikoihin ja 2ooov. ennen sitä, siellä oli jopa suurempaa viisustta mitä nyt koko maailmassa. Niitä astrologisa ulottuvuuksia ei ole vieläkään täysin ratkaistu, ja nyky Egytissä kansa vieläkin ajaa puu- pöräisillä kärryilla aasian vetämänä. Pimeydessä elävät vailla Jeesusta.raamatusta kirjoitti:
Ei kait lopunajoita ollut kysymys.
Kuka tämmöistä pimeyttä haluaisi, Jumala sen voi antaa.Ei ollut, vaan siitä ajasta, kun Israel lähti Egytistä, ja seuraavista sadoista vuosista. Lue yllä oleva kolumnini.
Tälläinen kommentointi on juuri tuloksena, kun Hengettömät sekä koulutusta vailla olevat saarnaajat saavat jalansian seurakunnissa, tie alkaa viedä todella pimeyteen.
- puh.veli
jumalanterve! puhujaveljet saa sianjalan siionissa. jumalanrauhaa.
- vl-fraasi
Aloitus ei pidä paikkaansa ollenkaan.
- vl-saarna
Tässä ote saarnageneraattorista:
Saamme ajatella turvallisesti, että
Uskonkilvoittelu ja
Meille niin rakas kotisiioni
Nostaa, kantaa ja vie perille
Tämän maailman kiusauksissa - harhassa
Kyse on hengellisestä pimeydestä, joka on Saatanan ja hänen maailmansa aiheuttamaa.
Jumalan ja Hänen tarkoituksensa tietämättömyyttä. Pimeys on niin sankkaa, ettei totuuden valo pääse läpi. Vain Jumalan Israelille loistaa valo.Raamatun mukaak valo on Kristuksessa.
2Kor 4; 6 Jumala, joka sanoi: "Tulkoon pimeyteen valo", valaisi itse meidän sydämemme. Näin Jumalan kirkkaus, joka säteilee Kristuksen kasvoilta, opitaan tuntemaan, ja se levittää valoaan
Löydätkö mistä Jumalan valoa?
Ja muista, että olet vastaamassa kysmykseen, jossa joku "täysin tietämätön" nostaa eskatologiaan, 2 Mooseksen alun jakeen?
Jäikö se vastaamatta ja koskeeko se Israelia.
Kannattaa todella tutkia kirjoituksia, eikä olettaa ja kuunnella aivan pöllöjä Kerhon puhujia.
- pimeyden.teot.esille
Hyvin lähellä on aika, jolloin kaikki valhe muun pimeyden ohella paljastetaan.
Kaikki peitetty (rikoksetkin) tulee tunnetuksi.
Kun rikoksien uhrit saavat ylösnousemuksen, he haluavat itse kertoa ja paljastaa kuka tai ketkä riistivät heidän elämänsä.
Kaikki valheet Jumalasta tulee paljastetuksi.
Matteus 10: "26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764