Onko Halkkoaukolle tehty jo kävely ja luistelubaanat?
Halkkoaukon jääreitit
7
97
Vastaukset
- Ei_tarvi-viisumia
Halkkoaukolle on tehty reitti välille Kuurnanpään uimaranta - Joumu.
- Tässä-pohdintaa
Masku on käynyt Naantalin kanssa keskusteluja yhteisen jääreitin toteuttamisesta ( kävely ja luistelu)
Reitti alkaisi Kuurnanpään uimarannalta Lemusta jatkuen ensin Joumun saareen. Sieltä Papinluodon,Hermankarin,Korkialuodon, Kinttaanluodon kautta Väskiin jossa reitti yhtyisi Naantalin alueella kulkeviin reitistöihin.
- Gimmeli
Auratkaa jumalauta se reitti sillä ei siellä pysty luistelemaan kun lunta kaikki paikat täynnä.
- Lauantaikarkkipussi
No nyt on baana auki. Suorastaan moottoritien veroista baanaa.
- Jääpato
Hieman oli ropollinen pinta kun aamulla siellä kävin lenkkii heittämässä, mutta hyvin kesti jää vielä alla.
- Sulattaajään
Jäällä jo vettä ja reittejä ei enää hoideta joten se olis tässä sitten tältä talvelta.
- Amfetamiini
Tänään se sitten tapahtui. Mies putosi jäihin Halkkoaukolla. Onneksi kuitenkin oli kaveri mukana joka pelasti tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258