Jotenkin vain sellainen fiilis.
Tekis mieli antaa pusu sulle
29
404
Vastaukset
- Pguglg
- aitoriitta
Annan sinulle pusun takaisin😘. Hyvää päivää sinulle hyvä mies.
- moottoripäältä
Niin aivan näin, tuli virtuaalinen pusu, palstan kauttakin.
Hmm... näitäkin juttuja että mitä pitäisi ostaa levyinä, moottoripää, eli Mötorheadilta ehkä joku ja muutakin... samalla monia sitten kun tilaan.
Jännässä vaiheessa olen katsomassa tuota Miami Vice -sarjaa, jossa tuo Caitlin, rokkitähti vaimo ratkeaa huumeisiin ja Sonny alkaa ryyppäämään. Sama fiilis, huulet ihan törröllään jo. ;D
- hienoa
Osaahan se pimperokin olla herkkä.
- Myhverö
Minulle kelpaa pusu vain tulevalta vaimoltani. Kaikki muut pusut on yököttäviä.
- aitoriitta
Tiedätkö lopulta tässä käy hyvin. Minun elämäni on jo ojennuksessa. Tiedän, mitä haluan. Sinulla on varmasti upea näkymä edessäsi. Mene sitä kohti. Tänä aamuna on rauhallinen ja hyvä olo. Mikään ei häiritse. Kevät tulee ja kesä. Elämälle kiitos!
- arkajalkan
Uskaltaako tänään ulkoilla jos tälläinen mieliala on liikkeellä?
- Kysynvaan
Mihin kohtaan pusun antaisit?
- eimullamuuta
Huulille tietenkin. En tarkoita alapäätä.
- Minkkimassi
Ehkä kuitenkin haluisit sinnekin
- Kysynvaan
eimullamuuta kirjoitti:
Huulille tietenkin. En tarkoita alapäätä.
Häneltä pusu huulille kelpais kyllä. Kaula olis kans hyvä.
- Anonyymi
eilen ollut ennenninkin
- Anonyymi
On suuttunut toiselle niin tekisi mieli ilmaista se pussaamalla. Typeryyttä
- Anonyymi
Minä siis
- Anonyymi
itsellä tainnut että kun oikein kaveri paljon puhunut niin silloin. että välis hiljempaakin olis. minulle on voinut niin tehnyt kaveri niin kun sinä meinannut tai sitten kun kaveri tykännyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsellä tainnut että kun oikein kaveri paljon puhunut niin silloin. että välis hiljempaakin olis. minulle on voinut niin tehnyt kaveri niin kun sinä meinannut tai sitten kun kaveri tykännyt
ihan eri tosi tuttu kaveri kun ne 2. on pussannut vähän kun toinen tosi tuttu kaveri sanonut että pitäisi pussata kaverin minua
- Anonyymi
pussailu on vähän epämiellyttävää mun mielestä
- Anonyymi
sama minulla
- Anonyymi
Kauheeta limanvaihtoo... Ei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama minulla
Minulla myös, voin suudella omaa rakasta huulille, mutta en tykkää siitä että toinen työntää kielensä suuhuni, enkä minä halua työntää kieltäni miehen suuhun.
- Anonyymi
Tahtoisin pusutella ihanuutta ihan joka paikasta
- Anonyymi
Juu mäkin.
- Anonyymi
😘☺️
- Anonyymi
Kiitos pususta, sitä tarvitaan. tänä aamuna kuulin uutisen jota olin odottanutkin, pusuyhtyeen pääpusuttelija oli lähtenyt. RIP:ACE
- Anonyymi
😙 piristys? sitten voi minullekin varmaan 😚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😙 piristys? sitten voi minullekin varmaan 😚
piristäisi varmaan nytkin 😚😙 haikeaankin oloon vielä. äsken kiltti juttu mitä kaveri teki auttaa sekin. ei tehnyt semmosta mitä tässä keskustelussa
- Anonyymi
Miljoona miljoona pusua 😚😚😚😚🥰
- AnonyymiUUSI
Se ei nyt vain onnistu, netissä sorisöö.
Jos ap on nainen? Muutoin ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433467
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352958Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1422823SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai661073- 511026
- 77997
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3837