Jotenkin vain sellainen fiilis.
Tekis mieli antaa pusu sulle
12
66
Vastaukset
- Pguglg
- aitoriitta
Annan sinulle pusun takaisin😘. Hyvää päivää sinulle hyvä mies.
- moottoripäältä
Niin aivan näin, tuli virtuaalinen pusu, palstan kauttakin.
Hmm... näitäkin juttuja että mitä pitäisi ostaa levyinä, moottoripää, eli Mötorheadilta ehkä joku ja muutakin... samalla monia sitten kun tilaan.
Jännässä vaiheessa olen katsomassa tuota Miami Vice -sarjaa, jossa tuo Caitlin, rokkitähti vaimo ratkeaa huumeisiin ja Sonny alkaa ryyppäämään. Sama fiilis, huulet ihan törröllään jo. ;D
- hienoa
Osaahan se pimperokin olla herkkä.
- Myhverö
Minulle kelpaa pusu vain tulevalta vaimoltani. Kaikki muut pusut on yököttäviä.
- aitoriitta
Tiedätkö lopulta tässä käy hyvin. Minun elämäni on jo ojennuksessa. Tiedän, mitä haluan. Sinulla on varmasti upea näkymä edessäsi. Mene sitä kohti. Tänä aamuna on rauhallinen ja hyvä olo. Mikään ei häiritse. Kevät tulee ja kesä. Elämälle kiitos!
- arkajalkan
Uskaltaako tänään ulkoilla jos tälläinen mieliala on liikkeellä?
- Kysynvaan
Mihin kohtaan pusun antaisit?
- eimullamuuta
Huulille tietenkin. En tarkoita alapäätä.
- Minkkimassi
Ehkä kuitenkin haluisit sinnekin
- Kysynvaan
eimullamuuta kirjoitti:
Huulille tietenkin. En tarkoita alapäätä.
Häneltä pusu huulille kelpais kyllä. Kaula olis kans hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254