Milloin vastaat näihin suoraan, kunhan_vastaan?

InhottavaRealistieikirj

Olen odotellut jo jonkin aikaa suoria vastauksia. Tuleeko niitä?

Huutaako suurikin joukko Suomessa kiristystä aborttilakeihin? Kyllä vaiko ei?

Tuomitaanko Lääkäriliiton eettisissä ohjeissa abortti ja abortin tekijät rajustikin? Kyllä vaiko ei?

Onko Suomi saanut YK:ltä paljonkin moitteita aborttilakiensa vuoksi? Taaskin vain kyllä vaiko ei?

Onko Sinulla esittää paljonkin oppimateriaaleja, joissa määritellään jo tsygootti SANASTA SANAAN ihmisyksilöksi? Mieluusti siis niitä SANASTA SANAAN olevia esimerkkejä eikä mitään sivulauseita tai juttuja, jotka on luettava rivien välistä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän noihin kysymyksiisi ole jo tullut selvä vastaus ja aika moneen kertaankin. Ongelmana varmaan onkin, että et osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi.

      Onhan toki oppimateriaalia vuosien varrella kertynytkin jonkin verran. Ja kyllä tuo ihmisyksilön elämän alkaminen hedelmöityksestä on ihan yksiselitteinen tieteellisesti tunnustettu tosiasia, fakta! Se perustuu niin lujaan tieteelliseen näyttöön,että ei siitä sinun kannattais enempää kysellä, koska se osoittaisi sinut vain todelliseksi trolliksi, joka lienetkin aiempien kirjaustesi pohjalta. Joillekin tosiasioiden tunustaminen on vain niin vaikeaa, koska ne kumoavat omat mutut ja arvomaailman ja erityisesti trollit. Mutta en sinun mielenrauhaasi häiritse, saat uskoa ihan omalla tyylilläsi kuten muutkin. Tosiasiat kuitenkin pysyvät tosiasioina uskomuksistasi huolimatta. Tutustu niihin äläkä trollaa täällä.

      • InhottavaRealistieikirj

        Koeta vain antaa ne vastaukset. Se riittää. Voit sen jälkeen taas julistaa, mutta vastaa ensiksi. Muuten joku vielä luulee, että et ymmärrä kysymyksiä.


      • InhottavaRealistieikirj kirjoitti:

        Koeta vain antaa ne vastaukset. Se riittää. Voit sen jälkeen taas julistaa, mutta vastaa ensiksi. Muuten joku vielä luulee, että et ymmärrä kysymyksiä.

        "Eiköhän noihin kysymyksiisi ole jo tullut selvä vastaus ja aika moneen kertaankin" tarkoittaa suomeksi "en osaa edelleenkään vastata, kunhan trollaan".


      • DomPerignon-34

        " Huutaako suurikin joukko Suomessa kiristystä aborttilakeihin? Kyllä vaiko ei?"

        Tääkin oli selvä kysymys. Jos tähän vois vastata? Helppo vastata joo tai ei. Miksi alkaa puhumaan jostain hedelmöityksestä? Ei liity asiaan.


      • kunhandrhollaat

        Alottaja väncc.häämässä ych.sinään useissa persh.oonisshaan taas tässäcin durh.ake ketjussaan kun ketään ei jaksa kiinnostaa :-D

        Joko se ymm.ärrys riittää vastauksiin? Millon tulee vastausta kys.ymyksiin?
        Onko lakia koskaan hyv.äksytetty koko kansalla, kyllä vai ei?
        Väittääkö Lääkäriliitto tai mikään virallisempi taho / sivusto missään ettei ihmisen el.ämä alakaan hedelmöityksestä, vaan jostain muusta pisteestä (mistä?)?
        Onko YK rajannu jossain ihmis oic.euksien piiristä ulos jonkun ihmis ryhmän, kuten synt.ymättömät labs.het, kyllä vai ei?


    • Chateauneuf-du-Pape

      Kyllä tuo kysymys on käsitelty palstalla, kun viitsit hivenen nähdä vaivaa ja lukea juttuja. Tuo jankkaaja vaan vääntää tätä samaa juttua jo yli 10 vuotta.

      • InhottavaRealistieikirj

        Jos KV haluaa keskustella hän tekee sen. Kysymyksiini on äärimmäisen helppo vastata. Se ei paljoa ponnisteluja vaadi. Silti näyttää siltä, että vastauksia ei tipu. Se kertookin kaiken tarpeellisen.


      • InhottavaRealistieikirj kirjoitti:

        Jos KV haluaa keskustella hän tekee sen. Kysymyksiini on äärimmäisen helppo vastata. Se ei paljoa ponnisteluja vaadi. Silti näyttää siltä, että vastauksia ei tipu. Se kertookin kaiken tarpeellisen.

        Mistähän se voisi johtua? Vihjeeksi kerron, että tuohon jankutukseesi olen vastannut n. 10 vuoden aikana ihan muutaman kerran, mutta luetun ymmätäminen on sinulle liian vaikeaa. Kuukleta, niin löydät mielipiteeni, mikäli olet kiinnostuntu mielipiteestäni. Se on vapaasti kaikkien luettavissa . Rupeaa tuo iänikuineen jankutuksesi eri nimimerkeilläsi jo rasittamaan, kun et osaa juuri mitään muuta. Jos aborttikiihkoilijalla ei ole muut sanottavaa kuin tuo jankutus, jankuttakoon sitten - ihan yksin oman itsensä kanssa. Kysy ja vastaa saalla-> olet tyytyväinen. Jos vastaisin, aloitat kuitenkin ihan tapasi mukaan hirveän henkillön kohdistuvan loukkausmantrasi. Se ei kai ole palstan tarkoittamaa keskustelua.


      • InhottavaRealistieikirj
        kunhan_vastaan kirjoitti:

        Mistähän se voisi johtua? Vihjeeksi kerron, että tuohon jankutukseesi olen vastannut n. 10 vuoden aikana ihan muutaman kerran, mutta luetun ymmätäminen on sinulle liian vaikeaa. Kuukleta, niin löydät mielipiteeni, mikäli olet kiinnostuntu mielipiteestäni. Se on vapaasti kaikkien luettavissa . Rupeaa tuo iänikuineen jankutuksesi eri nimimerkeilläsi jo rasittamaan, kun et osaa juuri mitään muuta. Jos aborttikiihkoilijalla ei ole muut sanottavaa kuin tuo jankutus, jankuttakoon sitten - ihan yksin oman itsensä kanssa. Kysy ja vastaa saalla-> olet tyytyväinen. Jos vastaisin, aloitat kuitenkin ihan tapasi mukaan hirveän henkillön kohdistuvan loukkausmantrasi. Se ei kai ole palstan tarkoittamaa keskustelua.

        Ole hyvä ja vastaa. Älä sotke asioita.


      • Ranskis
        kunhan_vastaan kirjoitti:

        Mistähän se voisi johtua? Vihjeeksi kerron, että tuohon jankutukseesi olen vastannut n. 10 vuoden aikana ihan muutaman kerran, mutta luetun ymmätäminen on sinulle liian vaikeaa. Kuukleta, niin löydät mielipiteeni, mikäli olet kiinnostuntu mielipiteestäni. Se on vapaasti kaikkien luettavissa . Rupeaa tuo iänikuineen jankutuksesi eri nimimerkeilläsi jo rasittamaan, kun et osaa juuri mitään muuta. Jos aborttikiihkoilijalla ei ole muut sanottavaa kuin tuo jankutus, jankuttakoon sitten - ihan yksin oman itsensä kanssa. Kysy ja vastaa saalla-> olet tyytyväinen. Jos vastaisin, aloitat kuitenkin ihan tapasi mukaan hirveän henkillön kohdistuvan loukkausmantrasi. Se ei kai ole palstan tarkoittamaa keskustelua.

        "Mistähän se voisi johtua? Vihjeeksi kerron, että tuohon jankutukseesi olen vastannut n. 10 vuoden aikana ihan muutaman kerran"

        Saisko tähän ne lyhyesti vaikka ranskaisilla viivoilla.


      • kunhan_vastaan kirjoitti:

        Mistähän se voisi johtua? Vihjeeksi kerron, että tuohon jankutukseesi olen vastannut n. 10 vuoden aikana ihan muutaman kerran, mutta luetun ymmätäminen on sinulle liian vaikeaa. Kuukleta, niin löydät mielipiteeni, mikäli olet kiinnostuntu mielipiteestäni. Se on vapaasti kaikkien luettavissa . Rupeaa tuo iänikuineen jankutuksesi eri nimimerkeilläsi jo rasittamaan, kun et osaa juuri mitään muuta. Jos aborttikiihkoilijalla ei ole muut sanottavaa kuin tuo jankutus, jankuttakoon sitten - ihan yksin oman itsensä kanssa. Kysy ja vastaa saalla-> olet tyytyväinen. Jos vastaisin, aloitat kuitenkin ihan tapasi mukaan hirveän henkillön kohdistuvan loukkausmantrasi. Se ei kai ole palstan tarkoittamaa keskustelua.

        Pääsääntöisesti en kyllä pyri Sinua loukkaamaan. Jos teet jotakin mielestäni typerää, saatan lausua kommentin. Esimerkiksi se, että et annan neljään helppoon kysymykseen vastauksia, ON typerähköä.

        Sille toiminnallesihan kuitenkin ON suunsä, vai mitä?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Pääsääntöisesti en kyllä pyri Sinua loukkaamaan. Jos teet jotakin mielestäni typerää, saatan lausua kommentin. Esimerkiksi se, että et annan neljään helppoon kysymykseen vastauksia, ON typerähköä.

        Sille toiminnallesihan kuitenkin ON suunsä, vai mitä?

        Eiku nythä mä vasta hokasin.
        Rakas kielilläpuhuva lajitoverimme on kyllä vastannut, mutta ne vastaukset on aina poistettu.


    • InhottavaRealistiEiKirj

      On ilmiselvää, että kv ei voi antaa kysymyksiini vastauksia, joihin olisi tyytyväinen. Siitä seuraa kiemurtelu ja väistely. Koko strategiahan kv:n kaltaisilla kirjoittajilla perustuu siihen, että vain sitä omaa pääväitettä jankutetaan ja toistetaan loputtomasti. Tämänhän on helposti nähnyt monia kertoja täälläkin ja aika ajoin näkeekin aina uudelleen. SEN väitteen loputon toistelu ei ole luonnollisesti turhaa eikä hyödytöntä.

      Toinen on tilanne avauksen kysymysten kanssa. Tuttua on kuulla heitot siitä, miten ne kyllä löytyvät ketjuista, kun vain etsii. Juuri noin trollit toimivat. Toisaalta, niin toimivat kyllä myös patologiset valehtelijat, jotka lupaavat aina jotakin, mutta lupaus ei ikinä toteudu.

      Jos kv vastaisi suoraan avauksen kysymyksiin, hänen koko korttitalonsa romahtaisi. Siksi suoria ja yksiselitteisiä kannanottoja ei voi esittää. Tämä on ollut pelin henki aina. Periaatteessa siis todellista keskustelua ei synny, koska sillä, mitä me muut sanomme, ei ole merkitystä. Näin ollen, kaikki kiusalliset logiikkaongelmat on nopeasti ohitettava.

    • En tajua syytä, miksi et osaa arkistosta etsiä kirjauksiani, joten runsaasti taas huomiotani saaneena Laitan muutaman rivin tekstiä perusteluineen. Kiitos kaikille huomiostanne!

      Huutaako suurikin joukko Suomessa kiristystä aborttilakeihin? Kyllä vaiko ei?
      - Taidat olla ainoa, joka tuosta aborttilain kiristämisestä/löysäämisestä huutelee jo vuosikymmenen ajan, joten vastaus on ei, yksi ihminen ei ole suuri joukko!

      Tuomitaanko Lääkäriliiton eettisissä ohjeissa abortti ja abortin tekijät rajustikin? Kyllä vaiko ei?
      - Lääkäriliitolla ei ole eikä ota tuomarin roolia, joten tietenkin vastaus on ei.

      Onko Suomi saanut YK:ltä paljonkin moitteita aborttilakiensa vuoksi? Taaskin vain kyllä vaiko ei?
      - Enpä tiedäYknjulistyksissaan kyllä painottaa jokaisen oikeutta omaan elämäämsä, kuten maamme lakikin tekee.

      Onko Sinulla esittää paljonkin oppimateriaaleja, joissa määritellään jo tsygootti SANASTA SANAAN ihmisyksilöksi? Mieluusti siis niitä SANASTA SANAAN olevia esimerkkejä eikä mitään sivulauseita tai juttuja, jotka on luettava rivien välistä.
      - On vieläkin tallella oppimateriaalia, joissa kerrotaan niin Lääkäriliiton kanta, biologian faktat kuin myös uskovaistenkin kanta, jotka ovat suurin piirtein yhtenevät eli ihmisyksilön elämä alkaa hedelemöityksestä sekä sitten on "mitäänsanomattomien" ja aborttikiihoilijoiden kanta, jotka eivät osaa sanoa, milloin ihmisyksilön elämä alkaa. Näitä erilaisia tulkintoja tutkittiin, pohdiskeltiin ryhmissä ja etsittiin perusteluja erilaisille näkemyksille ja niiden taustoille. Sairaanhoitajienhan pitää osata kohdata kaikenlaisia ihmisiä ihmisarvoisesti erottelematta heidän taustojaan, arvojaan tai uskontoaan/elämänkatsomustaan.

      Kerro nyt itse viimein vuosikymmenen kestäneen kiertelysi päätteeksi, milloin ihmisyksilön elämä alkaa. Joskus olet myöntänyt ja taas sitten kieltänyt biologisen tosiasian, että jokaisen elollisen, ihmisenkin elämä alkaa hedelmöityksestä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta sitten taas kiellät tosiasian. Miksi?

      • Hyvä, että vastasit kysymyksiini suorasti.

        Ensimmäinen virheesi on se, kun väität minun kirjoittaneen täällä kymmenen vuotta sitten. Sitä en ole tehnyt. Enimmäkseen olen kirjoitellut uskontoaiheisiin ja täällä olen nyt muutaman vuoden kirjoitellut aktiivisemmin. Tavallaanhan tämäkin sivuaa kuitenkin osiksi uskonnollisuutta.

        Kommenttisi aborttilain kiristyksestä on hieman sivussa aiheesta. Täällähän tosiasiassa ON ihmisiä, jotka ovat väittäneet suomalaisten haluavan kireämpiä lakeja. Sinä ITSEKIN väität, että taannoinen tutkimus suomalaisten aborttimielipiteistä oli väärä. Kysymyksethän olivat Sinusta väärin muotoiltuja. Olet itse myös esittänyt tänne uusia kysymysvaihtoehtoja, jotka toki "sattuivat" olemaan täysin asenteellisia ja ohjaavia. Siihen tietenkään ET ole kantaa ottanut, että juuri KUKAAN muu EI ole ollut julkisesti samaa mieltä kanssasi! Kas kummaa.

        Olen myös täysin selvillä siitä, että kirjoittelet tänne eri nimimerkeillä. Ajoittain epäilen Sinun olevan loputtomien kirjainsotkujen takana.

        Myös kommenttisi Lääkäriliiton eettisistä ohjeista on juuri riittävästi sivussa itse asiasta. Lääkäriliitto ohjeistaa jäsenistöään. Sinä ITSE taas tuonkin asian suhteen olet esittänyt kaikenlaista Lääkäriliitosta. Varsin härskisti esim. nostat esiin käytännössä 1-2 lausetta ja ohitat kaikki muut, selkeästi laajemmat kannanotot aborttiin. Vahingossa?

        YK järjestöänä EI todellakaan ulota ihmisoikeuksia jo sikiöön. Jos ulottaisi, se todettaisiin selkeästi ja yksiselitteisesti järjestön taholta. Kovastihan YK joutuu kantojaan pyörittelemään, kun jäsenmaita on teokratioista liberaaleihin länsimaihin. Se on selvä. Itse asiassa, myös YK on kylläkin ojentanut esim. valtioita, joiden aborttilait ovat sairaalloisen kireät. Niissähän tunnetusti usein myös naisten ja lasten asema on huono. Ever heard?

        Saivartelusi käsitteen "ihmisyksilö" kanssa on tuttua juttua. Pyysin näytteitä oppikirjoista ja ei tullut. Tämä TAAS kerran kertoo lukijoille kaiken.

        Minulla ei ole ikinä ollut ongelmia kertoa omaa kantaani. Sinä vain vääristelet juttujani ja lieneekin tarpeen kertoa jo nyt, että laitan tämänkin tekstini talteen - poistatuksen varalta.

        Periaatteessa ihmisYKSILÖN elämä alkaa syntymästä. Vielä senkään jälkeen ei välttämättä ole kyseessä "yksilö" ihan kaikin tavoin, mutta riittävän ainutkertainen syntynyt VAUVA jo on. Kyseessähän ON vauva, kun synnytys on tapahtunut.

        Äidin vartalon sisällä oleva tsygootti/alkio/sikiö EI ole sanan varsinaisessa mielessä yksilö. Se on TÄYSIN riippuvainen äidistä. Sillä ei ole varsinaista persoonaa. Hedelmöityksestä alkaa minun mielestäni lähinnä KEHITTYÄ jotakin uutta. Kuten olen monta kertaa sanonut, alkupiste ja lopputulos EIVÄT ole sama asia.

        Selvää on tietenkin se, että mitä pitemmälle raskaus etenee, sen lähempänä lopputulosta - eli vauvaa - ollaan. Kun päätös antaa raskauden edetä on tehty, tunnesiteet luonnollisesti lähtevät kehittymään. Keskenmeno on silloin traaginen asia ja keskosia tunnetusti pyritään pelastamaan. Avain on siinä, että raskauden HALUTAAN päättyvän lopputulokseen.

        Abortti on raskaudenkeskeytys. Raskautta ja sen lopputulosta ei haluta loppuun saattaa.

        Minä en kykene näkemään esimerkiksi muutaman viikon ikäistä alkiota ihmisyksilönä, vaikka aihetta miten väännettäisiin. Sana "yksilö" merkitsee minulle ihan muuta kuin Sinulle. Samoin, ilmeisesti myös sana "ihminen" on Sinulle muuta kuin minulle. Pelkkä DNA tekee sekin ihmisestä ihmisen vasta kehitysvaiheiden kautta. Ymmärrätkö? Tiettyjen asioiden on tapahduttava, jotta kehitys huipentuu siihen vauvaan. Abortilla se kehitys estetään. Sillä ei tapeta vauvaa, koska vauva on vasta se "valmis" asia. Ihan loppuvaiheessa raskautta tapahtuva abortti taas sitten on väärin siksi, että se piste sikiön ja vauvan välillä on epäselvä. Ei se millintarkka ole.

        Aina kun väitetään jonkin alkavan tietstä tapahtumasta, kyseessä on sopimusasia. Sinä HALUAT määritellä asian tietyllä tavalla ja yrität väittää niiin biologien kuin lääkärienkin olevan kanssasi samoilla linjoilla. Ikävä kyllä, olet heikoilla väitteesi kanssa, koska joudut valehtelemaan varsin havaittavasti. Jokainen kiemurtelusi vain syventää väärien väitteidesi kuoppaa.

        Huomaatko mitään eroa tejstiemme välillä? Minä vastaan kysymykseesi selkeästi ja siten, että Sinun ei tarvitse tulkita sanojani. En kiemurtele enkä jauha pelkästään samoja juttuja uudelleen. Et taida HALUTA havaita mitään?

        Tämä teksti siis ON tallella.

        Laitoin vahingossa tämän tekstin väärään ketjuunkin. Hups...


      • "Kerro nyt itse viimein vuosikymmenen kestäneen kiertelysi päätteeksi, milloin ihmisyksilön elämä alkaa."

        Puutun vaihteeksi toisten keskusteluun.

        Mielestäni kysymys on väärin aseteltu. Oleellisempaa olisi kysyä, milloin elävää materiaa voidaan pitää yhmisyksilönä.
        On aivan selvää, että ihmisestä otettu solupala ei ole ihmisyksilö, vaikka se sisältää tietenkin kaiken ihmisyksilöstä otetun näytteen dna:n. Minkä takia vasta hedelmöitynyt munasolu olisi yhtään sen enempää ihmisyksilö?

        Viime sunnuntain Hesarissa oli juttu siitä, miten eläinkokeita aletaan korvaamaan ihmisnäytteistä otetuilla kasvatetuilla elimillä. Esimerkiksi siten saadaan kasvatettu sykkivä sydän. Onko silloin kyse ihmisyksilöstä? Onko tällainen toiminta mielestäsi epäeettiistä, sillä onhan sykkivä ihmissydän nyt paljon inhimillisempi kuin alkio jonka sydän ei edes syki?

        P.S.
        Nimimerkki "InhottavaRealisti" on todellakin tällä palstalla uusi/harvoin vieraileva. Olen kyllä törmännyt häneen monesti uskontopalstoilla, mutta täällä en juurikaan.

        t: taikauskonnoton


      • "Kerro nyt itse viimein vuosikymmenen kestäneen kiertelysi päätteeksi, milloin ihmisyksilön elämä alkaa."

        Oleellisempaa olisi kysyä, milloin ihmissolumöykkyä voidaan kutsua ihmisyksilöksi.

        Kun nykyään pystytään kasvattamaan sykkiviä ihmissydämiä korvaamaan eläinkokeita, niin eivätkös ne ole yhtälailla (tai enemmänkin) ihmisyksilöitä kuin vasta hedelmöittynyt munasolu, jolla ei ole minkäänlaisia elimiä?


      • InhottavaRealistieikirj

        Oliko tuo vastaukseni riittävän selkeä?


      • InhottavaRealistieikirj
        InhottavaRealistieikirj kirjoitti:

        Oliko tuo vastaukseni riittävän selkeä?

        Annoin pyydetyn vastauksen, mutta kommentteja ei heru. Miksiköhän?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4029
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1228
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1110
    Aihe