Otetaan galluppi, kuinka paljon Venäläiset douppaa?
1) sopivasti
2) enemmän kuin muut
3) ihan helvetisti
Venäläiset ja aineet
4
82
Vastaukset
- urmaskilu
Ihan helvetisti. HEitä ei pääse testaamaan ja nyt Putinin Rusada saa testailla
- Meneemakukokohommasta
Norjalaiset jäi viestissä melkein 40sek ja venäläiset suksi kaksoisvoittoon.
Kun tietää kuinka paljon norjalaiset käyttää rahaa siihen, ettei ne jää kiinni testeissä niin..... - bergwolf35
Kun et tiedä mitään, niin parasta olisi pitää päänsä kiinni! Täällähän esiintyy ns. asiantuntijoita, jotka eivät tiedä oikeastaan, yhtään mitään! Olen itse Jyväskylän tuote (K.P.Kyrö hyvin tuttu).
Kun kuitenkin, esittäisitte vaatimuksia omista suorituksistani, niin sanon ne jo heti:
10 000 m radalla= alle 29 minuuttia! Maratonilla (valmistautumatta mitentenkään), vain n. 2.18!
Kun vaihdoin lajia, niin muutama MM- mitalli! Eiväthän ne ole yhtään mitään, mutta se oli silloin 1970 -luvulla "maan tapa"!
Voin vaikka vannoa, ETTEI 1970 -luvulla mm. veritankkauksesta tiedetty niin paljon, että sitä olisi uskallettu kokeillakaan! 1980 - luku, onkin jo toinen asia, kuten kaikki muu myöhempi toimintakin.
Tunnen henkilökohtaisesti esim. Anatoli Hovantsevin, enkä menisi vannomaan, että hänen valmennettavansa olisi "puhtaita"! TIEDÄN (vaikka menisi raastupaan), Anatolin "valmennusmetodit"!
bergwolf35 - kaisevituttaa
Yksinkertaisesti, rusadoilla pareet aineet ko torskeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769