Mistä kannattaa pyytää tarjouksia uusista purjeista?

Pulleat_purjeet

Pitäisi hommata uudet purjeet ihan vaan perhepurjehdukseen, joten mitään kalvopurjeita ei nyt haeta, dacronit riittää. Nyt vaan taitaa olla kohta liian myöhäistä tilata ensi kaudelle purjeet, mutta mistä kannattaisi tälläisia cruising purjeita kysellä? Kannattaako kysellä myös ulkomailta? Vene on Bavaria 37.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xyz2

      Kysy purjemaakareilta venemessuilla.

      • Ex-Santtu31

        Edelliseen veneeseen sopivan ja edullisen dacron-ison toimitti https://www.purjeentekijat.fi.

        Oli meillä vaan yhden kauden, mutta olimme kovin tyytyväisiä tuohon seiliin.


    • ok.kamaa

      Hyde Sails, hyvää ja edullisesti...

    • Pulleat_purjeet

      Kiitos vinkeistä, pyysin tarjoukset heiltä.

    • Pilssirotta

      Paraisilla on sail and go pulju. Teettävät purjeet puolassa. Ilmeisesti ihan hyviä purjeita. Hinta oli edullisin tuolla, kun jokunen vuosi sitten pyytelin tarjouksia.

    • seppomartti

      Kannatta tulla venemessuille ja pyytää kaikilta tarjoukset. Samalla keskustellessaan saa käsitystä ammattitaidosta ja voi oppia itsekin jotain.
      Kaikkihan myyvät toki parasta kangasta ja designia edullisimpaan hintaan eikä maallikon ole helppo valita.

    • kaikilta

      Oikea vastaus on: kaikilta. Ja juuri nyt tapaa helposti ainakin melkein kaikki messuilla. Vaikkei edes lopulta kaikilta tarjousta pyytäisi, saa monta neuvoa ja mielipidettä juttelemalla tekijöiden kanssa.

      Ihan tavalliset dacronitkin voi tehdä monella tavalla ja kokonaistaloudellisuus lopulta ratkaisee.

    • Heikkilä sailmaker, jos vielä toimii. Oli muutama vuosi sitten 10-20 pros. edullisempi kuin muut.

    • Borgumriff

      Doyle sails Loviisassa. Viime talvena sain hyvää palvelua ja hinnat oli kohdillaan!

      • Pettynyt56

        En suosittele, omani myöhässä ja vähättelyä


    • nojopasjotakin

      Sen verran kannattaa perehtyä aiheeseen, että selvittää tarjotun kankaan laadun. Purjeneulomot harrastavat aivan samanlaista myyntiä kun muutkin yritykset ja tavoite on maksimoida kate. Huijatuksi ei varmaan tule, mutta vähemmän optimaalisen hankinnan voi tehdä helposti.

    • fenixmaxi

      Itse tilasin www.apollosails.se. Paras tarjous ja lähettivät suoraan tänne suomeen. Itse olin tyytyväinen laatuun ja moni muukin satamassa ketseli, että on siistiä työtä. Puolassa valmistettuja jossakin Gdanskin lähettyvillä. Molempiin purjeisiin oli ompelija/leikkaaja vetänyt oman allekirjoituksensa.

      • seppomartti

        Ehkä ei kuitenkaan leikkaaja kun laser leikkaa.


      • fenixmaxi
        seppomartti kirjoitti:

        Ehkä ei kuitenkaan leikkaaja kun laser leikkaa.

        Ehkä oli siinä tapauksessa se, joka oli leikkauksen suunnitellut. Sillä lienee enemmän merkitystä kun itse fyysisellä leikkaamisella


      • seilailija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      223
      2681
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1770
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      103
      1210
    4. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1151
    5. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      68
      1020
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      310
      858
    7. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      844
    8. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      39
      835
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      66
      797
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      47
      744
    Aihe