katselin tuossa juutuupissa jahtikoira videoita, ja oli koskettava juttu nuoresta ajokoirasta, joka löytyi alkusyksyllä kovan ajon jälkeen kuolleena vesiojasta. tiedän että tapauksia on muitakin, ja meinasihan se meilläkin käydä niin. oli nuori ja lupaava koira ja ajo kulki. alkusyksyn päivä rupesi lämpenemään,ja tunteja kestänyt ajo päättyi vesiojan varteen. ojassa ei vettä ollut kuin kymmenen senttiä ja koira läähätti ja makasi ojassa kyljellään. vesi oli syksyisen yön jäljiltä kylmää vaikka ilma olikin kesäisen lämmin. yhtä-äkkiä koira alkoi mennä hervottomaksi ja sen pää painui veden alle. otin nopeasti koiran syliin ja luulin että kuolee tämä. koira ei menettänyt kokonaan tajuntaansa, mutta sen lihasvoimat hävisivät hetkeksi. se oli kuin pullataikinaa. kohtaus kesti vain muutaman kymmenen sekunttia. yksin ollessaan koira olisi hukkunut. luulen että koiran liian nopea jäähtyminen sai jonkinlaisen sokkivaikutuksen aikaan. kävelimme pois ja luulin että selvittiin säikähdyksellä. koira oli kuitenkin monta kuukautta väsynyt, meni lähelle joulua ennen kuin entinen tahti metsällä löytyi. dreeveristä tuli myöhemmin käyttövalio, mutta samalle syksyä kokeisiin ei päästy.
ajavan koiran lämpöhalvaus
6
551
Vastaukset
- pöuuklu
"katselin tuossa juutuupissa jahtikoira videoita, ja "
Ei tarvitse olla kielipoliisi että tätä lukiessa tulee pää kipeäksi.- viivaliisa
oletko sinä se paljon puhuttu pilkun-nussija?
- Anonyymi
Ole lukematta sitten. Vähästäpä vanne päätä kiristää.
- tuu.rilla
juunou. samma po vennska.
- kilinkalinpriii
Aloittaja kirjoittaa aiheellista ja tärkeääkin asiaa, ja sitten jotkut tarttuvat pariin pilkkuvirheeseen, siis hyvää päivää, kirvesvartta on keskustelun taso. Muuten, tämä on koiralasta, ei oikeinkirkoitus, kielioppi-.palsta
- Anonyymi
noita sattuu yllättävän paljon. koirallasi kävi hyvä tuuri kun olit paikalla.
moni luulee koiran sydämen pettäneen kun kun se löytyy mutta hukkuminen siinä on syynä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487