Oon kuullut risiiniöljyn aiuttavan jotenkin finnien hoidossa? Miten se käytännössä toimii ja mistä sitä saa? Onko niitä monenlaisia?
risiiniöljy
6
4492
Vastaukset
- diana
sieltä saapi. vaikutuksista en tiedä. kokeile.
- kahjopää
- olen käyttänyt ja kokemust löytyy.
- risiiniöljyä saa normaaleista kaupoista,
ainakin isoista.
- risiiniöljy poistaa finnit mainiosti!
- kannattaa kokeilla!- ...
Mihin tää tuote on tarkoitettu, ihon hoitoon vai johonkin muuhun?
- ainakin
... kirjoitti:
Mihin tää tuote on tarkoitettu, ihon hoitoon vai johonkin muuhun?
No sillä saa ainakin suolen tyhjennettyä erittäin tehokkaasti ja pienellä määrällä.
- Smile
Ulkoisesti, sisäisesti, miten???
- laksatiivi
Smile kirjoitti:
Ulkoisesti, sisäisesti, miten???
No kaiken järjen mukaan jos sitä haluaa finneihin käyttää niin kannattaa käyttää ULKOISESTI, koska kuten jo edellä mainitsin niin risiiniöljyllä on voimakas laksatiivinen vaikutus eli tyhjentää suolen jo pienellä määrällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202283Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3051251- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31726Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33652