Mikä olisi hyvä ja halpa webhotelli jonka vois ottaa kokeiltavaksi esim vuodeksi. Useilla näytästää olevan hankaluuksia eri palveluntarjoajien kanssa siinä kun haluisi lopettaa tilauksen niin eivät millään anna lopettaa reilusti yms.
Eli vaatimuksena olisi ykkösenä se että palvelun voi lopettaa keralla halutessaan ja haamulaskuja yms ongelmia ei tule sen jälkeen vaan loppu on loppu. PHP tuki täytyy olla ja tietokantoja useampi (tulisi wordpressiä yms)
Halvin webhotelli jonka voi myös lopettaa
3
140
Vastaukset
- OltavaVarovainenAina
Kaikki rehellistäkin rehellisimmät yritykset ovat ostettavissa, joten et voi koskaan ikinä milloinkaan missään tilanteessa tietää yhtikäs mitään mistään mitä huomenna tapahtuu. Aina pitää varautua pahimpaan ja turvata oma selusta kaikissa tilanteissa. Tämä vaatii ymmärrystä ja mielikuvitusta ja sitä ei kukaan pysty opettaamaan. On synnynnäinen ominaisuus. Ei ne rahat ihan itsestään huijareille siirry. Ei varsinkaan, jos ei ole mistä siirtää eikä "sinua" ole enää edes olemassa!
- kotipalvelin
Onko yksityisille tarjolla nettiliittymiä, joissa saisi pitää myös palvelinta? Laittaisi vaikka jonkun vähävirtaisen Rasperry Pi:n sitten palvelimeksi.
- 978978
Tottahan toki. Tuo ei vaadi kuin kiinteän IP osoitteen web-tunnuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134