KAIKKI NUORET SARJAKUVAPIIRTÄJÄN ALUT!

aqressiivinen

Onkos täällä paljon sarjakuvapiirtäjiä, vai ovatko kaikki vain lukijoita? Itse olen vasta kakstoista, syksyllä 13, mutta toivon HARTAASTI että minusta tulee sarjakuvapiirtäjä. Piirtäminen on niin IHANAA. Onko muilla elämänura sarjakuvapiirtäjänä, tai ainakin toiveena?

Minulla on jo hahmo. Se on semmoinen Jannu niminen lohikäärme. Violetin värinen, pulska keltaiset pienet siivet ja keltaisia pilkkuja selässä. Sillä on kaverit, Zip ja Zop, avaruudesta. Niitä en jaksa kuvailla muuta kun parilla sanalla (ne on siis täsmälleen saman näköiset): Vihreä, luiseva, pitkä. Sitten siellä Lökölässä, jossa ne kaikki asuvat, on Karvakamuja, pieniä pörröisiä erivärisiä suuttomia ja nenättömiä olioíta, jotka eivät puhu. Ja tietenkin pahis: Pieni noita, Venla ja hänen apurinsa musta örkki nimeltä Jökö.

Onko teilläkin omat hahmot? Kertokaa minullekkin, olen innokas kuulemaan!

Kannattaa käydä sarjakuvakurssilla, etsiä lehdistä. Itse olen sellaista käymässä, kerran viikossa kymmenen päivän ajan. Siellä oppii kaikenlaista! Kaikki piirtämään, ja välillä niitä lukemaan...

9

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqressiivinen

      ÄLKÄÄ PELLEILKÖ!

    • klowni

      Ite opiskelen sarjakuvaa.... Joskus ollu haaveena sarjisura. Nykyään vaan lueskelen laajasti kaikkee sarjakuvaa ja pirtelen omaks huvikseni. Ollu omia hahmoja,mutta ne on saanu paljon vaikutteita eri sarjakuvista,joten ne ei oikeen toimi.

    • aimee

      Mulla on monta pilasarjista meidän koulun opettajista. Olen kyllä joutunut vaikeuksiin niiden takia. :P No, jos jotain pitäisi kertoa niin... Luulen, että minun pitää nyt olla hiljaa...

    • miekö?

      olen 12-vuotias ja piirrän mangan tapaista sarjakuvaa. siinä on päähenkilönä tyttö nimeltään aimee joka on noin 15 vuotias. hän auttaa äitiään eläinlääkärinä ja saattaa joskus olla vähän liian innostunut. tarina alkaa kun eräs pariskunta tuo kissansa joka jäi auton alle. kissalla olisi mahdollisuudet selvitä, mutta kun aimeen äiti on juuri asioilla,aimee päättää itse hoitaa kissan. aimeen hoidossa kissa kuitenkin kuolee ja aimee järkyttyy asiasta ihan hirveästi ja päättää olla enää koskematta kissoihin ettei vahingoittaisi niitä. tästä se tarina sitten alkaa... aika huono mutta helppo tehdä ja tykkään tehdä sitä =D

    • aimee.evans

      Onko kukaan laittanut sarjakuviaan nettiin? Niitä olisi tosi kiva nähdä.

    • Kaii

      Sarjakuva kursseilla ei kannata todellakaan käydä! Niissä ei opi mitään mitä et oppisi kotona yksin harjoittelemalla paremmin. Se juuri tappaa luovuuden kun kaikesta tehdään siellä niin älyttömän monimutkaista ja vaikean kuuloista.

      • laama-92

        Että millainen opetaaja on. Meidän kurssilla ei ainakaan opeteta mitään hömpötys pörpötys juttuja, vaan saa piirtää melkein mitä haluaa.


    • suskupusku

      Minä olen 10 ja piirrän omasta päästä keksimääni sarjista. Se nimi on "Angulin sankarit". Se kertoo kolmesta olennosta, jotka asuvat maassa nimeltä Angul. Eliskä, rauhaisassa Angulin maassa on pian perinteiset iltajuhlat. Mutta mutta, heppu nimeltä Arcadote epäilee, että juhlien kohokohta ja Angulin suojelia/epäjumala/mikälienytonkaan Pyhäpatsas varastetaan. No sitten siellä iltajuhlissa se sitten varastetaan ja varas on tietenkin sarjakuvan pääpahis, Reneacix. Niinpä urheat rohkeat sankarimme Arcadote ja hänen kaverinsa Cumpune ja Fubii, painuvat perään. Niin he joutuvat hurjiin seikkailuihin pitkin Angulin epämaita.

      Olen tehnyt sarjakuvaa nyt 20 sivua. Olen niin laiska, että en viitsi värittää sitä. Lyijykynä ja tussi riittävät ^^. Se ei tule koskaan kait nettiin :P. En omista kotareita :P.

    • pianna87

      Minä piirrän ystäväni kanssa sarjakuvaa vuorotellen, sillä tyylimme eivät juuri poikkea toisistaan. Suunnitelmissa olisi laittaa nettiin, ja kun sen saamme aikaan, laitan tänne forumille osoitteen.
      Idea tulisi sitten olemaan eräänlaista fantasiaa. Päähenkilöt ovat örkki Jurd Brugh ja Teinix-haltia Aerienne de la 'Hache-viande. Koittakaapa kääntää nuo nimet... Ja kyllä opiskelen ruotsia ja Ranskaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe