https://www.radiocity.fi/kilpailut/vuoden-oululainen-2018-1014
Alussa oli mahdollista valita nimeämätön ehdokas oman valinnan mukaan.
Junes Lokka sai jo voiton, joten tämä mahdollisuus sensuroitiin.
Juneksen paljastukset ovat ylivoimaisesti näkyvin teko valtakunnassa oululaisittain.
Oulu kaupungintalo Kirkkokatu 90100Oulu Sinne postia.
Vuoden oululainen äänestys!
5
<50
Vastaukset
- EvaBidee
Jules sai Oulun melkein maailman kartalle, mtta valtakunnan julkisuus on melkoinen. Harvoin on oululainen vastaavaan pystynyt. Keskustan kauppakeskus on myös siistiytynyt, nyt sinne tavallinen nainen ja tyttö voi mennä rauhassa ostamaan kuukautissuojaansa.
- Puohitiellä.tapahtuu
Listalta puuttuu Kylmis? Yksi älykkäimmistä Oululaista.
Ouluun on iskenyt valtava pelko, että Perust jyräävät tuplajytkyn ja Keput ja Demarit saavat pelkän luun käteen. Suvakeilla lienee niin suuri usko omiin kuvitelmiinsa, ettei heitä asia koske.
Toki huuto siinä leirissä on kova! kaupunginvaltuuston turvakokous oli suuri vitsi.
Jules lasketaan persuihin, vaikka hänellä on oma ryhmä. Kummallista, kun Väyrysen kepulaisuutta ei tuoda kokoajan esiin? Samon Hjallis ei häntä liitetä Kokoomukseen.- OSAOmutteiOSAOssa
OSAO
Ilman perusteluja. Kirjaimet puhuvat puolestan :) - kysynvaan
vastaavasti kuka on suurin maahanmuuton suosittaja?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043