Mikä mättää thaimaalaisia

mittatäynnä

Kävin Thaimaassa vähän aikaa sitten ja meinasi mennä hermot. Kysyin ohjeita paikallisilta kun olin eksynyt mopoedilla. Kertoivat minne suuntaan pitäisi mennä ja kääntyillä. Noudatin ohjeita mutta menin umpikujaan Kysyin ohjeita paikallaolleilta. Noudatin ohjeita ja tulin samaan paikkaan eri reittiä. Sanoin että päädyin umpikujaan. Antoivat uudet ohjeet ja olin sen jälkeen enemmän eksyksissä. Valehtelevat päin naamaan nauramalla.

7

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mai.ruu

Thaimaalaisilla ei ole suuntavaistoa ja he eivät voi sanoa, etteivät tiedä tai ymmärrä, koska omasta mielestään menettävät silloin kasvonsa.

• Näinpä. Thaimaalainen ei "tahallaan/kiusallaan" ohjaa väärin, vaan heillä kynnys sanoa että "en tiedä" on erittäin suuri, eli mielummin sanovat jotain ohjeita kuin "en tiedä". Avuliaita monasti ovat. Itse kun olen ollut reissussa varsinaisten turistialueiden ulkopuolella ja karttaa katsonut, niin hyvin äkkiä paikalle on pysähtynyt paikallisia jotka kysyvät mitä etsin ja voivatko auttaa.

• RajatKiinniPerkeleee

Thaimaalaiset ovat huonokäytöksisiä , jopa röyhkeitä, pitävät vaaleaihoisia alempiarvoisina, RASISTIT PERKELE! Itse en tuollaiseen maahan matkustaisi missään nimessä!

• luuserille

Johtuu siittä että sun sossuavustukset ei riitä lippuun.

• Pattayallejees

Kirjoittaja on neropatti joka ei saa mopoa edes käyntiin kysymättä joltakin neuvoa.
      Thaimaalaiset kyllä neuvoo hyvin mielellään ellei kielimuuri ole esteenä.
      Matkan lyhyys tai pituus vaan saattaa olla vähän sinne päin. Lähellä voi olla kaukana jne.

• HuhHui

Totta on; aina kun kysyy heille tulee kinaa keskenäänkin minne pitää mennä! Se ei ole ilkeyttä, joku softassa ei pelaa... :-)
      Esim matka Pattayalta Ban Pheiin oli painajaista kun otin piraatti taksin,. Poika eksyi ja kyseli ja eksyi enemmän! Auttajat kinasi keskenään ja huitoi eri suuntiin.
      Olin esittänyt että ottaa Bangkokista tulevalle moottoritielle heti Pattayalla mutta ei - lähti ajamaan rantaa pitkin. Ja sitä riitti. 3 x kyseli ja eksyi kauemmaksi oikeasta tiestä. Ei käyttänyt navigaattoria vaikka oli komea puhelin kojetaulussa. 3,5t kesti, liekö saanut bensarahat, annoin 40TBH tippiä 1000n päälle. Ei ollut onnellisen näkönen... mutta diili oln diili.

• JjjjjjjJ

Reppanat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5625
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4571
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4524
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4330
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4312
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3795
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3192
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3065
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3062
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2160
    Aihe