Hoitohenkilökunnan määrä ja laatu

Jokavuoroonmonta

Minkä verran Kannuksen hoitopaikoissa on hoitajia päivällä, illalla, yöllä? Eihän ole hoitopaikkoja, joissa hoitaja on yksin yövuorossa?? Entä viikonloppuisin?
Onko koulutukset kohdillaan, lääkehoidon koulutus ja muut käytynä??

15

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_sWD

Turhaan haaskata rahaa ikääntyneisiin vanhuksiin. Ennen ne hoidettiin kotona tai myytiin huutokaupalla halvimman tarjouksen jättäneelle hoidettavaksi. Nytkin kirjoitellaan pesmättä jättämisestä eihän ennen kukaan käynyt kuin lauantaisin saunassa ja silloin vaihdttiin puhtaat vaatteet joilla viikko pärjättiin.

• Jokavuorossavähintään2

Ja miten nämä asiat Kannuksessa? Onko koulutettuja hoitajia??? Onko luvat kunnossa??? Joka vuorossa vähintään kaksi???

• Soitessaosataan

Vanhukset ja sairaat nukutetaan yöksi lääkkeillä. Ei siellä montaa hoitajaa yöllä tarvita. Aamuvuoro kerää tarvittaessa kalmot pois. Virkiämpiä ajelutetaan maakunnassa pari yötä Tunkkarilla, pari yötä Toholampilla, päivä keskus sairaalassa Kokkolassa ja takasi Kannukseen varmasti nukkuu yöt tuon jälkeen ja jos ei nuku tehdään uusi kiertoajelu.

• Kummallista

Ihmetyttääkin miksi tässä keskustelussa on noin monta poistoa.

• Vapppp

Kirjotin puistolan tilanteesta ja se sebsuroitiin pois?

• Entänämä

Entä lasketaanko vähän väliä tupakalla kulkeva vahvuuteen? Entä kansliaan tsättäämään, surffaamaan, höpöttämään ja herkuttelemaan linnoittautuneet??????

• Telkuton

Entäpä juoruava lessuhoitaja joka vatvoo ihmisten asioita töissä kuuluvalla äänellä vältellen omaa työtään

• Asiastatietävä

Puistolassa ole ollut yövalvontaa pitkään aikaan, kyllä ne päineen ovat muistamattomat siellä lukkojen takana yöt!

• savutontyömaa

Terveyskeskuksessa vetävät pihalla sätkää johtajaa myöten.

• Anonyymi

Puistola kuuluu nykyään kotihoidon piiriin ja siellä ei siksi nykyään ole yöhoitoa. Senioriasuntoja ovat kaikki. Omillaan täytyy pärjätä suurimmaksi osaksi.

• ihmettelevä

Onko kirjoitus jossa toivovottu vanhusten hoitopaikkoihin savutonta työaikaa työntekijöille kun poistettu??

• Luovuttanut55

Julkisuudessa keskustellaan tiettyjen paikkojen epäkohdista vanhustenhoidossa, näitä epäkohtia on täälläkin esim. Hoitajia liian vähän, Opiskelijat lasketaan vahvuuteen, tuuraajia ei ole tai ei oteta esim. Sairaslomien ajaksi, asiakkaille ei ole aikaa, ilta ja aamupalan väli liian pitkä.. Listaa voi jatkaa loputtomasti..

• Utelijas

Missä tämmöstä on?

• tulevavanhus

Täältä poistetaan näköjään asialliset vastaukset, mutta tuommonen on ihan yleistä koska säästetään kaikessa mahdollisessa ja tilanne tulee vaan pahenemaan kun sote tulee valmiiksi

• Suuttunut

Kohta saa henkilökunta savuutella kotonaan kun soite sulkee vuodeosaston, törkeää toimintaa soitelta!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe