Tämä ei nyt ehkä tule oikeaan paikkaan, mutta olen etsinyt pitkin internetin syövereitä mistä saisin ostettua vähän vanhempaa Iittalan Kartio-sarjaa? Ei siis mitään antiikkia (en minä tiedä kuinka vanhoja niitä edes on), vaan nykyistä sarjaa edeltävää versiota, jossa suurempi juomalasi ei ollut tuollainen tönäkkä niinkuin nyt vaan korkeampi ja solakampi. Kokokin taisi olla 33 cl eikä nykyinen 40 cl jos en ihan väärää tietoa ole saanut, mies oli koosta varma kun siihen kuulemma justiin hätinä sai kaadettua yhden oluen..
Meillä on 3 vaaleansinistä tällaista lasia, ja mies haaveilisi niitä lisää mutta mistään ei löydy. Nettimarkkinoilla (Tori.fi ja Huuto.net) on vaan niitä pienempiä 21 cl kokoja ja sitten näitä uusia 40 cl kokoja. Nekin isot lasit mitä löytyi on väärän värisiä, kun nimenomaan vaaleansinistä hain.
Jos ei ole enää missään, niin ei sitten. Mutta saa myydä minulle jos itsellä on nurkissa joutilaana, etsinnässä vähintään se 2 kpl.
Iittalan Kartio-sarja
anonyymi_OSK
0
109
Luetuimmat keskustelut
- 52994
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔44710- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke23628Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40591
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok117518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 47505
- 25502
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10498