Mikä taksin taksa lentoasema - Fuengirola

Jouluksi.aurinkoon

Koneeni saapuu puolilta öin ja lähtö aamulla 7.10. Renfe ei silloin toimi. Paljonko taksi maksaa nykyisin? Onko jotain muuta mahdolllisuutta esim bussit?

12

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rolle101

Yöllä taxi Fugeen maksaa n.40€.Taitaa olla ainoa vaihtoehto.Päivällä jonkin verran halvempi.

• Jouluksi.aurinkoon

Kiitos vinkistä. Tiedätkö ovatko lentoasemalla odottavat taksit luotettavia? En tunne asiaa koska olemme aina käyttäneet junaa

• Rolle101

Olen käyttänyt useasti lentokentän taxia eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmia.Mukavaa matkaa.

• Jouluksi.aurinkoon

Kiitos! Norskin lennot tuolle ajalle tulivat myyntiin pari päivää sitten. Olen aina ostanut mahdollisimman aikaisin.

• ovikello

minä en uskalla ostaa norwegianin lentoja ensi syksyksi ,kun ei tiedä mikä on tilanne heillä silloin , konkurssi tai ei .monenlaista uutista on kuulunut .

• Jouluksi.aurinkoon

Elämä on riskien ottoa. Finnairilla samat lennot tarkalleen kaksi kertaa kalliimmat. Jos menee konkkaan niin silloin menee. Todennäköisemmin joku ostaa yhtiön ja jatkaa lentoja

• 10xreissua_vuodessa

Itse ostin 4. Norwegianin lennot tälle vuodelle keskiviikkona. Harmittavasti tilanne oli se, että lennot olivat aamulla marraskuulle halvemmat kuin illalla 8h vakioalessa... varatessa oli eri tietokone kuin matkoja selatessa ja cache-muisti tyhjennetty. Vertailuksi Finnair olisi ollut 150€ kahdelta kalliimpi. Tärkeintä on maksaa luottokortilla, joka on ainoa ja varma keino saada rahat takaisin jos yritys menee konkurssiin.

• Jouluksi.aurinkoon
        10xreissua_vuodessa kirjoitti:

Itse ostin 4. Norwegianin lennot tälle vuodelle keskiviikkona. Harmittavasti tilanne oli se, että lennot olivat aamulla marraskuulle halvemmat kuin illalla 8h vakioalessa... varatessa oli eri tietokone kuin matkoja selatessa ja cache-muisti tyhjennetty. Vertailuksi Finnair olisi ollut 150€ kahdelta kalliimpi. Tärkeintä on maksaa luottokortilla, joka on ainoa ja varma keino saada rahat takaisin jos yritys menee konkurssiin.

Kirjoittaessani eilen illalla mainitsin Finskin lentojen olevan kyseisinä päivinä kaksinkertaiset Katsoin huvikseni ja huomasin niiden olevan jo kolminkertaisia.

Minulla on Nordean MasterCold, johon sisältyy meko hyvä matkavakuutus. Ehtona on että vähintään 75 % matkan hinnasta maksetaan kredit puolelta. Niin teen aina.

• 10xreissua_vuodessa
        Jouluksi.aurinkoon kirjoitti:

Kirjoittaessani eilen illalla mainitsin Finskin lentojen olevan kyseisinä päivinä kaksinkertaiset Katsoin huvikseni ja huomasin niiden olevan jo kolminkertaisia.

Minulla on Nordean MasterCold, johon sisältyy meko hyvä matkavakuutus. Ehtona on että vähintään 75 % matkan hinnasta maksetaan kredit puolelta. Niin teen aina.

Konkurssitapauksissa vastuu menee Visalle, ei riipu mikä pankki kortin myöntäjänä. Tuo sama matkavakuutus homma on Norwegianin kortilla, vuosikulut 0€... meillä on kuitenkin jatkuvat matkavakuutukset toisesta paikasta.

• on.jo.dineroa

Parsa autot ajavat edullisia kyytejä esim Malaga lentokenttä-Fuengirola 19 euroa. On voittoa tavoitelevaton yhtiö tai ry.

• Jouluksi.aurinkoon

Mikäs sellainen yhtiö tai yhdistys on? Miten saa ennakolta yhteyden? Ja vielä kysyn onko laillinen ettei matkustaja joudu liriin?

• paljonmatkustava

Itse olen miettinyt samaa miten voisi ottaa lentokentältä samaan suuntaan menevien kanssa kimppa taksin. Suuriosa lentokoneen matkustajista mene samoille kulmille. Samalla rivillä istuvien kanssa toki on helppo sopia yhteisestä kyydistä, mutta miksikäs ei voisi esim laittaa lappua kiertämään.
      Istun sillä ja sillä paikalla haluatko matkustaa kimppataxilla sinne ja sinne, tule sopimaan asiasta. Aikahan on koneessa toki ihan mukavasti sopia yhteiskyydityksestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      3357
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1323
    3. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1271
    4. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      316
      1267
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      14
      1168
    6. Olet vallannut ajatukseni.

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      1001
    7. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      981
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      41
      968
    9. Pikku apulaiset

E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      67
      912
    10. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      106
      863
    Aihe