Töllöttäjät

mielensäpahoittaja11

Oon ihmetellyt kun Muhoksella liikkuu esim.kaupoissa niin kanssatallaajat töllöttää eli kattelevat pitkään?
Mikä on syy vai oonko outo?

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stiggaavodaaniinku

Enpä tiedä outoudesta, mutta suomalaisten ahdasmielisyyshän on tunnettu tosiasia, kuten juoruilu, panettelu, läheisistä valehtelu ja sitä rataa.. Olen ajatellut kirjoitella lappuja tekstillä "mitä vi..tua tuijoitat?", tai "haluatko tietää minusta jotakin?" tai "häivy hyvän sään aikana!" tai "äiti kielsi puhumata tuntemattomille" tai " voin neuvoa sinulle lyhyimmän reitin psykiatriselle osastolle jos tahdot",heehee.. laput ennen ulos lähtöäni taskuihin ja sitten tällaisen töllöttäjän ilmaantuessa ojentaa kauniisti hymyillen hänelle sen. Auttaisikohan se?

• Aloittaja1

Sinulla onkin hyvä vastaus😁.
        Kiitos, oikein sydäntä lämmittää.

• anonyymi_6Et

Mitä oon sua seuraillut, oot outo

• entinenmuhoslainen

Tuohan on ihan normaalia muhoslaista meininkiä! Muhoksella kytätään, juorutaan, panetellaan ja paneskellaan "naapurin muijaa" ja Muhos onkin harvinaisen ristiinnussittu pitäjä! Jos ei pää kestä kyttäämistä ja panettelua niin Muhokselta kannattaa muuttaa muualle.

• ja.su

niin se on jokaisessa tuppukylässä. itsellä niillä on jarrutusjäljet kalsareissa mutta ne toivoo että muilla menis vielä huonommin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      119
      2256
    2. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      264
      1843
    3. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      90
      1663
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      131
      1165
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      36
      1141
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      67
      1086
    7. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      1084
    8. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      69
      1015
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      196
      953
    10. Sunnuntain kirjainleikkejä

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      16
      905
    Aihe