Onko loppu aivan samanlainen:
Haudataan halvaantuneena, mutta kuitenkin elävänä.
Huomaa sen täällä hyvin, miten palsta alkaa hiljaa lamaantumaan ja hiljenemään.
Käykö palstalle kuten Aleksanteri Suurelle
37
<50
Vastaukset
- pahsia
Hörhöt kirjoittelee aikansa kuluksi.
- olenhuomannut
Sinäkin olet siis hörhö.
- pahsia
olenhuomannut kirjoitti:
Sinäkin olet siis hörhö.
Juuri tätä tarkoitan, näsäviisastelua, ja ainakin täällä pari hörhöä suoltaa typeriä aloituksia, tunnistaa kirjoitustyylistä, mutta sama ilmiö havaittavissa suolen muillakin palstoilla, ilmaantunut mt-tyyppistä jankuttajaa, joilla fakkiutuneet aiheet ja katsantokannat ilman minkäänlaista kiinnostusta muiden mielipiteistä tai ajatuksista.
Loppuuks sun elämä jos palsta loppuu? Koetkos itsesi jotenkin elävältä haudatuksi sitten. Varmaan perustetaan joku AA suolikaksnelonen 60 kerho palstariippuvaisille :).
niin se kävi viiskymppisissäkin
kun kaikki aktiivisesti kirjoittavat siirtyivät kuuskymppisiin
niin kävi mullekkin että rupesin sit seuraan tätä palastaa alaikäisenä
ja kohta kaikki parhaat nimimerkit
on siirtyny seitsemänkymppisiin
uusia ei enää tule
en kyllä kirjoittas minäkään jos nyt vasta palstaan tutustuisin
eihän täällä muuta kirjoiteta kun kuka mitenkä tyhmä on
joskus kymmenen vuotta sitten oli hauskaa lukea ja kirjoittaa
mutta pian sit alkoi se sättiminen
se on ihan meistä kaikista itsestämme kiinni jatkuuko palsta
vai mennäänkö kaikki seuraavalle vuosikymmenelle ennen aikojamme :)- enperuuta
suvenkorento12 kirjoitti:
Entiset koulukiusaajat ovat siirtyneet tänne. Yritä pärjätä, nyrkkiä nenuun!
Miksi sinä olit koulukiusaaja?
enperuuta kirjoitti:
Miksi sinä olit koulukiusaaja?
Minä en kiusaa ketään, enkä ole ollut koulukiusaaja.
Täällä monet kirjoittavat niin rumasti toisilleen, ettei se ole toimintaa ajattelevan aikuisen tasolla.suvenkorento12 kirjoitti:
Minä en kiusaa ketään, enkä ole ollut koulukiusaaja.
Täällä monet kirjoittavat niin rumasti toisilleen, ettei se ole toimintaa ajattelevan aikuisen tasolla.Minusta tuo oli aika rumasti kirjoitettu, että itselleen tuntemattomia haukutaan entisiksi koulukiusaajiksi ja vieläpä uhkaillaan väkivallalla.
Tellukka kirjoitti:
Minusta tuo oli aika rumasti kirjoitettu, että itselleen tuntemattomia haukutaan entisiksi koulukiusaajiksi ja vieläpä uhkaillaan väkivallalla.
Minä en yleensä vastaa kommentteihisi, nyt teen poikkeuksen.
Tälle palstalle on pesiytynyt muutamia todella ilkeitä kirjoittajia, jotka joka ketjuun heittävät ilkeitä repliikkejä.
Nyrkkiä nenuun oli kuvaannollinen ilmaisu, joka tarkoitti, että jos noiden ilkeilijöiden kanssa haluaa kilpasille, pitää antaa takaisin, sana sanasta. Tai sitten jättää heidät täysin huomiotta.
Itse olen valinnut linjan, etten koskaan avaa tai lue tiettyjen nimimerkkien kommentteja, kun on tullut itselleni selväksi, millaisesta ihmisestä on kysymys. En elävässä elämässäkään ole ilkeiden ihmisten kanssa missään tekemisissä, miksi sitten täälläkään.
Se miksi yhä täällä roikun, johtuu muutamasta mukavasta kirjoittajasta, joiden juttuja hauska lukea.
Hyvää päivänjatkoa sinulle!suvenkorento12 kirjoitti:
Minä en yleensä vastaa kommentteihisi, nyt teen poikkeuksen.
Tälle palstalle on pesiytynyt muutamia todella ilkeitä kirjoittajia, jotka joka ketjuun heittävät ilkeitä repliikkejä.
Nyrkkiä nenuun oli kuvaannollinen ilmaisu, joka tarkoitti, että jos noiden ilkeilijöiden kanssa haluaa kilpasille, pitää antaa takaisin, sana sanasta. Tai sitten jättää heidät täysin huomiotta.
Itse olen valinnut linjan, etten koskaan avaa tai lue tiettyjen nimimerkkien kommentteja, kun on tullut itselleni selväksi, millaisesta ihmisestä on kysymys. En elävässä elämässäkään ole ilkeiden ihmisten kanssa missään tekemisissä, miksi sitten täälläkään.
Se miksi yhä täällä roikun, johtuu muutamasta mukavasta kirjoittajasta, joiden juttuja hauska lukea.
Hyvää päivänjatkoa sinulle!Mutta eikös se syrjiminenkin ole yhtä lajia kiusaamista?
- uneliasmaissii
Kaikki loppuu aikanaan, niinhän se elämä menee,
on sitten keisari tai tavan tallaaja.
Aikamoinen valloittaja keisari se Aleksanteri Suuri oli.
Intiaan asti yletti,
mutta tuskin häntä elävänä haudattiin,
viina taisi miehen viedä,
joikohan pullon vai kaksi päivässä vaiko vallan enemmän. - Heikunkeikku
Ei varmaan palsta kokonaan lopu kirjoittajista, mutta luulen, että porukka vähenee, kun rekisteröintipakko tulee. Monet ovat kirjoittaneet, etteivät meinaa rekisteröidä itseään.
Ei varmaankaan tule tultua edes lukemaan muiden kommentteja, jos ei voi kenellekään kommentoida.
Usein on niin, että enteks eikä toistekskaan meinaa jollekin sanoa mitään, mutta sormet vaan lähtee lurittelemaan, eikä usko vaikka niille sanoo, että hei topatkaa nyt.
Palsta on silloin tällöin ihan mukavaa ajankulua. Joskus oikein pääsee vauhtiin ja naputtelee monta kommenttia.
Mulla on tapana kiikuttaa ruokalautanen tänne ylös ja katsastaa siinä murkinan lomassa, että oliskos jotakin kivaa juteltu.
Mun pitää opetella syömään ruokapöydän äärellä, kuten sivistyneet ihmiset tapaa. Kuinkahan sitä enää osaa istua "nätysti" pöydän äärellä. :)
Mutta asioille joille ei voi mitään, niin mitä siinä sitte voi alkaa knupisemaan.
Pistää kyllä vähä vihaksi. Ihan sama ja mitä välii..
Jos nyt tämä vuosi jotenkin vielä sinnitellään, ensi vuonna kai lopullisesti hiljenee, kun melkein kaikki siirtyvät herransa vanavedessä seitenkymppisiin.- Niin-taitaa-käydä
Seiskakymppisissä varmaan odottavat kielet soikeana herra suuren valkoisen päällikön (H) saapumista heidän keskuuteen. Sehän on melkein kuin taivaaseen jo astuisi.
Minulle sama. Kun käyn, heitän hetulan pari kolme neljä ja poistun. En lue edes kaikkia avauksia. Yritän haarukoida mutulla, minkä ketjun voisi avata. - nyymianonen
Niin-taitaa-käydä kirjoitti:
Seiskakymppisissä varmaan odottavat kielet soikeana herra suuren valkoisen päällikön (H) saapumista heidän keskuuteen. Sehän on melkein kuin taivaaseen jo astuisi.
Minulle sama. Kun käyn, heitän hetulan pari kolme neljä ja poistun. En lue edes kaikkia avauksia. Yritän haarukoida mutulla, minkä ketjun voisi avata.Puumat siel oottaa uutta "nuorta" verta 😀
- vierumassa
Heh, vai pitävät jotkut häntä oikein Herrana ;)
Minusta hän, jos nyt ymmärrän kenestä on kysymys, on hiipunut. Ei ole mielipiteissään enää särmää. Sitä se lienee, kun alkaa tuo seuraava ikäryhmä lähestyä. Mielentäni ei sellainen persoona jota kannattaisi seurata.
Aloitukseen; kyllä palsta on hiipunut jo pidemmän aikaan. Uusia näkökantoja vireillä oleviin keskusteluihin ei ole löytynyt. Aiheet toistuvat ketjusta ketjuun samoina päivänpuheenaiheissa ja kuukaudesta toiseen kestoaiheissa.
Heh, joo, en tee aloituksia, mutta kirjoittelen silloin tällöin ja katson, että saa kritiikkia vaikkei aoituksia teekkään. Hauskuus on palstalta kadonnut aikoja sitten. Veikö sen mukanaan joku poistunut kirjoittaja. vierumassa kirjoitti:
Heh, vai pitävät jotkut häntä oikein Herrana ;)
Minusta hän, jos nyt ymmärrän kenestä on kysymys, on hiipunut. Ei ole mielipiteissään enää särmää. Sitä se lienee, kun alkaa tuo seuraava ikäryhmä lähestyä. Mielentäni ei sellainen persoona jota kannattaisi seurata.
Aloitukseen; kyllä palsta on hiipunut jo pidemmän aikaan. Uusia näkökantoja vireillä oleviin keskusteluihin ei ole löytynyt. Aiheet toistuvat ketjusta ketjuun samoina päivänpuheenaiheissa ja kuukaudesta toiseen kestoaiheissa.
Heh, joo, en tee aloituksia, mutta kirjoittelen silloin tällöin ja katson, että saa kritiikkia vaikkei aoituksia teekkään. Hauskuus on palstalta kadonnut aikoja sitten. Veikö sen mukanaan joku poistunut kirjoittaja."Kun vanhuus saapuu ja voimat uupuu, niin kaipuu kaikesta hälvenee, käteen tarttuu herra, vie kotiin vanhuksen väsyneen"
Vähän mukaeltuna tuo virrenpätkä, en viitsi etsiä värssykirjaa.
"Tenho lirkkujen katoo, mummut ympäriltä lakoo, vain pari uskollista riimejä takoo"
Vitsit on vähissä, hauskuutta ei ollenkaan, pian aika poistua unholaan.- vierumassa
Anceli kirjoitti:
"Kun vanhuus saapuu ja voimat uupuu, niin kaipuu kaikesta hälvenee, käteen tarttuu herra, vie kotiin vanhuksen väsyneen"
Vähän mukaeltuna tuo virrenpätkä, en viitsi etsiä värssykirjaa.
"Tenho lirkkujen katoo, mummut ympäriltä lakoo, vain pari uskollista riimejä takoo"
Vitsit on vähissä, hauskuutta ei ollenkaan, pian aika poistua unholaan.Nyt laitoit sellaista tekstiä, että hymynkare suupieliin hiipi. Joskus virretkin hymyilyttävät, kun oikeaan paikkaan osuvat.
vierumassa kirjoitti:
Nyt laitoit sellaista tekstiä, että hymynkare suupieliin hiipi. Joskus virretkin hymyilyttävät, kun oikeaan paikkaan osuvat.
Tuolla lenkkeillessäni hyräilin kyseistä virttä ja kuinka ollakaan, sanat muistuivat mieleeni pyytämättä.
"Kun vanhuus saapuu ja voimat uupuu,
niin kaipuu kaikesta hälvenee,
sen näkee Herra, hän käteen tarttuu,
vie kotiin vanhuksen väsyneen"..
Virsissä on usein totuuden siemen.
- Hallaahon.äänestäjä44
Annatteko tosissanne puhelinnumeronne ja profiilikuvanne tällaisen suomi24-porukan käyttöön
älkää nyt sentään sormenjälkeänne antako ja sotua
sotunkin voi vielä vaihtaa ja kauneusleikkauksella pään
mutta sormenjäljestä ei pääse irti jos nämä antavat sen hakkeroida
ihan vain sivusta huutelen varoitusta- puska-ori
Ylläpidon naiselle voisin antaa... lämmintä kättä, mutta siinäkin harkiten.
Mitä tulee rekkautumiseen..... Ei tämä niin virallinen ja arvokas kommunikointi seitti ole, suomi24 yleensäkään, että tänne kuuluisi jättää mahdollisen nimensä, puhelinnumeronsa ja syntymäaikansa. Miksi? - oscarsson
Kelpaako ajokortti?
- mihinhäipynyt
Mihin se korpis häipyi sieltä 70 plussalta yhtäkkiä kuin pieru saharaan ? Eipä silti, ei ne taida siellä sitä kaivata.
- Selväpläkki
Ei varmaan kaivatakaan, ihan samalla tavalla kävi Tellukalle joka meni sinne piilovidduilemaan, maitojunalla joutui tulemaan harmiksemme takaisin tänne....
- anonyymi_zqi
Korppishan lupasi pitää tipat...ei kun kirjoittamattoman tammikuun. Odottele huommiseen, niin kyllä hän ilmaantuu taas kuvioihin.
Jännä seurata, ilmestyykö hän tänne, vai tuonne 70 palstalle? - sinnevaan
anonyymi_zqi kirjoitti:
Korppishan lupasi pitää tipat...ei kun kirjoittamattoman tammikuun. Odottele huommiseen, niin kyllä hän ilmaantuu taas kuvioihin.
Jännä seurata, ilmestyykö hän tänne, vai tuonne 70 palstalle?Pysyköön siellä 70 kun on mummolla niin paljon jo ikääkin. Täällä on niin lepposaa ollut koko kuukauden. Siellä 70 lla ne ei korvaansa sen hörhötyksille lotkauta, saa meuhkata yksikseen.
- hymyt-ennakkoon
Korppishan tulee tekemään näyttävän sisääntulon, paluun, ja valehtelee ensi puppukseen, että on tosiaan ollut (muka) pois kokonaisen kuukauden. Sen juttuja usko enää kuin pari kolme, ja muut antabuskuurilla olevat.
Selväpläkki kirjoitti:
Ei varmaan kaivatakaan, ihan samalla tavalla kävi Tellukalle joka meni sinne piilovidduilemaan, maitojunalla joutui tulemaan harmiksemme takaisin tänne....
En minä piilovidduile koskaan. Ihan julkisesti tällä rekatullani ...
Enkä ole mitenkään palannut tänne, kun en koskaan ole tyystin täältä lähtenytkään, sillä olenhan vieläkin yli kuuskymppinen, enkä todennäköisesti tästä enää nuorenekaan.
Nyt vain ei oikein näy olevan seitenkymppisissä muuta kuin ketju toisensa jälkeen huolta vanhustenhoidosta, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. En ole hoitaja enkä hoidettava, eikä minulla ole ketään omaisiakaan laitoksissa hoidettavana.- Sivustaseurannut
Tellukka kirjoitti:
En minä piilovidduile koskaan. Ihan julkisesti tällä rekatullani ...
Enkä ole mitenkään palannut tänne, kun en koskaan ole tyystin täältä lähtenytkään, sillä olenhan vieläkin yli kuuskymppinen, enkä todennäköisesti tästä enää nuorenekaan.
Nyt vain ei oikein näy olevan seitenkymppisissä muuta kuin ketju toisensa jälkeen huolta vanhustenhoidosta, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa. En ole hoitaja enkä hoidettava, eikä minulla ole ketään omaisiakaan laitoksissa hoidettavana.Nyt se sama iänikuinen jankkaaminen taas alkaa...
Sivustaseurannut kirjoitti:
Nyt se sama iänikuinen jankkaaminen taas alkaa...
Kukas sinua pakottaa?
Pidän kirjoittamiseta, olen aina kirjoittanut, jopa työnikin puolesta. Pidän asiapitoisista aiheista.
Kun ja jos tämä palsta loppuu, löytyy tilalle toinen foorumi...siis kirjoittamisesta... painovirhe paholainen, alkavat sormet ikääntyä..
Pitää panna joku oikolukuohjelma tähän koneeseen. Voiko niihin luottaa? Minusta aiemmassa läppärissäni oli sellainen, onkohan jäänyt jotain asentamatta.
Joten, anteeksi kirjoitusvirheet, pitäisi oikolukea kirjoituksensa, ja mieluummin nukkua oikein yön yli ennen lähettämistä, niin ei olisi niin paljon kaduttavaa.
- Bengalitikku
Ei käy.
Käy kuin Pietari Suurelle: Pietari Suuri hatun polki.- tällätteen
Kuukerin Nelli teki lasikukon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156