Ilola on pesiytynyt hulluinhuoneelle

anonyymi_LJf

Lopullinen romahdus hulluinhuoneella ja Roosan eetisessä ajattelussa. Täytyy vain hämmästellä, että pahimpiin parjaajiin kuuluva on saanut jalansijaa huhhuinhuoneella. Itse olen pitänyt rajana tuon, jonka nmeä en voi mainita, osallisutumista mihinkään keskusteluun. Jos on näkynyt, niin se on siinä. Arvostus meni, ttä paukahti. Hyi saasta.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomitaanjoo

Sanot: ”Arvostus meni, ttä paukahti. Hyi saasta.”
      Sinä se taidat uskova olla! Noinko tuomitset lähimmäisiäsi? Sinäkö voit jaella saastojasi, perustelematta ollenkaan tuomiotasi!
      Saat olla ihan varma, että Jumala tuomitsee sinut omilla sanoillasi ja niin et itse kelpaa, et vaikka kuinka omasta mielestäsi kannat pyhää kaapua ja ylvästelet pyhyydelläsi fariseuksen tavoin. Perustele tuomioitasi tulevissa kommenteissasi niin, ehkä Jumala armahtaa sinut.

• Eihenkilökohtaista

Saasta ei tarkoittane kyseistä naisihmistä, vaan foorumin olemusta naisen ilmaantuessa sinne. Nainen edustanee tavanomaisen vihamielistä luopunutta, joita piisaa.

• Kommentti

Hulluinhuonelainen on blogi, jossa sallitaan kaikkien asiallisesti keskustelevien olla kommentoimassa. Siellä saa tuoda esille poikkeaviakin näkökantoja, ketään ei rajata ennakkoluulojen perusteella. Ilolan osallistuminen keskusteluun on ollut paljon sivistyneempää kuin keskustelu tällä palstalla...

• Mikä siinä on väärää?

• Munkoohra

Keskustelet sää pirun kanssa, vai kierrätkö kaukaa? Joskus on tarpeen kiertää kaukaa tietyt ihmiset. Heidän kohtaaminen on masentavaa. Heille näkyy vain oma napa ja miten itse ovat toimineet elämässään. Itselle tehty abortti määrittelee maailman henkilölle vain oman abortin kautta. Ajatellaan, että kaikkien tulisi ajaella hänen abortistaan samalla tavalla. Hullula keskustelee juuri abortin eettisyydestä ehkäisymenetelmänä ja siihen saakka se nähtiin murhana, kun asianomainen ilmestyi keskusteluun. En tiedä miten sinä abortin näet, onko se ihan ok, vai onko se murha.

• En tunne koko kaveria, enkä kierrä ketään. Olen Jeesuksen seuraaja, mutta oletko Sinä.
        En juuri kierrä ihmisiäkään, mutta olen varovainen epävakaiden ihmisten kanssa.
        **Heille näkyy vain oma napa ja miten itse ovat toimineet elämässään. ** Juuri näin. Heidän vuokseen lopetin poliittisen vaikuttamisen ja sillä saralla ihmisten auttamisen, virallisesti.
        Abortti on vaikea asia. En ole sen kannattaja, mutta jos Äidillä on jo lapsia, ja synnytys on alussa, ja lääkärin ohjeen mukaan, äiti kuolee synnytykseen, olen äidin puolella. Lapsilla tulee olla äiti.
        Aborttia ei voi kaikki ajatella samalla tavalla, sillä asiantuntia on se nainen, joka sen kanssa kamppailee, ei mies.
        Ehkäisy estää abortit ja murha se on sitten, kun lapsi vetää keuhkoihinsa elämän Hengen. (1 Moos 1;2-3).
        Kuten kerroin, se on tilannekohtainen, äidin elämän kysymys, enenemän mitä sikiön.
        Mutta sitä ei saa vivyttää enempäänsä.

• Kessunkaveri

Naisella on oma ihailijakunta vl-liikkeessä. Tunnettavuutta hän on saanut somen kautta, jossa kaikki muukin sairaus kukoistaa. Muuten hänellä ei ole ollut kristillisyytteen annettavaa. Samanmieliset ovat kavereita keskenään ja esimerkiksi naisen fb-kaveruus kertoo kaveruuden kautta paljon ihmisen arvoista. ”Kerro millaisia kavereita sinulla on, niin kerron millainen sinä olet” -sanottiin ennen.

• Xsrkvl

On tärkeää, että kerhon propagandalle on vastapainoa.

• näenon

Uskova sinä siis luulet olevasi? Kirjoitat: ”Keskustelet sää pirun kanssa, vai kierrätkö kaukaa?” Juuri tämmöinen hengellinen ylpeys mitä vanhoillislestadiolaisuus edustaa, tämä minua inhottaa! Pyritään tukkimaan suut, ettei kukaan uskaltaisi sanoa mitään, vaikka kuinka raamatun vastaisia opetettaisiin.

Kuin karjalauma seurataan johtajia, vaikka on paljastunut mitä inhottavimpia syntitekoja saarnamiehistä – kumminkin seurataan heitä. Jos joku uskaltaa näyttää, että teot ovat syntejä, hänet vaiennetaan ja todetaan, että sinussa on pirtu.

• Pirunpolskaa

Niinhän se on. Joka ei ole meidän puolella, on meitä vastaan, sanoi itse Jeesus. Stana, paremmin tunnettu piruna, on valehtelija alusta asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe