Et ollut tilauksessa. Minulla ei ollut perättömiä toiveita siitä, että kohtaisin sinut joskus oikeasti. Kuitenkin elämän vaikeina hetkinä puhuin sinulle mielessäni usein vuosien mittaan. Sanoin, että uskon tietäväni sinun olevan jossain, sinun, jonka kanssa meillä on yhteinen kieli, sinun, joka olet osa minua. Ja että vaikka emme todennäköisesti tule tapaamaan koskaan, minua lohduttaa ajatus siitä, että olet jossakin olemassa.
Sitten minä yllättäen tapasin sinut. Enkä enää tiedä, kuinka tulen toimeen ilman sinua.
Kuinka tässä näin kävi?
5
66
Vastaukset
Näin kävi minulle!
En etsinyt minäkään! Sattuman sanelema kohtaaminen ja sen jälkeiset tapahtumat ovat edenneet nopeasti. Mietin, miten jatkan matkaani; en enää halua palata entiseen. On vahva tunne, että on löytänyt ihmisen, jonka kanssa haluaa jatkaa yhteistä matkaa!- EräälleMiehelle
Pääsit yllättämään minutkin täysin. En osannut kuvitella, että näin voisi käydä. En minäkään koe pystyväni elämään enää ilman sinua. Toivottavasti pystyt kertomaan hänelle ja saavutat onnesi.
- eräälle
Eipä taida kertoa, ei ole ennenkään sitä tehnyt. Mietin vaan.
- nimionolemassa
Sitä kutsutaan rakastumiseksi.
- nainenkysyy
Mistä aloittaja tiesit, että hän se on, kuka ollut mielessä ja koska tapasitte oikeasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805